Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi::hug: jos tuntuu että tytöllä vielä kovin paha olla huomenna aamulla että itkettää niin voisiko tyttö jäädä kotiin? niin ei koulussa sitten itku tulis... sais viettää sellanen "surupäivän"
No mä tätä vähän kyllä mietinkin. Tyttö kummiskin on "jo" 10v ja se itkeminen siellä koulussa saattaa olla aika iso juttu sekin. Ei sillä, sanoin kyllä että aina saa itkeä jos itkettää!!Ja se joka siitä ilkkuu tai nauraa toisen itkulle, on aika tyhmä.
Alkuperäinen kirjoittaja Muistot mielessä:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi::hug: jos tuntuu että tytöllä vielä kovin paha olla huomenna aamulla että itkettää niin voisiko tyttö jäädä kotiin? niin ei koulussa sitten itku tulis... sais viettää sellanen "surupäivän"
No mä tätä vähän kyllä mietinkin. Tyttö kummiskin on "jo" 10v ja se itkeminen siellä koulussa saattaa olla aika iso juttu sekin. Ei sillä, sanoin kyllä että aina saa itkeä jos itkettää!!Ja se joka siitä ilkkuu tai nauraa toisen itkulle, on aika tyhmä.
Olin kasiluokalla kun meidän perheen koira jäi auton alle ja kuoli. Itkin koko illan ja aamulla yritin laittaa ripsiväriä... kyyneleet vaan valuivat. Äitini tuli huoneeseeni ja kysyi haluaisinko olla kotona sen päivän. Olin hyvin helpottunut. Äitini teki viisaasti tossa asiassa. Sen päivän surin täysillä ja sitten se suurin suru alkoi helpottamaan.