Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On aika tyypillistä naisilta syyttää naista, vaikka todellinen törkimys olisikin mies.
Samaa mieltä, eri asia, jos justiina ja kätlin olisi ollut ystäviä, mutta kun eihän ne oo eikä kyse ole edes todellisesta elämästä. Mutta noin mun kaverikin tekee, selittää miehen pettämiset parhain päin miehelle ja haukkuu ne naiset pystyyn (jotka eivät edes tiedä että toi mies on naimisissa )
Mut ei toi oo sama asia. Se nyt on tyhmyyttä syyttää miehen pettämisestä toista naista, etenkin jos kyseinen nainen ei edes tiedä miehen olevan naimisissa.
Voi olla että mä olen vaan tiukkis, mutta mulle ei itselle tulis mieleenikään alkaa vehtaamaan jonkun miehen kanssa, jolla on jo pari.
Siis vaikka olisivat vain ystäviä ja vaikka mä tietäisin sen. Siitäkin huolimatta, etenkin tuollaisessa tilanteessa kun asutaan ja ollaan samassa tilassa 24/7, kysyisin ehdottomasti naiselta että häiritseekö pokailu.
Sami sentään osoitti aitoa katumusta, Kätlininkin puolesta. Justiinaa taas ei voinut vähempää kiinnostaa mitä Kätlin asiasta mahdollisesti ajattelee, kunhan nauroi paskaisesti koko asialle.