Nyt se tapahtuu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis Pendulumin tms. Drum n Bass- yhtyeen pitäis tehdä siitä kunnon bassboostcoverin!!

AH tää tulee radiosta :D
[video=youtube;Tq0IQ-QH3No]http://www.youtube.com/watch?v=Tq0IQ-QH3No[/video]

[QUOTE="Kikka";27588535]Kyllähän toi äijä on tossa mutta kipeenä. Kunhan tässä korkkasin pullon. Kun kuitenkaan kavereiden kanssa en tänään kerennyt. Ja en olis varmaan jaksanutkaa. Mites siellä?[/QUOTE]

Proffa juo koska on pahasti alkoholisoitunut. On kertonut asiasta avoimesti edellisellä nikillään.

[QUOTE="vieras";27588590]Proffa juo koska on pahasti alkoholisoitunut. On kertonut asiasta avoimesti edellisellä nikillään.[/QUOTE]

Miten tää liitty tähän ketjuun?
Tuliko sulle nyt hyvä mieli?
Kyllä mua hävettää, että uskalsin avautua sellaisesta aiheesta palstalla. Nykyisin kuitenkin pysyn normaalin kulutuksen puolella, en juo paskaan olooni enkä ryynää tai vedä mitään muutakaan.
Turhaan selittelen, onhan mun maksa marinoitu ikuisesti ja sitä ei voi muuttaaa... vai?

Miten tää liitty tähän ketjuun?
Tuliko sulle nyt hyvä mieli?
Kyllä mua hävettää, että uskalsin avautua sellaisesta aiheesta palstalla. Nykyisin kuitenkin pysyn normaalin kulutuksen puolella, en juo paskaan olooni enkä ryynää tai vedä mitään muutakaan.
Turhaan selittelen, onhan mun maksa marinoitu ikuisesti ja sitä ei voi muuttaaa... vai?

Pysytkö oikeasti normaalin kulutuksen puolella? Erittäin harvinaista alkoholistille, mutta hienoa jos pysyt.

[QUOTE="vieras";27588613]Pysytkö oikeasti normaalin kulutuksen puolella? Erittäin harvinaista alkoholistille, mutta hienoa jos pysyt.[/QUOTE]

Juon viikolla ruuan kanssa 1-3 lasia valkkaria, ja viikonloppuisin otan reippaammin seurassa, jos otan ollenkaan :)

Onko sinulla ystäviä tai sukulaisia jotka voisivat tukea sinua avun hakemisessa? AA on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen vaihtoehto tai päihdeklinikka voisi myös olla sinulle sopiva. Voimia! Läheisilläsi on varmasti hätä ja huoli puolestasi.

Kiitos huolenpidosta :) Kävin vieroituksessa ja tällä hetkellä terapiassa. Kaikki siis reilassa!

Mies on pitänyt huolen siitä, että mulle riittää arjen aktiviteettia, on mm. hankkinut mulle hierontoja ja pilatestunteja. Äiti on ollut äiti ja ystävät on vienyt mua kirpputoreille ja elokuviin jne.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Helvetin mies. Omanikin kuorsaa ja haisee tossa kahden metrin päässä.

Tällasina hetkinä tulee ikävä meidän isoa lukaalia, jossa oli erikseen työhuone :'(

Täällä yksiössä ei ole ikinä yksin..

Minulla mies vintillä makuukammarissa - ja itse työhuoneessa alakerrassa.
Talossa myös 3 kappaletta uinuvaa 7-8-vuotiasta pikkuprinsessaa, joiden osalta ajattelin palata keskusteluun huomenna.

:)

Yhteistyössä