nyyh nega :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
kp 31/34 ja davidin herkällä selvä nega.... Toivo meni ja itku tuli. Kyl ennen on jo tossa vaiheessa näyttänyt prisman testit ja apteekin omat eli ois luullu herkällä näkyvän jo. Oireitakin ollu mut taidan vaan kuvitella nekin :(

Tietty toivoa on niin kauan kuin menkat pysyy poissa mut jotenkin en enää jaksa uskoa :( Vuos yritetty. Clomit ollu pari kiertoo apuna mut ei auta. Pitäs tilata aika gynelle mut tekee mieli lyödä hanskat tiskiin ja antaa olla. Ehkä meille ei oo tarkoitettu enää lisää lapsia...

Kerrottakoon nyt että esikoista kun aloin odottaa näytti testi selkeää plussaa sinä päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa. Nyt tässä toisessa raskaudessa sain vain hailakan haamun testiin oletettuna menkkojen alkamispäivänä. Eli testit ei näytä välttämättä mitään ennen kuin menkat on kunnolla myöhässä.

Mulla on kokoajan lämmöt 37,0-37,1 mut voihan mun mittari olla rikki, enkä oo säännöllisesti mitannu.
Alamahassa paineentunne, pissahätä tuntuu olevan useimmin (ei oo tulehus), nännit ajoittain herkemmät/aremmat... Mut mun mielikuvitushan on superhyvä näissä asioissa :) Tossa laskeskelin et ehkä mun kierto onkin pidempi kun olin oviksen tuntevinani vasta kp 21 eli nythän olis siitä 10 päivää?

Yhteistyössä