Nyt se tapahtu meille, mitä en ois ikinä miehestä uskonu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toisen ihmisen pään sisään ei voi mennä, joten satavarma voi olla vain itsestään.

Silti luotan 100% kaikkiin jotka ei ole mua pettäneet. Ja luotan kunnes todistetaan etteivät ole luottamuksen arvoisia. Pettäminen on pettäjän häpeä, ei sen joka luottaa toiseen. Rakkaisiin kuuluukin luottaa, mutta kaikki ei ole sen arvoisia.

10x :hug: ap:lle!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Monesti minä olen miettinyt iltaisin miehen vieressä kyhjätessä, että mitähän mieheni on tehnyt minulta salaa.
Kotona sitä ollaan niin kuin ei mitään koskaan olisikaan. :/
En usko maailmassa olevan yhtään puhtoista miestä.

viiminen lause ei ole totta.

Voi kunpa mäkin voisin vielä sanoa noin....

voimia, elämä voittaa!

Voi sua! Mä oon niin sun puolella, oon ite joutunut petetyksi kanssa =( Mä tiedän mitä sä käyt läpi, koko elämältä on ihan pohja pois... Ainut positiivinen asia on se, että mies kertoi sulle itse, etkä saanut tietää sitä jostain muualta.

Mä en tiedä, voiko tuosta koskaan selvitä, ja se on sun päätös haluatko enää yrittää. Miehes täytyy ymmärtää, että elämä voi pitkään jatkua epäluottamuksessa ja vihoittelussa, jos päätät jatkaa. Ja sulla on oikeus olla vihainen, ja pettynyt. Sulla on oikeus käydä kaikki tunteet läpi, ja mieheskin on vaan kestettävä se, että saa sulta paskaa niskaan.

Mä toivotan sulle ihan hirveästi voimia ja jaksamista!! Haleja!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Voi sua! Mä oon niin sun puolella, oon ite joutunut petetyksi kanssa =( Mä tiedän mitä sä käyt läpi, koko elämältä on ihan pohja pois... Ainut positiivinen asia on se, että mies kertoi sulle itse, etkä saanut tietää sitä jostain muualta.

Mä en tiedä, voiko tuosta koskaan selvitä, ja se on sun päätös haluatko enää yrittää. Miehes täytyy ymmärtää, että elämä voi pitkään jatkua epäluottamuksessa ja vihoittelussa, jos päätät jatkaa. Ja sulla on oikeus olla vihainen, ja pettynyt. Sulla on oikeus käydä kaikki tunteet läpi, ja mieheskin on vaan kestettävä se, että saa sulta paskaa niskaan.

Mä toivotan sulle ihan hirveästi voimia ja jaksamista!! Haleja!

Kiitos :)

En oikein pysty edes miehelle puhumaan. Sen jälkeen kun tuli kotiin ja kertoi, en oo pystyny silmiin kattomaan. Oon vaan niin surullinen ja vihainen. Haluaisin hajottaa tuon tavarat (mitä en sentään tee, en oo teini).
Eniten säälittää lapset. Tietenkin.

voi sinua. koita jaksella ja puida asiaa miehes kanssa.
itse en pystyis jatkaan. tunnen itseni ja musta tulis vittuileva ja kärttyinen akka. kostaisinkin varmaan. rakkaus ei häviäis minnekään,mutta silti musta tulis helvetin ilkee.

Ja huomenna lähen rälläämään oman tilini tyhjäksi. Oon sen ansainnu. Tuon nurkat täyteen vaikka uusia vaatteita.

Oikeaa puhetta =)

Ei sun tarvi nyt pystyäkään puhumaan miehelles mitään, anna tilanteen rauhottua, ajattele ja anna itselles aikaa. Muutaman viikon päästä asiasta voi jo olla paljon helpompi keskustella miehes kanssa.

Voi että... Mä niin toivon, että voisin parantaa sun oloa!

Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:
Tässä taas huomattiin: kannattaako se nyt kertoa jos pettää? EI TODELLAKAAN!!!!

joo, sehän on paljon kivempi kuulla sitten jälkeenpäin ulkopuolisilta...

Minkä ihmeen takia ULKOPUOLISTEN pitää puuttua toisten ihmisten asioihin? Sitä en ole koskaan ymmärtänyt! Mä tiedän, että omiin ystäviin voin ainakin luottaa, ei kerro puoleen tai toiseen. Maailma olisi paljon parempi paikka kun jokainen pitäisi omista asioistaan huolen.

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:

niinpä.mä oon sitä mieltä että tuollaiset jutut tulee aina,tavalla tai toisella esille.

mun mielestä kenelläkään ulkopuolisella EI ole oikeutta puuttua toisen parisuhteeseen, sen sisällä tai sen ulkopuolella tapahtuviin asioihin.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:

niinpä.mä oon sitä mieltä että tuollaiset jutut tulee aina,tavalla tai toisella esille.

mun mielestä kenelläkään ulkopuolisella EI ole oikeutta puuttua toisen parisuhteeseen, sen sisällä tai sen ulkopuolella tapahtuviin asioihin.

mä ainakin todellakin toivon että jos joku mun kavereista tietäis et mun ukko pettää,niin kertoisivat mulle.en mä haluis kusipää äijän kanssa elää.

Ei ehkä ole oikeutta puuttua, mutta kun yleensä nuo jutut paljastuu kuitenkin! Ei kaikki ole samoilla linjoilla kuin sä.

Itse kyllä toivoisin, että mulle kerrottais, jos mun selän takana tapahtuu jotain outoa.

mä ainakin todellakin toivon että jos joku mun kavereista tietäis et mun ukko pettää,niin kertoisivat mulle.

mun ukko on pettäny ja kerran kokemuksella sanon että jos toisen kerran tapahtuis tollanen yhden illan känninen vahinko ni en haluais tietää. mä en oo yhden vahingon ja hairahduksen takia (joka varmasti myöhemmin kaduttaa ) valmis käymään taas jotain viiden vuoden helvettiä. siks toisekseen, tollasessa tilanteessa pettänyt osapuoli helpottaa omaa omatuntoaan ja syyllisyyttään kertomalla. mä haluaisin, ettei mun niskaan kaadettais sitä paskaa, pitäköön itse sen paskan minkä on aiheuttanutkin.

pitkään jatkunut pettäminen saman naisen kanssa on eriasia, siinä on takuulla jo jotain tunteita pelissä ja se on jo multa pois.

mä ainakin todellakin toivon että jos joku mun kavereista tietäis et mun ukko pettää,niin kertoisivat mulle.

mun ukko on pettäny ja kerran kokemuksella sanon että jos toisen kerran tapahtuis tollanen yhden illan känninen vahinko ni en haluais tietää. mä en oo yhden vahingon ja hairahduksen takia (joka varmasti myöhemmin kaduttaa ) valmis käymään taas jotain viiden vuoden helvettiä. siks toisekseen, tollasessa tilanteessa pettänyt osapuoli helpottaa omaa omatuntoaan ja syyllisyyttään kertomalla. mä haluaisin, ettei mun niskaan kaadettais sitä paskaa, pitäköön itse sen paskan minkä on aiheuttanutkin.

pitkään jatkunut pettäminen saman naisen kanssa on eriasia, siinä on takuulla jo jotain tunteita pelissä ja se on jo multa pois.

no ihan yhtä paha mun mielestä on jos äijä pettää joka kerta eri ämmän kanssa.pettämistä se silti on ja mä en haluais elää niin saastasen äijän kanssa,oksettaa ajatuskin et kävis vehettään huljuttelemas muissa ämmis
:x

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
paha sanoa kun ei tiedä onko ap antanut aihetta moiseen

En mielestäni. Eikös kaikissa normaaleissa parisuhteissa ole ylä- ja alamäkiä? Ja kerrohan vielä mikä oikeuttaa noin alhaiseen temppuun?

Ei se pettäminen oo petetyn vika, vaan päätöksen pettämisestä tekee aina pettäjä, että älä sä ap syyllistä itseäs. Kukaan ei ansaitse pettämistä!! Ei missään olosuhteissa. Se on asia joka haavoittaa pysyvästi.

On olemassa oikeasti kahta pettäjä laatua, niitä, jotka pettää jatkuvasti, ja niitä, jotka tekee kerta erehdyksen ja katuu sitä valtavasti.

Luulen (ja toivon) että ukko kuuluu tuohon jälkimmäiseen kastiin. Ikuna ennen en oo sen nähny noin itkevän. On ku nöyryytetty koira, kulkee häntä koipien välissä. Sietääkin.

no ihan yhtä paha mun mielestä on jos äijä pettää joka kerta eri ämmän kanssa.pettämistä se silti on ja mä en haluais elää niin saastasen äijän kanssa,oksettaa ajatuskin et kävis vehettään huljuttelemas muissa ämmis
:x

siis tarkotinkii että jos toi tapahtuis esim yhen kerran suhteen alussa, ja toisen kerran vaikka 15v päästä. en haluais enää toista kertaa tietää. toivoisin ettei sitä tapahtuis enää koskaan sen jälkeen ja toivoisin vaan että ukko tajuais käydä testeissä, tajuais olla koskaan sanomatta kenellekkään ja toivoisin että ihmiset tajuais suojella mua siltä tiedolta jos jostain saisivat tietää.

On olemassa oikeasti kahta pettäjä laatua, niitä, jotka pettää jatkuvasti, ja niitä, jotka tekee kerta erehdyksen ja katuu sitä valtavasti.

Luulen (ja toivon) että ukko kuuluu tuohon jälkimmäiseen kastiin. Ikuna ennen en oo sen nähny noin itkevän. On ku nöyryytetty koira, kulkee häntä koipien välissä. Sietääkin.

Mäkin uskon, että noin on... Mä toivon, että saisitte kuitenkin asiat kuntoon, jos rakkautta riittää.

Yhteistyössä