Oho, testasin zumbaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zumbaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kotona testasin joo. Se oli vielä ihan pikainen testaaminen kun tuo vauva heräs päikkäreiltä melkeen heti. Puol tuntia ehdin koittamaan ja voi voi otti kyllä. Nyt on ihan treenannut olo :D

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Ja mä tilain kuntoilu laitteen =) Zumba näyttää kivalta =) mä ite harrastan vatsatanssia

No mietin kanssa eka jotain laitetta mutta kun sukulainen osti tän mulle joululahjaks ja nyt kun sitä testailin niin saa vempaimet jäädä :D

Alkuperäinen kirjoittaja zumbaaja:
Onko mulla niin huonokunto ku mä luulen vai toimiiko toi :O Testasin äsken ja kyllä oli tuskasta hommaa... :O Mutta mukavaa ;D

ovat tehokkain liikuntamuoto rasvanpolttoon ja kiinteytykseen,harrastan itse salsaa ja zumbaa(mikä on salsan ja karibiantanssien sekoitusta yhdessä)sekä monen monta vuotta vatsatanssia,ja jokaikinen kerta mnien vuosien aikana aina ensimmäisellä puolella tunnilla hiki virtaa niin että pisaroita tippuu,eli tehokasta on ja mikäli vielä tekee liikkeet kunnolla ikäänkuin "liioitellen" :D

Hiki lentää ja saa irrotella, 60 min menee kuin siivillä! Tietysti ohjaajasta kiinni, jotkut revittelee enemmän ku toiset....itse löysin tunnit www.zumbatunnit.fi sivuilta, en ole dvd:tä paljon käyttänyt mutta varmasti hauska myös.....ainakin turun seudulla tunteja tarjolla jonkin verran.....

Itse olen muutaman kk nyt kaynyt Zumbaamassa tuolla kuntokeskuksessa. Aivan alyttoman tehokasta. Tunnilla on niin hauskaa ja hyoty tulee vahan kuin vahingossa. Kayn myos kerta viikkoon salsatunnilla.

Yhteistyössä