Nyt se tapahtu meille, mitä en ois ikinä miehestä uskonu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se ei ole sinun häpeä. Sinun ei tarvitse sitä salata ja piilotella muilta.
Sinulla on oikeus puhua, saada lohtua jne.

Voitte puhua, ja pitääkin. Mieti kuitenkin itse sisälläsi, aiotko antaa anteeksi ja unohtaa? Pystytkö elämään jatkossa niin, ettei tuo ole aina välissänne? Mies petti työkaverin kanssa, miten kestät tästä eteenpäin, kun he ovat samassa työpaikassa?
Kun epäilys kalvaa, se kasvaa jatkuvasti..
Jos et täysin rehellisesti voi antaa anteeksi ja jatkaa yhdessä eteenpäin, on sinun mietittävä myös sitä eroa.
Elämä on yhtä helvettiä, jos ei toiseen pysty eikä halua luottaa.
Mikä olisi kauheinta? Ero (ja miksi?) vai liiton jatkuminen huonolla mallilla?

Tiedän, että on kamalaa kun matto vedetään alta, ja seinät kaatuu, ja toivon voimia sinulle.
Voimia myös tehdä päätöksiä, jotka ovat oikeasti sinulle hyvksi, ei ain muulle maailmalle esittämisen vuoksi.

T, karvaasti saman kokenut, ja eronnut pitkän ja henkisesti raskaan harkinnan jälkeen, mutta nyt on jo hyvä ja helppo olla! :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Monesti minä olen miettinyt iltaisin miehen vieressä kyhjätessä, että mitähän mieheni on tehnyt minulta salaa.
Kotona sitä ollaan niin kuin ei mitään koskaan olisikaan. :/
En usko maailmassa olevan yhtään puhtoista miestä.

Ja sitten herne nenään, jos mies koskaan tohtii epäillä naista moisesta :D

Olisko sulla yhtä jotain tosi hyvää ystävää jonka kanssa voisit jauhaa tätä läpi? Ymmärrän että et halua kaikille kertoa, mutta jollekin olis hvä kuitenki...

Koeta jaksaa. En nyt suosittele ryypppäämistä varsin kenellekään, mutta kyllä tuossa tilanteessa oloa varmaan helpottaa jos voi pari siideriä juoda.

Ja positiivistahan tuossa oli että mies itse kertoi. JOs (kun) jatkatte yhteistä taivalta, niin ei tarvitse miettiä mitä mies puuhaa, kun kuitenkin sit sen verran luotettava että kertoo, eikä valehtele vuosikausia. Osasitko epäillä jotain vai kertoiko ihan oma-aloitteisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Olisko sulla yhtä jotain tosi hyvää ystävää jonka kanssa voisit jauhaa tätä läpi? Ymmärrän että et halua kaikille kertoa, mutta jollekin olis hvä kuitenki...

Koeta jaksaa. En nyt suosittele ryypppäämistä varsin kenellekään, mutta kyllä tuossa tilanteessa oloa varmaan helpottaa jos voi pari siideriä juoda.

Ja positiivistahan tuossa oli että mies itse kertoi. JOs (kun) jatkatte yhteistä taivalta, niin ei tarvitse miettiä mitä mies puuhaa, kun kuitenkin sit sen verran luotettava että kertoo, eikä valehtele vuosikausia. Osasitko epäillä jotain vai kertoiko ihan oma-aloitteisesti?

Onhan mulla ystäviä, joille voisin kertoa.. Mutta se häpeäminen liittyy just tähän. Häpeän itteeni ku oon luottanu mieheen, ja sitä että oon kaikille toitottanu että ei se **** ikinä mua pettäis. En vaan voi puhua kenellekään.

Ja siis, se oli vain yksi siideri =) En oo tyyppiä joka ratkeaa juomaan. On tässä näitä lapsiakin huollettavana.

Ja ei, en osannu epäilläkään. Tää iski ihan kympillä päin naamaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
millanen työkaveri? onko siis jokapäivä tän kans tekemisissä jatkossakin? Työssäkö oli pettänyt?

tätä mietin minäkin.

Anteeksi unohtu vastata. Siis tää akka ei oo töissä niin usein ku mies (5pv/vk), eikä välttämättä edes ole työvuorot samaan aikaan. Sanoin kyllä miehelle (ja oli samaa mieltä) että saa luvan hakea eri myymälään ASAP.

Alkuperäinen kirjoittaja eppu:
missä ne petti? selvinpäin?

onko teillä sit menny hyvin nyt lähiaikoina? ettei mies sit kertonu siks että haluiskin erota....

humalassa. Ja kyllä, meillä on mennyt huonommin, mutta en uskonu että noin huonosti. Pari päivää sitten selviteltiin asioita, ja kaikki piti alkaa menemään paremmin. Alkoi ukolla vissiin omatunto soimaamaan.

Voimia sinulle ja halaus täältäkin.
Minä en ole paras ihminen kannustamaan, sillä tällä hetkellä parisuhteeni on sillä tolalla että itse jättäisin mieheni jos pettäisi. Jos uskot rakkauden kestävän ja luottamuksen pysyvän niin kyllähän suhde voi varmasti vielä toimia. Mielestäni positiivista on että miehesi itse kertoi.

Ap: sulla ei ole yhtään mitään hävettävää. Mies se on jonka pitää hävetä. Mikäli meinaatkin vielä ottaa hänet takaisin, niin älä ihan suorilta ota. Tee selväksi se mitä hän on tehnyt, voi tuhota kaiken.

Hirveesti jaksamista sulle! Ja se ei ole sun vika vaan miehen, muista se! :hug:

Jaksamista! :hug: Mieti asioita yhdessä pysymisen ja eroamisen kannalta. Kummassa olet onnellisempi. Me jokainen haluamme luottaa kumppaniimme ja jos toinen pettää luottamuksen niin se ei ole sen toisen häpeä (siis petetyksi tulleen).

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa ettei luottamusta niin vain saakaan takas. Aina jää kaihertamaan pieni epäilys kuitenkin, kun toinen lähtee ilta viettämään jonnekin. Ei kaikkien kohdalla. Itse en saanu luottamusta takas enkä enää sen jälkeen nähny mitään järkeä jatkaa suhdetta.

Koita jaksaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:

Onhan mulla ystäviä, joille voisin kertoa.. Mutta se häpeäminen liittyy just tähän. Häpeän itteeni ku oon luottanu mieheen, ja sitä että oon kaikille toitottanu että ei se **** ikinä mua pettäis. En vaan voi puhua kenellekään.

Ja siis, se oli vain yksi siideri =) En oo tyyppiä joka ratkeaa juomaan. On tässä näitä lapsiakin huollettavana.

Ja ei, en osannu epäilläkään. Tää iski ihan kympillä päin naamaa :(

tiedän täysin miltä susta tuntuu, se häpeän tunne... ja se miten mulle voi käydä näin ja miten voin olla ollu niin TYHMÄ että luotin. tämän tiedän vain siksi että toi sun kirjoitus vois olla mun kirjoittama, paitsi että siitä on neljä vuotta aikaa...

Mies itkee tyhmyyttään ja elämämme pilaamista. Mä vaan en vittu voi käsittää, tyhmäkin ymmärtää tuommosen teon seuraukset.
Äsken revin kaikki hääonnittelukortit miehen nenän edessä. Nätisti oli keränny roskiin kun kävin tupakilla. Hain pois laitoin riekaleet reppuunsa.

Mä en oikeasti tiedä miten tästä voi jatkaa....:'(

Monesti minä olen miettinyt iltaisin miehen vieressä kyhjätessä, että mitähän mieheni on tehnyt minulta salaa.

viiminen lause ei ole totta.

viiminen lause ei ole totta.

Voi kunpa mäkin voisin vielä sanoa noin....

Yhteistyössä