Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Hitsi...nyt alkaa muodostuun ongelmaksi mistä hitosta mä löydän surkeet sammarit!!! Jos joku tietää niin vinkvink koko 86 tai 92
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hm:ssä on ihania ruskeita sammareita, joissa polvissa samanväriset sydänkuviot! mun mielestä kuvastossa on, ja myymälässä. Meillä on just käytössä koko 86cm joten muuten oisit saanu halvalla jollei ois ollu itellä tarve!
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Hitsi...nyt alkaa muodostuun ongelmaksi mistä hitosta mä löydän surkeet sammarit!!! Jos joku tietää niin vinkvink koko 86 tai 92
Surkeet sammarit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Hitsi...nyt alkaa muodostuun ongelmaksi mistä hitosta mä löydän surkeet sammarit!!! Jos joku tietää niin vinkvink koko 86 tai 92
Surkeet sammarit![]()
joo siis ruskeet. Menee jo sormetki sekasi kun pääsekoo näiden vaateongelmien takia!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Hitsi...nyt alkaa muodostuun ongelmaksi mistä hitosta mä löydän surkeet sammarit!!! Jos joku tietää niin vinkvink koko 86 tai 92
Surkeet sammarit![]()
joo siis ruskeet. Menee jo sormetki sekasi kun pääsekoo näiden vaateongelmien takia!
musta nää on sikahyvät ainakin meillä käytössä!
makuasia![]()
joo ne oli poistanu ruskeet valikoimista...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:KappAhlissa oli ainakin poikien puolella semmoisia "topattuja" ruskeita sammareita.
Alkuperäinen kirjoittaja anu:jos oot nuin hyvä ompeleen käy ostaan kangasta jaa ite housut..
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ruskeata varmaan saa muunakin kuin sammareissa. Esim velour varmaan olisi ihan kiva. Maxomorralla on edullisia hameita ja housuja.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kyllähän ruskeita lasten housuja on nyt kaupat pullollaan, ja onko ne justa pakko olla sammarit?
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Alkuperäinen kirjoittaja anu:jos oot nuin hyvä ompeleen käy ostaan kangasta jaa ite housut..
Ei enään ehdi etsimään hyvää kaavaa ja kangasta! Ois pitäny tajuta aiemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Voisihan tuohon laittaa vaikka ruskean mekon ja valkoiset sukkahousut?
Alkuperäinen kirjoittaja anu:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Alkuperäinen kirjoittaja anu:jos oot nuin hyvä ompeleen käy ostaan kangasta jaa ite housut..
Ei enään ehdi etsimään hyvää kaavaa ja kangasta! Ois pitäny tajuta aiemmin.
ottobre lehdissä on melkein lehti ku lehti ihan ok perus kaavoja. mä tekisin ihan perus yksinkertaset housut kuminauhalla..