Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mie laitan 2 pussia kuivahiivaa silloin ku ohjeessa 50g tuoretta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu tarkotta tuorehiivaa. ja oliskos kuivahiiva pussissa jotain n.11g (yhtäkuin 25g tuorehiivaa) eli laitat kaksi pussia kuivahiivaa,jos ohjeessa lukee 50g tuoretta
olipa hankala selitys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu tarkotta tuorehiivaa. ja oliskos kuivahiiva pussissa jotain n.11g (yhtäkuin 25g tuorehiivaa) eli laitat kaksi pussia kuivahiivaa,jos ohjeessa lukee 50g tuoretta
ja tässä syy miksi mun leivät maistuu simalle. kiitos
*murrr* mistä mä voisin tietää että 11g on 25 g :|
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu tarkotta tuorehiivaa. ja oliskos kuivahiiva pussissa jotain n.11g (yhtäkuin 25g tuorehiivaa) eli laitat kaksi pussia kuivahiivaa,jos ohjeessa lukee 50g tuoretta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu tarkotta tuorehiivaa. ja oliskos kuivahiiva pussissa jotain n.11g (yhtäkuin 25g tuorehiivaa) eli laitat kaksi pussia kuivahiivaa,jos ohjeessa lukee 50g tuoretta
se lukee siinä paketissaole hyvä vaan
![]()