Nyt tuntuu siltä että voimat loppuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi, yhtään väheksymättä teidän voimavaroja, mutta... Mä olin vuosi sitten tilanteessa jossa jäin yksin 5kk vauvan ja 3,5v esikoisen kanssa. Niin ja vauva oli kroonisesti sairas. Ja esikoisella pahat käytöshäiriöt. Silloin musta tuntu välillä kun postista tuli häätökirje ja edellisenä yönä olin herännyt n. 20krt ja esikoinen huusi ku palosireeni kun sukkahousut ei mennyt oikein, ett nyt loppuu voimat...

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
No voipi olla ett jos tyttö on tosi kiltti niin alkaa vasta nyt näkyä mustasukkaisuus. Tai sit turhautuu kotona, jos kaipais jotain isojen tyttöjen tekemistä, omaa aikaa ilman vauvaa... mut joo, ei tuo kauheen pahalta kuulosta. Ootas kun se pienempi kasvaa... :)

Juu no me ollaan hakemassa hänelle osa-aikaista hoitopaikkaa, kun ei edes tuohon meidän pihalle voi mennä kun se on täynnä lasinsiruja ja koiranpaskaa. Eikä tuo tyttö jaksa kävellä lähimpään siistiin puistoon eikä sinne kamalan usein viitsi autolla mennä.

käyttekö te sitten ulkona ollenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
No voipi olla ett jos tyttö on tosi kiltti niin alkaa vasta nyt näkyä mustasukkaisuus. Tai sit turhautuu kotona, jos kaipais jotain isojen tyttöjen tekemistä, omaa aikaa ilman vauvaa... mut joo, ei tuo kauheen pahalta kuulosta. Ootas kun se pienempi kasvaa... :)

Juu no me ollaan hakemassa hänelle osa-aikaista hoitopaikkaa, kun ei edes tuohon meidän pihalle voi mennä kun se on täynnä lasinsiruja ja koiranpaskaa. Eikä tuo tyttö jaksa kävellä lähimpään siistiin puistoon eikä sinne kamalan usein viitsi autolla mennä.

käyttekö te sitten ulkona ollenkaan?

Käydään, ei niin usein kuin haluaisin mutta kuitenkin.