A
alliinaa
Vieras
Onko odottajia, joilla on ollut viimeaikoina ennen raskautta parisuhteessa kriisejä tai epäluottamusta? Meillä oli aviomieheni kanssa iso kriisi kesällä, hän jäi työttömäksi ja masentui ja kävi ilmi että on pelannut säästöjämme pokeriin sekä muuta minua kovasti loukkaavaa toimintaa (ei kuulemma ilmeisesti ole minua koskaan pettänyt). Hän ei juo, ei roiku baareissa, on kiinnostunut olemaan kotona ja harrastamme yhdessä ruoanlaittoa, salsaa ja muuta urheilua. Hän on todella iloinen raskaudesta ja muutenkin todella romanttinen ja huomioonottava..
Olen jotenkin (varsinkin tässä hormoonimyrskyssä) epäluuloinen ja välillä itkettää ja pelottaa olla "riippuvainen" miehestä joka on kyennyt toimivaan noin. Arki elämä meillä on aivan mahtavaa ja mutenkin olen onnellinen.
Miten olette päässeet kriiseistä yli ja onko odotus muuttanut suhdettanne parempaan vai lisännyt epävarmuutta?
Olen jotenkin (varsinkin tässä hormoonimyrskyssä) epäluuloinen ja välillä itkettää ja pelottaa olla "riippuvainen" miehestä joka on kyennyt toimivaan noin. Arki elämä meillä on aivan mahtavaa ja mutenkin olen onnellinen.
Miten olette päässeet kriiseistä yli ja onko odotus muuttanut suhdettanne parempaan vai lisännyt epävarmuutta?