että, mua neuvottiin (mulla ei siis tällä hetkellä ole tissivauvaa) niin, ettei kannata luovuttaa heti, vaikka se tunne tuleekin että maito on loppumassa. Sinnikkäästi vain imettää lyhyin välein ja yösyötöt kuulemma saavat maitohanat täyttymään. Juo paljon, tuohon kotikalja myyttiin en oikein usko (olen sitä itsekin kokeillut. Määrää en muista). Luulen, että riittää kunhan jotain juo riittävästi. Koeta levätä itsekin. Korvikemaidoista parhaimman merkin löytää vain kokeilemalla. Joskus herkkävatsaisen vauvan kanssa se vie aikaa, että maha tottuu. Yhdelle pullolapsistani sopi Piltin jauhemaito, toiselle sitten Nan-purkkimaito... Loput neljä olenkin imettänyt vuoden ikäisiksi. Niin kauan kun vauva saa vain maitoa ruuaksi, pullot kannattaa keittää (ihan niinkuin vesikin). Kaikki ei nyt taida olla niin tarkkoja tuosta pullojen keittämisestä... Määrää en nyt muista, mutta sekin taitaa löytyä kokeilemalla. Tsemppiä vielä imetyksellekin. Minusta kun se oli vaivattomampaa kuin pullojen kanssa asuminen. Jos imetys ei kuitenkaan suju, rohkeasti vain pullot käyttöön.