Odotan miestäni hotellin aulassa...katsotaan, onko yksin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hysteerinenkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hysteerinenkö

Vieras
Vai onko ollut yöseuraa kuten epäilen.... Kyseli niin tarkkaan, milloin ja moneltako olen tulossa kaupungille. Samoin käy aktiivisesti monta kertaa päivässä eräällä keskustelupalstalla nimimerkilläni ja samoin yksi hänen "kaverinsa", naispuolinen. Yleensä tosiaan kirjoittelevat monta kertaa päivissä ja kirjautuvat sinne katsomaan viestit (näkee sieltä palstalta eikä sinne pääse ilman nimimerkkiä). Nyt ei kumpikaan ole kirjautunut eilisen puolen päivän jälkeen...

Epäilen, ettei mies tule tähän respaan yksin huonetta luovuttamaan...

[QUOTE="Aapee";29920791]Eiköhän tuo klo 12 mennessä luovuta huoneen...yleensä viime tipassa.[/QUOTE]

Mitä jos se naikkonen on lähteny jo aikasemmin pois. Ei kai ne yhtäaikaa tule sieltä jos on yhtään järkeä päässä.

[QUOTE="Aapee";29920791]Eiköhän tuo klo 12 mennessä luovuta huoneen...yleensä viime tipassa.[/QUOTE]

No sitten ei tarvitse enää kauan odottaa.. onko useinkin hotellissa?

Voisko olla että tää on joku provo juttu? Meinaan en kyllä tunne enkä tiedä ketään joka ei menisi oman miehensä kanssa samana hotelliin ja samaan hotellihuoneeseen jos ovat samaan konserttiinkin menossa!? Ihan ihme touhua!

Alkuperäinen kirjoittaja Voi että;29920807:
No sitten ei tarvitse enää kauan odottaa.. onko useinkin hotellissa?

Ei usein, muutaman kerran vuodessa. Mieheni ja tämä naiskaveri ovat samalta paikkakunnalta, eli siis kaukana kotoa olisivat monelemmat ja suunniteltu juttu jos näin olisi.

Voisko olla että tää on joku provo juttu? Meinaan en kyllä tunne enkä tiedä ketään joka ei menisi oman miehensä kanssa samana hotelliin ja samaan hotellihuoneeseen jos ovat samaan konserttiinkin menossa!? Ihan ihme touhua!

Ihan sama mitä luulet. Lapset piti vielä vanhemmilleni hoitoon, kun tänä iltana on Robbie Williamsin konsertti ja ollaan siis tämä seuraava yö yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja kai sentään;29920816:
Ap tarkoitti varmaan, että konsertin jälkeen menevät eri hotelliin yhdessä, ei siihen, missä mies on ollut viime yön.

Siitä huolimatta ontuvaa. Koska nyt aapee ollut lasten kanssa omassa kotonaan ja mies ei ole voinut mennä sinne yöksi. Tai tosin tarinahan ei kerro onko mies lasten isä.

Siitä huolimatta ontuvaa. Koska nyt aapee ollut lasten kanssa omassa kotonaan ja mies ei ole voinut mennä sinne yöksi. Tai tosin tarinahan ei kerro onko mies lasten isä.

Minä olin jo riemastumassa tuosta "eri hotellista" ennen kuin älysin ajatella, että se tarkoittaa samaa tässä kuin toinen hotelli. Kyllä minäkin mieluusti olisin katsonut, että mies tulee anoppilaan yöksi, säästyisi hotelliyön rahat, mutta jos se nyt on mahdotonta, niin mikäs siinä, kunhan ei nyt tule kenenkään toisen naisen kanssa sieltä lemmenpesästä.

Ap, kuka hoiti varaukset? Miksi eri hotelli, oliko se eka täysi toisena yönä? Minä alkaisin varmaan epäillä, jos mies olisi varannut eikä olisi järkevää syytä vaihtaa hotellia, kuten just että on täynnä tai paremmassa paikassa ajatellen konserttipaikkaa yms. Alkaisin epäillä, että mies on älynnyt varoa viemästä kahta naista samaan huoneeseen peräkkäisinä öinä, jos sattuu sama henkilökunta repsaan. Eihän ne mitään tietenkään sano, mutta silti....

Alkuperäinen kirjoittaja pökköäpesään;29920840:
Ap, kuka hoiti varaukset? Miksi eri hotelli, oliko se eka täysi toisena yönä? Minä alkaisin varmaan epäillä, jos mies olisi varannut eikä olisi järkevää syytä vaihtaa hotellia, kuten just että on täynnä tai paremmassa paikassa ajatellen konserttipaikkaa yms. Alkaisin epäillä, että mies on älynnyt varoa viemästä kahta naista samaan huoneeseen peräkkäisinä öinä, jos sattuu sama henkilökunta repsaan. Eihän ne mitään tietenkään sano, mutta silti....

Minä varasin konserttiyön hotellin. Mies myöhemmin oman yönsä ja sanoi minun varaaman hotellin olleen täynnä.

[QUOTE="Aapee";29920845]Minä varasin konserttiyön hotellin. Mies myöhemmin oman yönsä ja sanoi minun varaaman hotellin olleen täynnä.[/QUOTE]

Näinhän se monesti kyllä on, jos sattuu paljon jotain tapahtumia yhtä aikaa kaupunkiin :)

[QUOTE="Aapee";29920842]20min enää :/ Saako ne kertoa respasta huoneennumeroa, jos kysyn? Jos vaikka mies on pyytänyt myöhempää huoneen luovutusta.[/QUOTE]

Älä hämmennä yhtään, odottele vain.

Yhteistyössä