nyt tuli tupenrapinat!! vituttaa ankarasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt, kun minä olen lastenteon aikana ja jälkeen paisunut kuin pulla taikina, minuakin on alkanut pelottamaan, että mies menee vieraisiin. Aina tuo on ollut rakastava ja saa minut tuntemaan itseni seksikkääksi (kunhan ei osu peiliä mun silmiin :whistle: ), mutta on se usein vähän viileäkin. On päiviä, ettei siihen saa koskea ollenkaan. Ne on yleensä sen jälkeen kun on just ed. päivänä saanu seksiä. me touhuillaan pari kolme kertaa viikossa. Ei kai tuo parin kolmen päivän välein vonkais multa jos hakis muualtakin?

Toisaalta, meillä oli just parin viikon tauko vieraiden takia ja olin sit lopuksi iteki reissussa pari päivää. Kai se silloin olis kerenny vieraisiin jos olis tahtonu. ei ollu ketään vahtimassa. ei kyllä ole mitään naispuolisia tuttuja joille olis voinu rimpauttaa.

Meillä sattui monta monituista vuotta sitten sellainen juttu, että mies alkoi viestitellä yhden naisen kanssa jonku tv-chatin kautta. sit kerran kuulin kun ne puhui puhelimessa ja mies kuulosti siltä niin kuin ihmiset kuulostaa kun puhuu ihastukselleen. sydän särkyi, mutta toisaalta olin turta. en ottanut puheeksi kuin vasta sitten kun mies halusi erota. väiti vastaan että ei ole toista, meni seuraavana viikonloppuna sen toisen luo ja sieltä tullessaan sanoi että no nyt on toinen. oltiin siis jo erottu, mutta jouduttiin vielä asumaan yhdessä kk. tosi ihana kattoo vierestä sitä kun koko ajan oli puhelin kädessä. siinä se sitte kirjotteli samalla tavalla kuin mulle ihanasti silloin suhteen alku aikoina. oltiin erossa pari v eikä oillu mitään aikomusta alkaa mihkään on-off-suhteeseen, mutta sitte lapselle sattui pieni onnettomuus ja tunteet heräsi kun oltiin siinä yhdessä. mies oli jo eronnu ajat sitte. en tiä miten olen pystyny olemaan niin turta sille mitä se silloin teki. en vain pysty käsittelemään sitä sen kanssa ja en usein itsekään ajattele. mutta onkos sitten ihme että mulla on ollut epävarma olo siitä saakka kun pari v sitte löysin miehen mailista viitteitä että se on laittanu ilmon johonki nettipaikkaan. kuulemma etsii vain kavereita ja kyllä uskon sen. mutta silti pelottaa että jos se kaveruus etenee... näyttäis kumminki että mies lopetti ne mailailut, kun reilu vuosi sitten itse laitoin vastaavan ystävänhakuilmon ja menin baariin yhden lesbon kanssa.. minusta näyttää ettei mies ole ollenkaan mailaillu muiden kanssa, kun se on sellanen deittipaikka että vastaaminen maksaa. mutta voihan se olla että on poistellu. en minä tiedä.

toisaalta luotan mieheen, toisaalta pelottaa. siinäpä tämä sekava sepustus kiteytettynä.

Lapsen takia kai suhtautuisin, että mies on saanut ensimmäisen ja samalla VIIMEISEN varoituksen. Että kerran vielä ja se on saman tien loppu. Lapsen takia, ja jos itse rakastaa miestä, katsoisin, paraneeko kolhut. Mutta en kyllä osaa sanoa, pystyisinkö ikinä enää luottamaan täysin.