Nyt tähän pinoon kaikki, jotka haluavat lopettaa tupakoinnin!VERTAISTUKEA KAIVATAAN!

DevilishDream

Aktiivinen jäsen
10.10.2007
1 114
0
36
Elikä tarkoituksena olisi päästä kessuttelusta eroon. Tilanne siis tämä:olen aloittanut tupakoinnin 17v iässä ja poltin vakituisesti 19v ikään asti kunnes rupesin odottamaan esikoistani. Silloin lopetin kokonaan ja imetysajankin olin ilman ainuttakaan tupakkaa. Sitten taas repesi homma ja poltin jonkin verran kunnes rupesin taas odottamaan. Silloin tuli taas yli vuoden tauko kessutteluun. Sen jälkeen olen tupakoinut niin, että välillä on ollut parinkin kuukauden taukoja, mutta sitten on taas ruvennut lipsumaan. Tällä hetkellä menee 1-4 tupakkia päivässä,eli ei paljoa kuitenkaan. Häpeän tupakointiani ja salailen sitä. En koskaan polta lasteni nähden(5v ja 7v), mutta tiedän, että jos jatkan niin kyllähän he sen joku päivä hoksaavat, että äiti polttaa. Moneen kertaan olen lopettanut ja taas aloittanut :| Tuntuu, että tarttee saada edes se pari tupakkaa päivässä. Olen kokeillut nicorette purkkaa, mutta se ei sopinut kun tuli rytmihäiriöitä. Nyt olen ajatellut lopettaa, mutta niin, että kun menen ulos ystävien kanssa saisin tupakoida. Elikkä kerta kuussa tai harvemmin. Olisi kiva saada vertaistukea tähän. Kukaan kavereista ei ole lopettamassa tällä hetkellä. Mieskin inhoaa tupakointiani ja valittaa siitä aina kun mahdollista. Eli nyt mukaan kaikki, jotka haluavat eroon tai ainakin vähentää radikaalisti polttamista. Kertokaa omasta tupakoinnistanne oleelliset eli paljonko menee tupakkaa yms.Jos yhdessä voitettaisiin nikotiinin orjuus =) Minulla vielä se harmi, että isäni tupakoi sisällä kun olin lapsi ja nuori eli on nuo sairastumisriskit isommat :(

Yhteistyössä