Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23447065:ja minä haluaisin olla näkymätön..
Kurja tilanne :/ Tärkeintä ihmisten kanssa on se, ettei mieti "hyväksyykö tuo ihminen minut". Ole rohkeasti oma itsesi ja arvosta itseäsi. Varmasti on ihmisiä, jotka haluavat sinuun tutustua. Hymy on hyvä keino piristää toisen päivää. Ja ihan tosi, älä ajattele että sinussa olisi vikaa! Sinulla on yhtäläinen oikeus elää ja tallustaa maanpäällä, kuin kellä tahansa muullakin. tsemppiä ja pää pystyyn!![]()
No yritin auttaa, en kieltää tai vähätellä tuntemuksiasi. Ymmärrän, että yksinäisyys tuntuu pahalta. Tarkoitin sitä, että kun tapaa uusia ihmisiä, niin ei heti lähde miettimään hyväksyykö ne ihmiset sinut. Eli ei etukäteen suhtaudu niin, että he pitäisivät sinua näkymättömänä tms. Oletko kokeillut netissä tutustumista ensin?
Alkuperäinen kirjoittaja myös näkymätön;23447354:En tarkoittanut, että sinä olisit vähätellut tai kieltänyt sitä, että muiden hyväksyntää tarvitsee, vaan sitä, että monesti yksinäiset itsekin yrittävät ajatella, että siitä ei saisi välittää. En oleta etukäteen, että ihmiset pitävät minua näkymättönä. En tiedä miksi, oikeastaan pitäisi, koska yleensä siinä käy niin, mutta jotenkin olen aina toiveikas. Olen tutustunut ihmisiin kyllä myös netissä. Olen netissä varmaan yhtä näkymätön kuin muuallakin.
Olen joskus ajatellut, että yksinäisyyteni voi johtua siitä, että minulla ei tunnu olevan juuri mitään yhteistä "tavallisten" suomalaisten kanssa enkä ole vain onnistunut tapaamaan "oikeanlaisia" ihmisiä. Minua se ei haittaa, että olen erilainen, mutta se tuntuu haittaavan muita... En tiedä miksi, enkä minä siihen voi vaikuttaa. Enkä minä voi itseäni muuttaakaan, tai en ainakaan aio, koska pidän itse itsestäni. Onkin ironista, että sanotaan, että "ole oma itsesi, niin ihmiset pitävät sinusta". En usko, että se oikeasti pitää paikkansa, vaan on niitä lällyjä sanontoja, joita tietyt tyypit jakelevat mielellään...
Minäkin olen näkymätön, myös äidilleni.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23447065:ja minä haluaisin olla näkymätön..
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuleipä;23450967:Peesi.
Yritättekö muuten itse itseänne näkymättömiksi tituleeraavat osallistua keskusteluihin ja tehdä tuttavuutta muiden kanssa?