Oisko huonepeliin ketään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuhomiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jäin jumiin ekan pelin kolmos(?)tasolle. Eli 2 huonetta, missä toisessa apinapehmolelu hyllyllä ja toisessa lipasto jossa 4 laatikkoa. Miten ne 2 alinta laatikkoa saa auki? Ja mitä sillä apinalla tehdään??

Alkuperäinen kirjoittaja kata:
Jäin jumiin ekan pelin kolmos(?)tasolle. Eli 2 huonetta, missä toisessa apinapehmolelu hyllyllä ja toisessa lipasto jossa 4 laatikkoa. Miten ne 2 alinta laatikkoa saa auki? Ja mitä sillä apinalla tehdään??

muistaakseni tiirikoin laatikot klemmarilla tai sit joku avaimista kävi niihin..

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:
Alkuperäinen kirjoittaja kata:

muistaakseni tiirikoin laatikot klemmarilla tai sit joku avaimista kävi niihin..

mä sain tokan laatikon auki klemmarilla, mut se hajos samalla eli 2 alinta on yhä lukossa.
entä muistatko miten sait maton alla olevan luukun auki?

Alkuperäinen kirjoittaja t:
No joo, olipas helppo sittenkin. :) Läpi meni!

miten sait puuttuvat?

Nostele kaikki mahdolliset kamat samaan aikaan ilmaan ja liikuttele kaikkea samalla. Jotenkin tollein vahingossa ne löytyi. Kaapista saa avaimen. Tavarat menee sit oikeille paikoille itsekseen ku ei jostain enää löydy. *just, selvästi selitetty*

niin oon tehnykki mut ei vaan löydy..

ootko saanut siirrettyä sen makkarin "jakkaran" tikkaiden luokse?
Sit siirtyy puhpöytä ja puh ja roskis, tulee oven alta yks bling.
Tavaroita menee tikkaille, ikkunasta tulee yks bling, jotain tollasta mulla tapahtu. ;)

niin oon tehnykki mut ei vaan löydy..

Sit oli viel joku sellanen että kaikki tavarat pöydällä ylös ja siirtää pöytää ja tuolia ja tulee bling. Yllätyin itsekin ku niitä tulikin niin helposti etten muista ihan tarkkaan kaikkia.

Yhteistyössä