Oisko ihan hirvee paita 1v kuvaan? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hm:ssä on ihania ruskeita sammareita, joissa polvissa samanväriset sydänkuviot! mun mielestä kuvastossa on, ja myymälässä. Meillä on just käytössä koko 86cm joten muuten oisit saanu halvalla jollei ois ollu itellä tarve!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hm:ssä on ihania ruskeita sammareita, joissa polvissa samanväriset sydänkuviot! mun mielestä kuvastossa on, ja myymälässä. Meillä on just käytössä koko 86cm joten muuten oisit saanu halvalla jollei ois ollu itellä tarve!

Kävin eilen siellä ja ei ollut kuin violetteja, punaisia, aniliininpunaisia ja mustia. Netissäkään ei ollut ruskeaa väriä vaihtoehtona. Ja olivat vähän huonon mallisetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Hitsi...nyt alkaa muodostuun ongelmaksi mistä hitosta mä löydän surkeet sammarit!!! Jos joku tietää niin vinkvink koko 86 tai 92

Surkeet sammarit :laugh:

:laugh: joo siis ruskeet. Menee jo sormetki sekasi kun pääsekoo näiden vaateongelmien takia!

musta nää on sikahyvät ainakin meillä käytössä!

makuasia :)

joo ne oli poistanu ruskeet valikoimista...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Hitsi...nyt alkaa muodostuun ongelmaksi mistä hitosta mä löydän surkeet sammarit!!! Jos joku tietää niin vinkvink koko 86 tai 92

Surkeet sammarit :laugh:

:laugh: joo siis ruskeet. Menee jo sormetki sekasi kun pääsekoo näiden vaateongelmien takia!

musta nää on sikahyvät ainakin meillä käytössä!

makuasia :)

joo ne oli poistanu ruskeet valikoimista...

heh, oisin lukenu loppuu minäki...

heh

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kyllähän ruskeita lasten housuja on nyt kaupat pullollaan, ja onko ne justa pakko olla sammarit?

Musta sammarit sopis kaikista kivoiten. Velour/colitsi on mun mieleen liian arkisia 1v kuvaan vaikka ei toi paitakaa nyt niin juhlava ole ja varmasti otetaan mekko kuviakin. Farkkuja sovitin tuon paidan kans, mutta ei ne oikee ollu kivat.

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
jos oot nuin hyvä ompeleen käy ostaan kangasta jaa ite housut..

Ei enään ehdi etsimään hyvää kaavaa ja kangasta! Ois pitäny tajuta aiemmin.

ottobre lehdissä on melkein lehti ku lehti ihan ok perus kaavoja. mä tekisin ihan perus yksinkertaset housut kuminauhalla..

jos oot nuin hyvä ompeleen käy ostaan kangasta jaa ite housut..

Ei enään ehdi etsimään hyvää kaavaa ja kangasta! Ois pitäny tajuta aiemmin.

ottobre lehdissä on melkein lehti ku lehti ihan ok perus kaavoja. mä tekisin ihan perus yksinkertaset housut kuminauhalla..

Mitä mulla nyt on lainas 3ob:n lehtee nii yhdeskää ei oo hyvää kaavaa semmosiin housuihin mitä haluisin ja en millään ehdi enää selata kaikkia lehtiä läpi kirjastossa, piirtää kaavoja, etsiä kangaskaupoista juuri sopivaa kangasta, ommella housuja. Ei vain aika riitä ellen valvo kaikkia öitä.