Nyt sit ihan justiin taas loppuu hermo niinku ihan kokonaan. Saatanan isoäidin neliöt! MITEN ne tehdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vau, tosi siisti tuli. Ehkä sun pitää virkata enemmänkin kun onnistu noin hienosti tuokin.

Mä ajattelin ehkä ennemmin hakea rautasahan ja katkoa noi virkkuukoukut :whistle:

Mä kyllä alunperin suunnittelin virkkaavani vauvalle converset, mutta juuri nyt tuntuu siltä, etten virkkaa enää ikinä. Mutta ehkä se mieli muuttuu, kun aikaa kuluu ja unohdan miten hankalaa tämä olikaan :D

[QUOTE="vieras";28873848]Hieno peitto. Olipa hauska ketju. :D[/QUOTE]

Ei kuules ollut niin pätkääkään hauskaa silloin, kun tämän aloitin. Olin pyhää raivoa täynnä :laugh:

Seuraavaksi sitte opettelemaan afrikan kukan tekoa. :D
Virkkaus, virkattu afrikkalainen kukka, Crocheting African Flowers

Mä oon noita ny tehny ja niistä tulee tälläänen, eri värisenä kylläki.
Ravelry: Fatty Lumpkin the Brave African Flower Pony Crochet Pattern pattern by Heidi Bears

Kiitos vinkistä, meni kirjanmerkkeihin :) Miten iso tuommoisesta kukasta tulee, jos sen tekee tuosta 7-veljestä langasta?

Voisin koristeeksi tehdä moiset vaikka joihinkin tyttöjen tunikoihin :)

Kiitos vinkistä, meni kirjanmerkkeihin :) Miten iso tuommoisesta kukasta tulee, jos sen tekee tuosta 7-veljestä langasta?

Voisin koristeeksi tehdä moiset vaikka joihinkin tyttöjen tunikoihin :)

6 terälehtisestä tuli n.13,5x13,5cm. Tuohon poniin tulee eri kokoosia paloja ja 5 terälehtinen on n.12x12cm. Näin siis mun käsialalla ja lankana on 7 veljestä.

• Tykkää
Reactions: chef
Jeee! Sisupussi olet ja se palkittiin. Muistui mieleeni tapaus takavuosilta, kun tyttäreni virkkasi syntyvälle lapselleen peittoa. Sekin valmistui ja hänestä onkin sittemmin kehittynyt melkoinen käsityöguru.

• Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä