nyt tää alkaa mennä jo mun puolesta yli..

Ymmärrän. Mä toivoisin myös saavani tytön, samoin mies, joka puhuu koko ajan että "sitten kun meille syntyy se tyttö".. Se ottaa mua päähän todella, olen nimittäin varma että sieltä sitten tuleekin poika.. :whistle:
( jota tottakai rakastaisimme aivan yhtä paljon kuin sitä tyttökin )

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Ei millään pahalla, mut mikä siinä tytössä sitten olisi niin ihmeellistä? Mun tarvis varmaan se tytön kaipuu kokea, et voisin sen ymmärtää. Meillä esikoinen on poika ja tää toinen saa olla ihan kumpi vaan, kunhan tulee hengissä maailmaan. =)

mihin mä sitä nyt vertaisin? en osaa muuta sanoa kuin että jos jotain asiaa on aina toivonut ja aina luullut että tulee sen saamaan ja sitten kun kyseinen haave otetaankin raa-asti pois kyselemättä niin miten päin sitä sitten voi olla kun sydämeen jää tyhjä aukko?
:ashamed: Loputon kaipuu ja ikävä....

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Ei millään pahalla, mut mikä siinä tytössä sitten olisi niin ihmeellistä? Mun tarvis varmaan se tytön kaipuu kokea, et voisin sen ymmärtää. Meillä esikoinen on poika ja tää toinen saa olla ihan kumpi vaan, kunhan tulee hengissä maailmaan. =)

mihin mä sitä nyt vertaisin? en osaa muuta sanoa kuin että jos jotain asiaa on aina toivonut ja aina luullut että tulee sen saamaan ja sitten kun kyseinen haave otetaankin raa-asti pois kyselemättä niin miten päin sitä sitten voi olla kun sydämeen jää tyhjä aukko?

:hug: voi sua.

:hug: voi sua.

kiitti halista. Varmaan nää tulevat menkatki vetää mielen näin matalaksi tällä hetkellä...

no joo, meillä oli kolmannen pojan jälkeen kiintiö täysi ja mulla itsellä vähän sellainen kaipuuolo et ei tyttöä meille sit tullu. no, piltsut petti ja tulin raskaaksi. sit ku tyttö syntyi niin olin aivan onneni kukkuloilla ku pääsin laittamaan niitä rimpsuja päälle. nyt neiti reilu 3-vee ja täytyy kyl tunnustaa et olis elämä todella erilaista jos tämä neiti olisi ollut poika. samalla kaikkosi vauvakuume jota luulin potevani ikuisesti. ja sain jollain lailla "mielenrauhan" siitä et meidän perhe on nyt tässä. luulen et näitä tuntemuksia ei olisi tullut jos olisi tullut taas poika. ei sillä ettenkö poikiani rakastaisi mut mä ymmärrän täysin sun kaipuun tyttöön. ja luulen et jos kolme ekaa olisi tyttöjä niin samalla lailla kaipaisin sitä poikaa (kaverilla näin päin, odottaa nyt sitä neljättä ja todella toivoo poikaa ;) )

mut välillä on tosi ihana tehdä tytön kanssa "tyttöjen juttuja": laittaa hiuksia, pukeutua molemmat hameeseen... mun tytölle on välillä hirmu tärkeää et hänellä on samanlaista esim just hame päällä ku äidilläkin. ei poikien kanssa tollaisia juttuja vois tehdä..

vähän sekavaa tekstiä ku yritän tehdä montaa asiaa kerralla mut kai tosta jotain tolkkua saa.. :whistle: ;)

valkosuklaakinuski Kiitos kun jaksoit kertoa tarinasi.

Olen 100 % varma että minun kuumeiluni kaatuisi siihen kun lopulta saisin sen tytön syliini :ashamed: niin noloa, niin noloa myöntää...
Ja olen ihan varma että kaikin keinoin sitä tyttöä sitten yritetään jos vaan siihen hommaan vielä lähdetään. Toimii ne keinot sitten taikka ei.

:hug:
meillä 3 poikaa ja yksi tyttö. Ja on han se mukavaa ostella niitä tytön hepeneitä. Pojat on toki mutkattomampia kuin tyttö. Pojille kelpaa vaatteet kuin vaatteet. Tytölle ei. Pojilla ei haittaa vaikka vaatteet nyt jostain kohtaa ei oo suorassa. Tytön mielestä aina joku vaate kinnaa ja on huonosti. Pojat on villimpiä(meillä) kuin tyttö. Ja tyttö siivoa jälkensä ja pojat vain kun pakotan. Mut rakkaita kaikki. :heart:
Yrittäkää vielä tyttöä saada ;) Olen kuullut että murkku ikä on tytöllä vaikeampi :/

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
:hug:
meillä 3 poikaa ja yksi tyttö. Ja on han se mukavaa ostella niitä tytön hepeneitä. Pojat on toki mutkattomampia kuin tyttö. Pojille kelpaa vaatteet kuin vaatteet. Tytölle ei. Pojilla ei haittaa vaikka vaatteet nyt jostain kohtaa ei oo suorassa. Tytön mielestä aina joku vaate kinnaa ja on huonosti. Pojat on villimpiä(meillä) kuin tyttö. Ja tyttö siivoa jälkensä ja pojat vain kun pakotan. Mut rakkaita kaikki. :heart:
Yrittäkää vielä tyttöä saada ;) Olen kuullut että murkku ikä on tytöllä vaikeampi :/

juu, kattellaan nyt jos vielä uskallettais =) Mut mulle on oikeesti tässä vaiheessa ihan yks ja sama kaikki sellaset puheet et pojat helpompia ku tytöt. Ehkä mä sitten olen vähän tyhmäkin kun haluan itselleni lisää haastetta ja hankaluuksia? ;)

Naiset varmaan enemmän kaipaakin tyttö vauvaa kuin taas miehet. Ainakin itse ajattelen että työlle löytyy kaikkea kivaa ja sen kanssa voi tehdä tyttöjen juttuja ym.
Mut nyt en kyllä taida helpottaa sun oloas :ashamed:
Mut ehkä vielä saattekin :hug:

Lapsen sukupuolihan määräytyy miehen siittiöistä ja olikos se niin että jos siittiöt heikompia liikkumaan niin tulee enemmän poikia kuin tyttöjä vain kummin päin se meni ... mutta jotain ton kanssa sillä tekemistä on :)

En jaksa googlettaa asiasta mutta kannattaa ... tokihan se on sattumankauppaakin koko homma ;)

Tunnen kaksi perhettä joilla toisella 4 poikaa ja toisella 4 tyttöä :D he vitsailivat että pitää vaihtaa miehiä että saisivat toisinpäin ;)

pikku-lumikko vähän siihen suuntaan ehkä ajattelenkin. Että tytön kanssa voisin tehdä sitä sun tätä ja ompa minulla vielä omat nukenvaunut säästössä ja lakanoita joissa olen vauvana nukkunut. Kyllä mä noiden poikienki kanssa touhuun, pelataan jalkapalloa yms. mutta joka kerta ku vaatteita käyn ostamassa niin olis kyllä niin ihanaa ostaa myös niitä punaisia rimpsujuttuja. Vaik ei ole niinkään sanottu että se "meidän tyttö" sitten niitä ees suostuisi käyttämään :laugh: Itse olen aina kammonnut mekkoja, ja leikin pienenä enempi legoilla kuin nukeilla tai barbeilla B)

Tunnen kaksi perhettä joilla toisella 4 poikaa ja toisella 4 tyttöä :D he vitsailivat että pitää vaihtaa miehiä että saisivat toisinpäin ;)

Meillä on vähän sama tilanne, miehen siskolla on neljä tyttöä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:
http://www.baby-gender-selection-program.com/

Meillä 2 poikaa ja nyt tyttö tulossa.. suosittelen

mikäs juttu tää on? saan linkillä auki vaan jotain laatikoita joissa on tekstiä

:whistle:

Aika törkeetä rahankeruuta. Älkää ihmeessä alkako ostamaan jotain pH-liuskoja. Laittakaa mieluummin vaikka se kirves tai saha sinne sängyn alle, vai mikä sinne piti laittaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Aika törkeetä rahankeruuta. Älkää ihmeessä alkako ostamaan jotain pH-liuskoja. Laittakaa mieluummin vaikka se kirves tai saha sinne sängyn alle, vai mikä sinne piti laittaakaan.

ai se on joku sellanen juttu? :o
Hassuinta tässä on se että kun me ei edes omisteta kirvestä!! Sahakin meille tuli vasta kolmannen pojan syntymän jälkeen eikä sitäkään säilytetä sängyn alla ;)
Tarttee kerätä joku laatikko mihin laittaa jotaki pitsisiä ja vaaleanpunaisia juttuja ja pistää se sängyn alle, ihan vaan varuiksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

ai se on joku sellanen juttu? :o
Hassuinta tässä on se että kun me ei edes omisteta kirvestä!! Sahakin meille tuli vasta kolmannen pojan syntymän jälkeen eikä sitäkään säilytetä sängyn alla ;)
Tarttee kerätä joku laatikko mihin laittaa jotaki pitsisiä ja vaaleanpunaisia juttuja ja pistää se sängyn alle, ihan vaan varuiksi =)

Joo, sille piti maksaa, että se saa lastensa kouluttamiseen rahaa.

ja valitettavasti sanon että valitettavasti tulee tyttö :(
meillä on jo 2 poikaa ja olisin halunnut kolmannen pojan, jotenkin tuntuu että osaanko tyttö edes rakastaa....

Alkuperäinen kirjoittaja rv32:
meillä on jo 2 poikaa ja olisin halunnut kolmannen pojan, jotenkin tuntuu että osaanko tyttö edes rakastaa....

:o oletko tosissasi?

Olen tosissani, en meinaa millään päästä pettymyksen yli kun kuulin ultrassa sukupuolen. Koko odotuksesta kadonnut ilo.

:o oletko tosissasi?

Olen tosissani, en meinaa millään päästä pettymyksen yli kun kuulin ultrassa sukupuolen. Koko odotuksesta kadonnut ilo.

en edes tiedä että mitä tuohon voisi sanoa. Onnea vaan tulevaan. Toivottavasti kuitenki jossain vaiheessa tajuat sen rikkauden mitä saat.

Kaikista pahimmalta ehkä tuntuu se kun ulkopuolisetkin pahoittelevat kun meillä on vaan poikia ja ihan selvästi säälivät :/

Meidan perheeseen ( kolme poikaa ) suhtaudutaan varsinkin Etela- Euroopassa erittain innostuneesti ja ihaillen, kun on saatu poikia....machokulttuuri... Enka ole muuallakaan saalia havainnut. Itse olisin kieltamatta yhden tytonkin ottanut...

Yhteistyössä