Odotan miestäni hotellin aulassa...katsotaan, onko yksin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hysteerinenkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Aapee";29920870]Ei hitto! 15min enää...tuli vaan mieleeni, että entä jos odotan ihan väärällä hotellilla??? :D Mies kertoi sen väärin tai muistan väärin.[/QUOTE]

Tai mies on lähtenyt myös jo.

[QUOTE="Aapee";29920874]No ei varmaan ehkä....asuu kuitenkin liki 400km päässä.[/QUOTE]

No siinä tapauksessa ei ehkä yöllä, mutta aivan hyvin on voinut lähteä heti aamulla. Miehesikin on voinut lähteä.

[QUOTE="Aapee";29920895]No, jos mies on ollut naisen kanssa, niin saat mun lipun.

Usko alkaa nyt kohta loppua.......mutta kun mies on aina lähdössä hotelleista vasta viime tingassa.[/QUOTE]

Kiitos! Toivotaan parasta. Tai siis pahinta. Tai.. No, tsemppiä kytikselle.

[QUOTE="Aapee";29920783]Ei halunnut tuppautua vanhempieni luokse yöksi. Itse olin lasten kanssa viime yön ja nyt tulin kaupungille kun mennään illalla konserttiin.[/QUOTE]
No oisko nyt ollu täydellinen tilaisuus jättää ne lapset sinne sun vanhemmille ja mennä miehen kanssa hotelliin!
Miten ihmeessä sä et menny mukaan??

[QUOTE="Aapee";29921003]Tylsästi loppui. Mies oli jo espan puistossa nauttimassa auringosta kun minä käyttäisin hotellissa... :/[/QUOTE]

Pettäjä luovuttaa usein huoneen aikaisin, koska se vähentää kiinnijäämisriskiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hysteerinenkö;29920744:
Vai onko ollut yöseuraa kuten epäilen.... Kyseli niin tarkkaan, milloin ja moneltako olen tulossa kaupungille. Samoin käy aktiivisesti monta kertaa päivässä eräällä keskustelupalstalla nimimerkilläni ja samoin yksi hänen "kaverinsa", naispuolinen. Yleensä tosiaan kirjoittelevat monta kertaa päivissä ja kirjautuvat sinne katsomaan viestit (näkee sieltä palstalta eikä sinne pääse ilman nimimerkkiä). Nyt ei kumpikaan ole kirjautunut eilisen puolen päivän jälkeen...

Epäilen, ettei mies tule tähän respaan yksin huonetta luovuttamaan...

Tämä kuvio ei kyllä aukene minulle. Miksi joku käy vaimonsa nimimerkillä keskustelupalstalla? Olisiko siinä tapauksessa palstan kautta käräyttäminen noin 1000 kertaa helpompaa?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29921182:
Tämä kuvio ei kyllä aukene minulle. Miksi joku käy vaimonsa nimimerkillä keskustelupalstalla? Olisiko siinä tapauksessa palstan kautta käräyttäminen noin 1000 kertaa helpompaa?

Sori, autocorrect iski tuohon. Tarkoitin kirjoittaa, että nimimerkillään...häpeän tunnustaa, mutta olen itse luonut sinne valenimimerkin jotta voin seurata tilannetta. Ja sehän kannatti nyt.

Mies tuli espan puistolta asemalle, kuten sovittiin. Vietiin laukut hotellin säilytykseen ja lähdettiin kävelemään kahville Café Espalle. Ja eiköhän se nainen kävele meitä vastaan!! Hänen kuvansa siis on siellä keskustelupalstalla. Mies kävelee vaan pokkana ohi kuin ei mitään, samoin se nainen.

Kysyin mieheltäni sitten kahvilassa asiasta ja hän suuttui, sitten oli vaan huvittunut, kuulemma olen liian epäileväinen. Tunne mieheni kuitenkin, eli oli sen naisen kanssa :,( Kertoi tavanneensa naisen illan aikana, mutta muusta ei suostunut puhumaan kun suuttui ja haki laukkunsa pois hotellin säilytyksestä ja sanoi lähtevänsä junalla kotiin. Nyt minä istun junassa itku kurkussa matkalla vanhempieni ja lasten luokse.

[QUOTE="Aapee";29921198]Sori, autocorrect iski tuohon. Tarkoitin kirjoittaa, että nimimerkillään...häpeän tunnustaa, mutta olen itse luonut sinne valenimimerkin jotta voin seurata tilannetta. Ja sehän kannatti nyt.

Mies tuli espan puistolta asemalle, kuten sovittiin. Vietiin laukut hotellin säilytykseen ja lähdettiin kävelemään kahville Café Espalle. Ja eiköhän se nainen kävele meitä vastaan!! Hänen kuvansa siis on siellä keskustelupalstalla. Mies kävelee vaan pokkana ohi kuin ei mitään, samoin se nainen.

Kysyin mieheltäni sitten kahvilassa asiasta ja hän suuttui, sitten oli vaan huvittunut, kuulemma olen liian epäileväinen. Tunne mieheni kuitenkin, eli oli sen naisen kanssa :,( Kertoi tavanneensa naisen illan aikana, mutta muusta ei suostunut puhumaan kun suuttui ja haki laukkunsa pois hotellin säilytyksestä ja sanoi lähtevänsä junalla kotiin. Nyt minä istun junassa itku kurkussa matkalla vanhempieni ja lasten luokse.[/QUOTE]

Tuohan on ihan selvä peli. Jaksuja. :/

Osaan lukea. Aapee ollut omassa kotonaan VANHEMPIENSA LUONA lastensa kanssa kun mies halunnut mennä hotelliin yöksi!? Miksi!? Miksi ei yhtä yötä ole voinut olla anoppilassa kun kuitenkin seuraavaksi yöksi on menossa hotelliin!? Tai kyllähän tuon syyn nyt tietää kun aapeen arveluja lukee.

Niinpä, erittäin mielenkiintoinen järjestely. Miksi lapset eivät voineet olla ap:n vanhemmilla molempia öitä ilman vanhempiaan niin että ap olisi voinut olla yöt hotell(e)issa yhdessä miehensä kanssa.

Ah, jaksaa aina ihmetyttää miten miehet on niin torvia. Ennemmin tai myöhemmin jää kiinni, aina.

Naiset kuulemma ekstrapoloi asioita liikaa. Mutta kyllä se vaan on niin, että nainen kuin nainen osaa yhdistellä asioita NIIN paljon paremmin kuin miehet. Se on kyky se.

Kuinka helvetin tyhmä mies järkkää samalle reissulle sekä vaimon että toisen naisen vaikka olisivatkin eri iltoina? Ei siinä järki päätä pakota, ainakaan yläpäätä.

Tsemppiä ap:lle!

Yhteistyössä