Nyt se sitten tapahtui. :o(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitokset tosipaljon kaikille!
Näytin tytölle näitä vastauksia ja sanoi näin "äiti kiva kun ihan tuntemattomat ihmisetkin ymmärtää kuin paljon mun sydämeen koskee" *ja nyt tuli taas itku äitin silmään...*

Osanotot täältäkin!
Muistan kans miten kurjaa oli, kun meillä ollut hamsu kuoli, jotain vähän päälle 2v. oli sekin..tosiaan ovat harmittavan lyhytikäisiä :(
Meillä kans oli koko perhe kyl itku silmässä.

Osanottoni. Meidän kääpiöhamsteri Rontti kuoli syyskuun puolivälissä, suurin piirtein saman ikäisenä kuin teidän Antero. Kovasti suretti, vaikka aikuisia ollaankin ja tiedettiin, että tyttö oli jo vanha :(

mä muistan vieläkin miten itkin kun minun hamsteri kuoli. eli kolme vuotta. pidin sitä sylissäni kun se nukkui pois. se oli ihan kamalaa. voimia siis teidän perheen sureville :hug: :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
:hug: jos tuntuu että tytöllä vielä kovin paha olla huomenna aamulla että itkettää niin voisiko tyttö jäädä kotiin? niin ei koulussa sitten itku tulis... sais viettää sellanen "surupäivän"

No mä tätä vähän kyllä mietinkin. Tyttö kummiskin on "jo" 10v ja se itkeminen siellä koulussa saattaa olla aika iso juttu sekin. Ei sillä, sanoin kyllä että aina saa itkeä jos itkettää!!Ja se joka siitä ilkkuu tai nauraa toisen itkulle, on aika tyhmä.

Olin kasiluokalla kun meidän perheen koira jäi auton alle ja kuoli. Itkin koko illan ja aamulla yritin laittaa ripsiväriä... kyyneleet vaan valuivat. Äitini tuli huoneeseeni ja kysyi haluaisinko olla kotona sen päivän. Olin hyvin helpottunut. Äitini teki viisaasti tossa asiassa. Sen päivän surin täysillä ja sitten se suurin suru alkoi helpottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Muistot mielessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
:hug: jos tuntuu että tytöllä vielä kovin paha olla huomenna aamulla että itkettää niin voisiko tyttö jäädä kotiin? niin ei koulussa sitten itku tulis... sais viettää sellanen "surupäivän"

No mä tätä vähän kyllä mietinkin. Tyttö kummiskin on "jo" 10v ja se itkeminen siellä koulussa saattaa olla aika iso juttu sekin. Ei sillä, sanoin kyllä että aina saa itkeä jos itkettää!!Ja se joka siitä ilkkuu tai nauraa toisen itkulle, on aika tyhmä.

Olin kasiluokalla kun meidän perheen koira jäi auton alle ja kuoli. Itkin koko illan ja aamulla yritin laittaa ripsiväriä... kyyneleet vaan valuivat. Äitini tuli huoneeseeni ja kysyi haluaisinko olla kotona sen päivän. Olin hyvin helpottunut. Äitini teki viisaasti tossa asiassa. Sen päivän surin täysillä ja sitten se suurin suru alkoi helpottamaan.

No mä luulen kyllä kanssa, että tyty on huomisen kotona. Nimitäin on tuo unikin tooodella levotonta.
Itkeätihrustaa unissaankin vähän väliä :'(
Taidan herättää viel vähän kohta ja ottaa sen tonne mun kaikkuun koisaan..

Meillä tyttö halusi välttämättä ulkoa löytämänsä kastemadon lasipurkkiin sisälle elätiksi. Sitä päivittäin ihailtiin ja vaihdettiin multaa, haettiin ulkoa lehtiä jne.

2 viikkoa eli ja kuoli. Ja kyllä tytöllä itku pääsi. Neiti on nyt 3,5vee ja allerginen eläimille. Tää kastemato oli toiselle niin tärkeä, Mauno-matoa muistelee...ja sanoo että harmittaa kun se kuoli.

:hug: sinulle ja tytöllesi!

Yhteistyössä