Nyt se tapahtu meille, mitä en ois ikinä miehestä uskonu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On olemassa oikeasti kahta pettäjä laatua, niitä, jotka pettää jatkuvasti, ja niitä, jotka tekee kerta erehdyksen ja katuu sitä valtavasti.

Luulen (ja toivon) että ukko kuuluu tuohon jälkimmäiseen kastiin. Ikuna ennen en oo sen nähny noin itkevän. On ku nöyryytetty koira, kulkee häntä koipien välissä. Sietääkin.

Mäkin uskon, että noin on... Mä toivon, että saisitte kuitenkin asiat kuntoon, jos rakkautta riittää.

Kiitos, oot kiltti :) Mun vaan nyt täytyy mietiskellä asioita. Ei mulle/meille pitäny käydä näin...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
paha sanoa kun ei tiedä onko ap antanut aihetta moiseen

En mielestäni. Eikös kaikissa normaaleissa parisuhteissa ole ylä- ja alamäkiä? Ja kerrohan vielä mikä oikeuttaa noin alhaiseen temppuun?

Ei se pettäminen oo petetyn vika, vaan päätöksen pettämisestä tekee aina pettäjä, että älä sä ap syyllistä itseäs. Kukaan ei ansaitse pettämistä!! Ei missään olosuhteissa. Se on asia joka haavoittaa pysyvästi.

pettäminen on aina pettäjän vika. voidaan sanoa että välillisesti olis myös petetyssä vikaa niin että parisuhteesta ei oo pidetty huolta. mun mielestä vika on AINA pettäjässä, joka ei oo ehkä osannu kertoa omia toiveitaan koskien parisuhdetta. omalta kohdaltani tunnustan syyllisyyden meidän parisuhteen kriisiin ja siitä johtuneeseen pettämiseen. niin ei ole aina.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:
Tässä taas huomattiin: kannattaako se nyt kertoa jos pettää? EI TODELLAKAAN!!!!

joo, sehän on paljon kivempi kuulla sitten jälkeenpäin ulkopuolisilta...

niinpä.mä oon sitä mieltä että tuollaiset jutut tulee aina,tavalla tai toisella esille.

mun mielestä kenelläkään ulkopuolisella EI ole oikeutta puuttua toisen parisuhteeseen, sen sisällä tai sen ulkopuolella tapahtuviin asioihin.

mä ainakin todellakin toivon että jos joku mun kavereista tietäis et mun ukko pettää,niin kertoisivat mulle.

mun ukko on pettäny ja kerran kokemuksella sanon että jos toisen kerran tapahtuis tollanen yhden illan känninen vahinko ni en haluais tietää. mä en oo yhden vahingon ja hairahduksen takia (joka varmasti myöhemmin kaduttaa ) valmis käymään taas jotain viiden vuoden helvettiä. siks toisekseen, tollasessa tilanteessa pettänyt osapuoli helpottaa omaa omatuntoaan ja syyllisyyttään kertomalla. mä haluaisin, ettei mun niskaan kaadettais sitä paskaa, pitäköön itse sen paskan minkä on aiheuttanutkin.

pitkään jatkunut pettäminen saman naisen kanssa on eriasia, siinä on takuulla jo jotain tunteita pelissä ja se on jo multa pois.

no ihan yhtä paha mun mielestä on jos äijä pettää joka kerta eri ämmän kanssa.pettämistä se silti on ja mä en haluais elää niin saastasen äijän kanssa,oksettaa ajatuskin et kävis vehettään huljuttelemas muissa ämmis
:x

siis tarkotinkii että jos toi tapahtuis esim yhen kerran suhteen alussa, ja toisen kerran vaikka 15v päästä. en haluais enää toista kertaa tietää. toivoisin ettei sitä tapahtuis enää koskaan sen jälkeen ja toivoisin vaan että ukko tajuais käydä testeissä, tajuais olla koskaan sanomatta kenellekkään ja toivoisin että ihmiset tajuais suojella mua siltä tiedolta jos jostain saisivat tietää.

mä en taas millään pysty ymmärtämään miksi silmät pitäisi sulkea tuollaiselta :/ ihan sama olisiko pettämisten välillä 5 tai 15 vuotta,silti se äijä pettäis ja jatkais sitä luultavasti niin kauan kuin anteeksi vaan annetaan :/ mä en haluais/pystyis elää sellaisen sian kanssa.
mutta joo...kaikki ajattelee asioista eri tavalla =)

Sulla on nyt niin hankalat oltavat, että menee pitkä tovi, ennen kuin pystyt käymään hommaa kunnolla läpi. Keskity itseesi ja lapsiisi, anna äijän olla ihan itsekseen,älä edes katso päin. On ihan oikein, jos silläkin on tosi kurja olo.

Perheellinen mies on itse ratkaisunsa tehnyt ja hänen ei todellakaan kuulu päästä helpolla. Tee selväksi, että jos joskus vielä samaa tapahtuu, on se kaiken loppu. Älä alistu äläkä häpeä. Parisuhteessa on huonoja ja hyviä aikoja ja mikään tekosyy ei oikeuta pettämään eikä tee sitä luvalliseksi. Ei myöskään alkoholi, jota miehesi oli sanojesi mukaan nauttinut.

Hurjasti voimia, sulla on varmasti nyt shokkivaihe, mutta aikanaan tulet varmasti kokemaan valtavaa tuskaa, ahdistusta, inhoa ja vihaa. Toivottavasti tämä kaikki kaatuu teidän parisuhteenne voitoksi ja miehesi oppii jotain hyvin tärkeää kertalaakista.

Oletteko olleet kauan yhdessä? Kuinka pieniä lapsia?

Voin vaan kuvitella että on k.a.m.a.l.a tilanne! Ihan varmasti saatte kuitenkin asiat selvitettyä. PUHUKAA kunnolla heti kun jaksat ja pystyt. Anna ukon kuitenki katua kunnolla tekosiaan ja näytä ettet ole kuka tahansa nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ikävää:
Oletteko olleet kauan yhdessä? Kuinka pieniä lapsia?

Voin vaan kuvitella että on k.a.m.a.l.a tilanne! Ihan varmasti saatte kuitenkin asiat selvitettyä. PUHUKAA kunnolla heti kun jaksat ja pystyt. Anna ukon kuitenki katua kunnolla tekosiaan ja näytä ettet ole kuka tahansa nainen.

6 vuotta ja risat. Lapsia on 3 alle 5-vee.

Miehellä onkin nyt 3 pv vapaata, mutta en usko siinä ajassa lepyn vielä keskustelutasolle..

Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:
Tässä taas huomattiin: kannattaako se nyt kertoa jos pettää? EI TODELLAKAAN!!!!

joo, sehän on paljon kivempi kuulla sitten jälkeenpäin ulkopuolisilta...

niinpä.mä oon sitä mieltä että tuollaiset jutut tulee aina,tavalla tai toisella esille.

mun mielestä kenelläkään ulkopuolisella EI ole oikeutta puuttua toisen parisuhteeseen, sen sisällä tai sen ulkopuolella tapahtuviin asioihin.

mä ainakin todellakin toivon että jos joku mun kavereista tietäis et mun ukko pettää,niin kertoisivat mulle.

mun ukko on pettäny ja kerran kokemuksella sanon että jos toisen kerran tapahtuis tollanen yhden illan känninen vahinko ni en haluais tietää. mä en oo yhden vahingon ja hairahduksen takia (joka varmasti myöhemmin kaduttaa ) valmis käymään taas jotain viiden vuoden helvettiä. siks toisekseen, tollasessa tilanteessa pettänyt osapuoli helpottaa omaa omatuntoaan ja syyllisyyttään kertomalla. mä haluaisin, ettei mun niskaan kaadettais sitä paskaa, pitäköön itse sen paskan minkä on aiheuttanutkin.

pitkään jatkunut pettäminen saman naisen kanssa on eriasia, siinä on takuulla jo jotain tunteita pelissä ja se on jo multa pois.

no ihan yhtä paha mun mielestä on jos äijä pettää joka kerta eri ämmän kanssa.pettämistä se silti on ja mä en haluais elää niin saastasen äijän kanssa,oksettaa ajatuskin et kävis vehettään huljuttelemas muissa ämmis
:x

siis tarkotinkii että jos toi tapahtuis esim yhen kerran suhteen alussa, ja toisen kerran vaikka 15v päästä. en haluais enää toista kertaa tietää. toivoisin ettei sitä tapahtuis enää koskaan sen jälkeen ja toivoisin vaan että ukko tajuais käydä testeissä, tajuais olla koskaan sanomatta kenellekkään ja toivoisin että ihmiset tajuais suojella mua siltä tiedolta jos jostain saisivat tietää.

mä en taas millään pysty ymmärtämään miksi silmät pitäisi sulkea tuollaiselta :/ ihan sama olisiko pettämisten välillä 5 tai 15 vuotta,silti se äijä pettäis ja jatkais sitä luultavasti niin kauan kuin anteeksi vaan annetaan :/ mä en haluais/pystyis elää sellaisen sian kanssa.
mutta joo...kaikki ajattelee asioista eri tavalla =)

mä sulkisin silmät siks, että oon eka kerrasta tajunnu sen verran ettei mun onnellisuus riipu miehen tekemisistä, että mun luottamus itseeni on tärkeempää ku luottamus mieheen. ettei mun maailma enää kaadu tollaseen. myös se on ollu huomion arvoinen pointti, että se ei oo ollu multa pois. mun moraali on siis rutkasti löystynyt ton kokemuksen jälkeen.

toivottavasti saatte asiat kuntoon, aikaa siihen menee , tulee nousuja ja laskuja tunteissa. Sellaista se vaan on . Mutta ei maailma siihen lopu, se voi jopa alkaa juuri ongelmien voittamisesta. Voimia

se on kuitenkin hyvä asia että miehesi kuitenki kertoi sinulle.. se kertoo kuitenkin siitä että se arvostaa sua!
jos tästä jotain positiivista haluaa keksiä..

monellakaan ei ole munaa kertoa tuollaisesta..

Alkuperäinen kirjoittaja minni:
se on kuitenkin hyvä asia että miehesi kuitenki kertoi sinulle.. se kertoo kuitenkin siitä että se arvostaa sua!

Tästä olen samaa mieltä! Hyvin harva, aivan murto-osa miehistä kertoo puolisolleen pettämisestä!
Jos miehestäs tällä hetkellä jotain hyvää haluan sanoa, niin on hänellä todellakin lopunviimein hyvä sydän. Kertoo toilauksestaan silläkin riskillä että menettää sut. Se auttaa sua kyllä jossakin vaiheessa jaksamaan, hän kuitenkin selkeästi arvostaa sua ja tietää tehneensä sua kohtaan väärin

Mä oon kyllä tosta munasta erimieltä. Mun mielestä munaa on se, että kärsii itekseen ja ottaa opiksi, eikä pahoita toisen mieltä kertomalla täydestä turhuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Täälläkin jatketaan valvomista. Ja se huorakin löyty nassukirjasta. Käytän kauniita sanoja, anteeksi.

Mitä sä sille sanoit?

En mitään. Halusin vaan nähä minkä näkönen on. Haukuin se jo aikasemmin päivällä pystyyn :D

Kysyppä siltä naiselta miksi sekstaili miehesi kanssa? Itse haluaisin molemmat pöydän ääreen. Eri asia kykenisinkö.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Mä oon kyllä tosta munasta erimieltä. Mun mielestä munaa on se, että kärsii itekseen ja ottaa opiksi, eikä pahoita toisen mieltä kertomalla täydestä turhuudesta.

Olen tässä samaa mieltä. Miehesi olisi pitänyt "kärsiä rangaistuksensa" yksin, nyt hän on lievittänyt omaa oloaan kertomalla sinulle, ap, ja tavallaan siirtänyt vastuun jatkosta sun käsiisi (miten tästä eteenpäin, annatko joskus anteeksi jne).

Yhteistyössä