Nyt tulee jäätymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Teki niin tai näin, niin nyt on vilu edessä |O
Täällä on kylmä ja jotta täällä lämpiäis, tarvittais puita., Ulkona on vielä kylmempi, ja jos hakee niitä puita, täytyy mennä ulos ja tulee vielä kovempi vilu |O Juu, mulla on karvavuorinen toppatakki ja karvasaappaat, mutta nenä palelee. Siellä on pakkasta!

Jos sille prinssille soittais, että tuo puita tullessaan, kun tulee sisälle :saint: Kyllä se tuolla samassa rakennuksessa on -kai- missä ne puutkin :D Jaa...tarkkaan ottaen auto kyllä näyttäis häipyneen pihalta, voi iso räkä, ne puut on kai haettava ite |O

No nyt niitä puita on. Ite jouduin hakemaan, mutta eiköhän nekin lämmitä. Tosin käsittämätöntä kyllä mies saa ton kaminan paljon kuumemmaksi kun mä, mistä se tietää, kumpi sinne puita lykkii :o !

Mitä prinssejä - missä??? :o Meillä hakee se kumpi niitä tarvii.. ;) Meillä tosin ei tarvita puita kun saunaan, mutta jos ne on loppu, kun mä menen laittamaan valkeeta, niin sitten kipitän hakemaan ne puut itse ihan suosiolla - ei sitä tarvi joka asiassa toista passuuttaa, vaikka se välillä ihan kivaa puuhaa onkin... :whistle: ;) :D

Yhteistyössä