nyt tuli tupenrapinat!! vituttaa ankarasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eli miehen tai naisen paras kaveri pettää toisen osapuolen kanssa, näitä on nyt nähty jo 6 tapausta.
kai siinä kiehtoo se että esim. mies on nähnyt tätä naisen kaveria useasti ja ollaan tuttuja/puolituttuja.. sitten kun alko alkaa maistumaan niin rohkaistutaan koittamaan onko ruoho vihreämpää toisella puolella.
anteeksi antamatonta.

Tosi paskamainen tilanne. Ite ainakin toimisin niin, ettei jää mitään aikaa koota selityksiä, vaikka eihän tosta nyt selittämälllä voi ulos päästäkään. Kuvat pöytään ja sitten asiaan! Voimia sulle, Toivottavasti tuut kertomaan miten kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:
Kerrothan miten kävi ja mitä ukkos sai selitettyä....kyllä veetuttaa sun puolesta, perkele! :(

joo,kohtahan tuon pitäis kotiutua..hitto mä oikein tärisen raivosta,mut pakko yrittää hillitä kun lapsi kotona. mut en kyllä pysty enää luottamaankaan,kyllä kusetti niin kuus-nolla,mulle esittää monta vuotta ettei edes pidä kaveristani ja sit tää. mitähän muuta se on valehdellu? [/quote

Tiedän tunteen, sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja kädet tärisee....mutta nyt tsemppiä, paa se lujille! :hug:

Saman kokeneena...

Oleppa normaali kun mies tulee. Kysele "huolettomasti" juhannuksesta, tapahtuiko mitään jne. Jos mies kieltää kaiken, annat hetken aikaa olla. Kun mies saanut huokaistua helpotuksesta, pyydät koneelle juhannuskuvia katsomaan. (Miestä ei ehkä kiinnosta tulla katseleen kuvia, koska aavistaa jotai..) Sit ku tulee, laitat kylmänrauhallisesti kuvat esille ja kysyt, että mitä vittua olet menny tekemään.

JA JÄTÄT TUOLLAISEN MIEHEN. Tiedätkö, että kun kerran se pettämiskynnys on ylitetty, on todella helppo pettää uudelleen.

Joku ehdotti, ettet jätä vaan kostat myöhemmin : HÖPÖ HÖPÖ, seuraa vaan pahaa oloa ennen kaikkea itselle, kun jää huonoon suhteeseen ja yrittää täyttää petetyksi tulemisen aukkoa pettämällä itse.

VAIHTOON !!! Parempaakin löytyy, todellakin. Niin minullekin kävi ja nyt olen onnellisempi kuin koskaan, ei ole pelkoa petetyksi tulemisesta.

EIKÄ :(

Aika vittumaiset on sulle tehnyt. Mutta jos teillä menee muuten hyvin niin ehkä parit pusut ja lääppimiset voi anteeksi antaa?? Mutta meneekö kaikki hyvin jos toinen tekee tuollaista... :/ Tsemppiä sulle!!

Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Ulla:
Tilannetietoja..

Jos aapee kirjoitteli tuossa vähän yli neljä, että ukko tuli kotiin, saattaa olla, että muutama tunti vierähtää ennen kuin tulee mieleen kaksplussaa informoida ;)

Vois kuvitella, että meillä ois kiivasta keskustelua ainakin koko ilta...

Mikäköhän mahtaa olla miehen selitys moiselle käytökselle? Entäs kaverisi?
Mut ei tollasta voi kyllä oikein selittää millään.. Ja sinä olit siinä ihan muutamien metrien päässä.. Voi hitto, että ottaa päähän sun puolesta!

Mä en varmaa pystyis enää luottamaan mieheen tuollasen jälkeen, vaikka anteeksi voisinkin antaa, mutta unohtaa en..

Voimia ap:lle!! Ja muista pitää puolesi!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Mä en varmaa pystyis enää luottamaan mieheen tuollasen jälkeen, vaikka anteeksi voisinkin antaa, mutta unohtaa en..

Näin myös. Tuskin pystyisin enään elämään miehen kanssa normaaliin entiseen tapaan

Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:

Näin myös. Tuskin pystyisin enään elämään miehen kanssa normaaliin entiseen tapaan

minä yritin, mutta ei siitä tullut mitään.
sen yli ei pääse koskaan,se on takaraivoissa kokoajan.
luottamus kun meni se oli taustalla jatkuvasti,
aviol.jatkumista oli turha jatkaa.
ero oli paras ratkaisu ja hyvähän se olikin.
itsekin tulin paljon rennommaksi ei ollut enää mitään pelkäämistä
voimia ap.lle miten sitten kävikin.

voi herranen aika... :o

mulla ihan sydän tykyttää sun puolesta.
muista oma arvos! kukaan ei saa tehdä sulle noin.ykskään mies tai nainen ei saa saada lupaa sinulta satuttaa sua noin!

nyt on korkea aika ajatella omaa napaa

laita yks niistä kuvista tietsikan taustakuvaks,vois ukolla naama venähtää kun menee koneelle,sit vaan meet viereen ja tokaiset että eikö ookkin kiva kuva