R
Rukoilijasirkka
Vieras
Oli mulle tehnyt tehosekottimella mansikka-appelsiini-juomaa ja ostanut patonkia ja avokaadoa. Ja laittanut kynttilöitä ja mitä kaikkee. :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se haluu kakkoseen
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se haluu kakkoseen
no hehheh. kyllä se ihan osaa puhua ja kertoa, mitä haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Ihana mies
Mulla alkoi tekemään mieli tuota juomaa....tuleeko siihen muuta kuin mansikoita ja appelsiinia?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ja mun mies keitti mulle eilen kaksi munaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:kerro![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Ihana mies
Mulla alkoi tekemään mieli tuota juomaa....tuleeko siihen muuta kuin mansikoita ja appelsiinia?
En tiedä, jotain salaista ainesosaa kuulema. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Ihana mies
viunaa? se juottaa sut känniin ja sit panee kakkoseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Ihana mies
viunaa? se juottaa sut känniin ja sit panee kakkoseen?
ei maistunut yhtään viinalle.
Se salainen aineosahan saatto olla vaikka rakkaus. :heart: