Odottavan aika on pitkä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
Harry Potter ja puoliverinen prinssi on samannimisen kirjan pohjalta tehtävä elokuva, joka julkaistaneen Suomessa 17. heinäkuuta 2009. Elokuvan oli alun perin tarkoitus saapua valkokankaille jo 21. marraskuuta 2008. Syyksi WB ilmoittaa, että tällä halutaan vahvistaa tuottoisaa kesäsesonkia.

miksi miksi miksi...
kirjat on jo luettu...tahtois nähdä elokuvan..se on siis ens syksynä vasta täällä pohjosessa... :headwall:
 

Yhteistyössä