Nyt vatuttaa ja kympillä tuo Bona- ja Pilttikeräys=(((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kääkkänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voi jee!!!! Taitaa multakin jäädä saamatta kirjat. Edellisestä keräyksestä en saanut mitään ja kun laitoin yli kuukausi sitten sähköpostia niin he vastasivat että selvittävät asiaa. Tuntuu olevan pitkäkestoinen selvitys kun vieläkään ei ole bonalta vastattu....
En todellakaan tiedä onko mulla oikeita vai vääriä etikettejä lähetettynä keräykseen mutta vähän tuntuu että ei ne mun etiketit kuitenkään käy

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:04 Pupu T kirjoitti:
Näinhän se on. Ajattelin laittaa heille sähköpostia ja kysyä asiaa.. Tuolla heidän sivuillaan ei ole millään lailla mainittu,minkälaisia tai minkänäköisiä esim. Piltin purkkien etiketit täytyy olla. Jotenkin tuli kyl niin huijattu olo koko touhuun. :(

http://www.babybonus.fi/

olenko sokea, vai eikö tuolla ole asiasta tarkempia kuvauksia :whistle:

Minäkin tarkistin ko sivut moneen kertaan, eikä niissä mitään mainintaa minkälaiset (uudet/vanhat) etiketit kelpaa. Taitaa meiltäkin jäädä kirjat saamatta :/

Jos niin käy, laitan kyllä VIHAISTA s-postia!! Harmittaa ainakin se, että maksoin postikulut sitten ihan turhaan... Eli kaikki vääryyttä kärsineet, laittakaa palautetta keräyksen järjestäjälle!!

www.piltti.fi

siel on uusien ruokapurkkien kuvat eli sininen piltti teksti tai keltainen piltti teksti. isompien ruokia en etes kattonut. Mulla menee kankkulan kaivoon kans 50 pistettä. Minusta väärin että eivät kelpaa vaikka niis on se pupu boordi. Täällä kaupas ei oo kun tuolla punasella tekstillä olevia pilttejä. Meillä kyl neiti tykkää enemmän bonan soseista.
Ei siis ole kuluttajien vika jos tulee vääriä merkkejä kun kaupat myy "vanhoja" eikä keräys sivulla ole mainintaa et mitkä käy. :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:55 Pupu T kirjoitti:
tam-tam-tam, tarkoitatko siis sitä Lego-keräystä,ettei vieläkään ole tullut mitään? :o onpas todella hidasta. :/

eeve, ilmoittele sitten kuinka kävi. :)

Jep! Just kävin sähköpostista tarkastamassa että 3.4 olivat laittaneet postia että selvittävät asian. Olen muistaakseni laittanut postia ja kysynytkin että mitenkähän asian kanssa kävi mutta ei ole vaivauduttu vastaamaan.
Pikkusen on usko menny nyt näihin keräyksiin.

Sempperin reppuun mulla olis 180 pistettä, vaikka niitä en edes aktiivisesti kerää. Sempperin etiketit on niin inhottavat irroittaa. Varmaan jään ilman reppuakin jos nyt päätän keräykseen osallistua....

Taidan tehdä ostoboikotin ja siirtyä pelkästään HIPP tuotteisiin..... Tai tehdä kaikki ruuat itse hedelmäsoséista lähtien. Ihan vain boikotti mielessä :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:01 joku kirjoitti:
www.piltti.fi

siel on uusien ruokapurkkien kuvat eli sininen piltti teksti tai keltainen piltti teksti. isompien ruokia en etes kattonut. Mulla menee kankkulan kaivoon kans 50 pistettä. Minusta väärin että eivät kelpaa vaikka niis on se pupu boordi. Täällä kaupas ei oo kun tuolla punasella tekstillä olevia pilttejä. Meillä kyl neiti tykkää enemmän bonan soseista.
Ei siis ole kuluttajien vika jos tulee vääriä merkkejä kun kaupat myy "vanhoja" eikä keräys sivulla ole mainintaa et mitkä käy. :headwall:

Hittolainen,pitäsköhän sinne tehdä joukkoprotesti. Mullakin siis 600pistettä piti olla,mutta kun eivät käyneet ne Piltit ollenkaan,ni sain vain 109pistettä Bonan purkeista. Ei tosiaan ole kuluttajan vika,jos kaupat myy vanhat varastonsa pois. Meni kyl maku koko keräilystä, taidan skipata koko jutun. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:16 TheSimpsons kirjoitti:
Siis Piltit ei käy, vaikka sillä sivulla niin lukee..? Ja tosiaan, miks niitä etikettejä pitää olla niin monilla eri kuvilla... Ja sitten eivät mainitse mitkä kelpaa ja mitkä ei.
Jep.
Pilteistä ilmeisesti jotkut käy ja jotkut ei,mutta nyt ei tiedetä mitkä käy,mitkä ei.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:11 Pupu T kirjoitti:
\
www.piltti.fi

Hittolainen,pitäsköhän sinne tehdä joukkoprotesti. Mullakin siis 600pistettä piti olla,mutta kun eivät käyneet ne Piltit ollenkaan,ni sain vain 109pistettä Bonan purkeista. Ei tosiaan ole kuluttajan vika,jos kaupat myy vanhat varastonsa pois. Meni kyl maku koko keräilystä, taidan skipata koko jutun. :(

Siis eihän piltti ja bona voi vaatia että kuluttajat juoksee kaupoissa etsimässä juuri niillä logoilla olevia purkkeja joita voi laittaa keräykseen. Ja se on totta että kaupat myy ensin vanhat pois ja sitten laittaa vasta uudet. Tästä esimerkkinä fructis shamppoo jossa oli vuoden 2005 loppuun oleva kamppanja josta sai muistaakseni jonkun leffavuokrauksen. Niitä shamppoo pulloja on vieläkin kaupoissa. Tosin kaupat on joutuneet laittamaan lapun että keäys on jo loppunut.
Jos heille ei kelpaa että heidän tuotteita ostetaan oli logo mikä tahansa niin minun puolesta saa jäädä hyllyyn.
Ei se etikettikeräys pääasia ole tuotteissa mutta se on kiva lisä!!!!

\
www.piltti.fi

Siis jokaisen ikäryhmän purkeilla on oma värinsä siinä tekstissä.
Kyllä ne 1-3v punatekstiset etiketit käy jos niissä on pupuja eikä veneitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:18 Pupu T kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:16 TheSimpsons kirjoitti:
Siis Piltit ei käy, vaikka sillä sivulla niin lukee..? Ja tosiaan, miks niitä etikettejä pitää olla niin monilla eri kuvilla... Ja sitten eivät mainitse mitkä kelpaa ja mitkä ei.
Jep.
Pilteistä ilmeisesti jotkut käy ja jotkut ei,mutta nyt ei tiedetä mitkä käy,mitkä ei.
No just. Viitsinköhän itekään enää keräillä niitä, aika vähän meille niitä kertyy... Melkeen voi laittaa maililla kysymyksen, että mitkä sinne nyt sit oikeesti kelpaa, mut ehkä helpoin unohtaa koko homma :xmas:

Ei siis todellakaan ole kuluttajan vika tässä tapauksessa kun firmat eivät jo keräyslapussa ilmoita mitkä etiketit eivät käy tai käyvät. Olen joukkoprotestin kannalla!!! Postia vaan roppakaupalla keräyksen järjestäjälle jos laput eivät kelpaa!! Ja vihaista postia!! Pakkohan niiden on suostua vanhatkin ottamaan jos useampi asiasta valittaa. Ei suostuta tämmöseen!!

Miettikää että joku niitä lippuja ja lappuja laskee ja tarkastaa... ihan älyvapaata puuhaa,on siinä työ... ja joo ei nää kelpaakaan voi vitara...

OSAISIKO JOKU LÄHETTÄÄ TÄMÄN KOKO VIESTI NIVASKAN S POSTILLA SINNE PILTIN JA BONAN ASIAKASPALVELUU?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:26 haalen kirjoitti:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=748437

Ja tässä linkki siihen aikaisempaan keskusteluun.

venemerkit ei siis taida käydä..

Mutta kun ei ollutkaan venemerkeistä kyse vaan ihan niistä pupuista. :o

No,voi v.ittu!
Nyt kyllä rupes \|O
En taida lähettää sinne mitään!!! Kun ei tiedä mitkä kelpaa ja mitkä ei.
Pojatki on odotelleet että saadaan kerättyä tarpeeksi pisteitä, niin saadaan postista kirja :(

piltti-logon vieressä on "pupu-boordi", siis pieniä pupuja. nämä kuuluvat keräykseen,oli ikäluokka/väri mikä tahansa.

Veneitä on ollut aikaisemmin,siis vanhoissa etiketeissä on veneiden kuvia noiden pupujen tilalla. ja nämä ei nyt siis ilmeisesti käy..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:33 älyhoi kirjoitti:
Miettikää että joku niitä lippuja ja lappuja laskee ja tarkastaa... ihan älyvapaata puuhaa,on siinä työ... ja joo ei nää kelpaakaan voi vitara...

OSAISIKO JOKU LÄHETTÄÄ TÄMÄN KOKO VIESTI NIVASKAN S POSTILLA SINNE PILTIN JA BONAN ASIAKASPALVELUU?

Kopioi vain tuon osoiterivin ylhäältä ja liittää palauteosioon niin perille pitäs mennä, ainakin mun mielestä - kopioi ja liitä-

:laugh: :laugh: :laugh:
Anteeks mutta mä kyllä repesin ihan täysin kun luen kuinka vihastuneet kotiäidit avautuu purkkiruokien etiketeistä....
Siis eihän teillä oikeasti ole asiat niin huonosti että vedätte murhetta naamaan kun ette saa jotain hikistä kirjaa postista.... :headwall: ....
Suurempi vaiva kai raahata selkä vääränä kotiin noita purkkeja ja repiä etikettejä ja laskea, kuin että kävelis ihan kaupasta tuon kirjan muksuilleen ostamassa, samalla kun ostais tuhat kertaa halvemmalla perunaa ja jauhelihaa ja väätäsi itse soossit muksuilleen.
Herätkää pahvit!!!! \|O

MEillä tuo purkkikausi jo ohimennytttä elämää, mutta ajattelin kuitenkin keskusteluun osallistua. onhan se selvää että pienemmillä paikkakunnilla missä menekki/vaihtuvuus pienempää, niin eihän kauppias hanki uusilla merkeillä olevia purkkeja ennenkuin vanhat on myyty! Päiväystähän niissä on melkein seuraavalle vuosituhannelle :D

Jos ei Piltiltä tule asiallista vastausta, niin kannattaa ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Tuohan on silkkaa huijausta!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:43 vieras kirjoitti:
:laugh: :laugh: :laugh:
Anteeks mutta mä kyllä repesin ihan täysin kun luen kuinka vihastuneet kotiäidit avautuu purkkiruokien etiketeistä....
Siis eihän teillä oikeasti ole asiat niin huonosti että vedätte murhetta naamaan kun ette saa jotain hikistä kirjaa postista.... :headwall: ....
Suurempi vaiva kai raahata selkä vääränä kotiin noita purkkeja ja repiä etikettejä ja laskea, kuin että kävelis ihan kaupasta tuon kirjan muksuilleen ostamassa, samalla kun ostais tuhat kertaa halvemmalla perunaa ja jauhelihaa ja väätäsi itse soossit muksuilleen.
Herätkää pahvit!!!! \|O

Kuule se on kivaa pikkupuuhailua. Meillä purkkiruokaa syödään vaan reissussaja kun äiti voi alkuraskaudesta niin huonosti että just ja just pysty lapsen syöttää ruuan laitto ei onnistunu.Muuten ollaan kotiruuissa.

JA KIVA OOTTAA KOSKA NE KIRJAT TULEE,PIENET ON KOTIÄITIEN ILON AIHEET. Ei tarvita isompia...

Yhteistyössä