meillä viikon päästä ton esikon 5v synttärit. sinne on tulossa noin 6 vierasta 4-6vuotiaita.
Pitäiskö joain ohjelmaa keksiä vai vaan antaa vapaasti leikkiä?
Pitäiskö joain ohjelmaa keksiä vai vaan antaa vapaasti leikkiä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:ne karkit tungetaan ennen puhallusta sinne sisään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:ne karkit tungetaan ennen puhallusta sinne sisään![]()
:wave: jep. ja paperi pällysteisiä ettei oo sun räässäs kun puhaltelet ne =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:meillä olin piirtänyt aarrekarttoja niin, että piirsin tietyn kohdan pihasta, jossa oli punainen rasti sen kohdan päällä, jossa aarre oli tai tässä meidän tapauksessa vihjeitä. Eli joka kartan rasti kohdassa oli uusi kartta ja taas uusi ja taas uusi kunnes lopulta löytyi aarre... olikohan huonosti selitetty....
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:meillä olin piirtänyt aarrekarttoja niin, että piirsin tietyn kohdan pihasta, jossa oli punainen rasti sen kohdan päällä, jossa aarre oli tai tässä meidän tapauksessa vihjeitä. Eli joka kartan rasti kohdassa oli uusi kartta ja taas uusi ja taas uusi kunnes lopulta löytyi aarre... olikohan huonosti selitetty....
ei jooo,ymmärsin. ei voi vaan olla vie vihjeitä tai sitten mun pitää lukee ne kun ei noi vie osaa lukea. Mutta pari karttaa vois piirtää.
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:ok.kiitti . kai mä jotain keksin