Nyt tuntuu siltä että voimat loppuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Tuo meidän esikoinen... Hän on ollu nyt tosi ihana, ei ole kiukutellut mitenkään mahdottomasti. Mut voi jumalauta tänään on ollut niin kamala päivä ettei pitkään aikaa oo ollut toista.
Päivällä mä odotin et hän käy vessassa ja et pääsen sit suihkuun ja siivoamaan kylppäriä, ei mennyt kuin 5 minuuttia, kun tuli huutamaan et on pissahätä ja kysyin etkös sä just ollut vessassa ja likka aloitti kamalan huudon ja kiukuttelun...
Sit kun hän tuli käymään vessassa sanoin et täällä on sitten märkää kun äiti siivoaa täällä ni hän on vaan et joo joo ni eikös hän sit suutu kun jalanpohjat kastuu...
No mä siivosin sitä kylppäriä niin kuulin et mun miehellä alkaa olee rankkaa kun vauva väsykiukutteli ja esikoinen uhmasi ihan kaikkea, huikkasin sitten ovelta et nuori neiti menee hetkeks lastenhuoneeseen rauhottumaan, ja taas alko huuto et äiti on tyhmä ym.
Sitten meni pari tuntia iha hyvin, katsottiin lastenohjelmat ja syötiin ruoka hieman myöhään. No tunnin päästä tyttö nukahti ja ehti nukkua vajaan tunnin, sitten mun mies päätti et tyttö saa herätä syömään iltapalaa. Siit lähtien kaikki on ollut huuutoa, itkua ja ihan tyhmää.

Nyt sitten naapurit popittaa ja saan käydä muutaman minuutin välein lohduttamassa tyttöä et kyllä ne pian lopettaa eikä tartte pelätä.

:headwall: Nyt kun olis tupakkaa, siideri ja pääsis vaikka saunaan... No onneks mulle on iltapalaks tortilloja :D

Alkuperäinen kirjoittaja monen äiti:
Eikös suihkussa yleensä käydä aamulla ja aamupäivällä ulos ja lounaalle. Taitaa teillä olla rytmit sekaisin että älä valita, oma moka ja laiskuus.

Anteeks mut mä siivoan just silloin kun mulle sopii. Sä et tiedä meidän rytmistä yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Jos toi on susta kamalaa käytöstä.... meil on joka päivä tollasta tai triplasti vaikeempaa, tollanen on meidän hyvä päivä...

No mä en vaan oo tottunut tuohon, kun tuo meidän tyttö on yleensä tosi hyväntuulinen eikä käyttäydy noin.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Eikös suihkussa yleensä käydä aamulla ja aamupäivällä ulos ja lounaalle. Taitaa teillä olla rytmit sekaisin että älä valita, oma moka ja laiskuus.

Anteeks mut mä siivoan just silloin kun mulle sopii. Sä et tiedä meidän rytmistä yhtään mitään.

Eiköhän sitä jokainen saa suihkussa käydä silloin kun haluaa!?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi pitää käydä niin aikasin nukkumaan että pitää herätä iltrapalalle?

No kun tuota tyttöä ei saa nukkumaan päiväunia niin joskus sitten käy niin että nukahtaa tuonne sänkyynsä ennenkuin ehtii iltapalalle. Itse en kyl olis mennyt herättämään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Minkä ikäinen sun tyttö ja minkä ikäinen vauva? Meinaan ett jos on mustasukkaisuutta ja huomionhakuu tollainen temppuilu? tai sit vaan ihan perusuhmaa...

Tyttö on täyttää elokuussa 4 ja vauva on 5 kuukauden ikäinen.
No mä miettisin tota mustasukkaisuutta, mutta kun mulla oli jo niin vahva olo että siitä oltaisiin päästy jo yli...

No voipi olla ett jos tyttö on tosi kiltti niin alkaa vasta nyt näkyä mustasukkaisuus. Tai sit turhautuu kotona, jos kaipais jotain isojen tyttöjen tekemistä, omaa aikaa ilman vauvaa... mut joo, ei tuo kauheen pahalta kuulosta. Ootas kun se pienempi kasvaa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
En kyl ymmärrä mitkä ihmeen voimavarat teillä on kun yhden päivän jälkeen niitä ei ole, huh huh! Kerro ettei yleensä käyttäydy noin niin siksi mä ihmettelen..

No ei fyysisissä voimavaroissa ole mitään vikaa, vaan tää on henkisesti uuvuttavaa. Meillä on paljon muutakin menossa tällä hetkellä ja esikoisen äidin haukkumiset ja ovenpaiskomiset ei helpota mun pahaa mieltä ja taakkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
No voipi olla ett jos tyttö on tosi kiltti niin alkaa vasta nyt näkyä mustasukkaisuus. Tai sit turhautuu kotona, jos kaipais jotain isojen tyttöjen tekemistä, omaa aikaa ilman vauvaa... mut joo, ei tuo kauheen pahalta kuulosta. Ootas kun se pienempi kasvaa... :)

Juu no me ollaan hakemassa hänelle osa-aikaista hoitopaikkaa, kun ei edes tuohon meidän pihalle voi mennä kun se on täynnä lasinsiruja ja koiranpaskaa. Eikä tuo tyttö jaksa kävellä lähimpään siistiin puistoon eikä sinne kamalan usein viitsi autolla mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:

Eksää tienny että kaikkien pitää tehdä samalla tavalla?? :o

:laugh:

äh,me tehdään ihan väärin käydään illalla suihkussa :O

Joo no mun teki mieli vastata tohon jotain tosi törkeetä, koska kai mä nyt saan iltapäivällä siivota :kieh:

Joo no mun teki mieli vastata tohon jotain tosi törkeetä, koska kai mä nyt saan iltapäivällä siivota :kieh:

Mä saatan käydä suihkussa aamulla, päivällä tai illalla. Enkä siivoa mielellään koskaan, enkä ainakaan aamupäivällä lenkkeile. Hyi mua.
Mut juu. Onneks lapset kasvaa :hug:
Keksi sille esikoiselle jotakin "tärkeää" tekemistä, et saa osallistua siivoamiseenkin jotenkin.

Sitten meni pari tuntia iha hyvin, katsottiin lastenohjelmat ja syötiin ruoka hieman myöhään. No tunnin päästä tyttö nukahti ja ehti nukkua vajaan tunnin, sitten mun mies päätti et tyttö saa herätä syömään iltapalaa. Siit lähtien kaikki on ollut huuutoa, itkua ja ihan tyhmää.

Siis miksi se lapsi piti herättää syömään ja sitten heti takaisin nukkumaan?

Mun mielestä toi kuulostaa väsymyskiukuttelulta missä meidänkin kuopus on mestari...

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Siis miksi se lapsi piti herättää syömään ja sitten heti takaisin nukkumaan?

Mun mielestä toi kuulostaa väsymyskiukuttelulta missä meidänkin kuopus on mestari...

No siis mun mies perusteli sen sillä ettei tyttö herää aamuyöstä nälkäänsä. Niinkuin jo sanoin, en itse olis herättäny.