nytkö se rakkaus sitten loppu?! mä olen vain ja ainoastaan raivona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarkan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarkan

Vieras
Me ollaa n viime aikoina liian vähän viettetty miehen kanssa kaksin aikaa, ja olen miehelle puhunut, kuinka paljon hänen kanssaan haluaisin olla.
tänä iltana sitten meillä tuntui pitkästä aikaa olevan mukavaa yhdessä, ja olin tosi onnellinen.
Niin eikö eräs kaveri sitten pyytänyt miestä käymään pienissä juhlissa. Onnellisuuteni alkoi hiipua kun mies innostui lähtemisestä.
Kysyi kyllä "saako" mennä, ja vastasin, ettenhän voi aikuista ihmistä kieltää.

Kerroin kyllä sitten, että tuntuu pahalta ja suututtaa, että kun olis suoraan sanonut haluavani miehen kanssa olla illan, ja meillä oli mukavaa, niin kun kutsuttiin kavereisen luo, halusi heti lähteä. Että tuntuu, että heti kun on parempaa tekemistä, ei seurani enää kelpaa.
Lupasi kyllä jäädä kotiin jos haluan, mutta olisi sitten mennyt suoraan nukkumaan.

Eihän mies ole pitkään aikaan mennyt kavereidensa kanssa, siitä ei ole kyse. vaan se tunne että jään kakkoseksi. milloin telkkarille, milloin peleille, milloin nukkumiselle.

Tällä hetkellä vain vihaan tota miestä.

pistinkin viestin.
ilmoitin vain, ettei enää minuakaan kiinnosta yhteinen aika. etten halua iltaa pilata, mutta reilua on hänenkin tietää, että mun kiinnostus on poissa.

Mä oon ainakin niin vit**mainen akka, että tahallani toisen illan pilaisin jos se on pilannut minun iltani. Minkä takia miehellä pitäisi olla hauskaa jos on jättänyt sinut yksin kotiin, ei ansaitse mukavaa iltaa.

[QUOTE="ana";21963390]Älä pistä. Ole vahva. Et kuitenkaan saa jäädä kynnysmatoksi.[/QUOTE]
Millä tapaa se viestin laittaminen liittyy siihen onko vahva? Nimenomaan vahvuutta on olla vit**mainen takaisin..

Yhteistyössä