Ok,sanokaa mitä mä teen sen vatsan kanssa,mä olen lihonut hirveästi,ehkä lääkeistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi olet miehen kanssa joka selvästi haluaa pistää sinua alas? Ei tuossa mitään vikaa ole.

ei hän mua pistää alas ja mä nauran kun hän kutsuu mua donniksi,hän tekee sen sen varten että olisin hyvässä kunnossa

Mutta selvästi itsetuntosi on saanut kolauksen kun miehesi asiasta on maininnut ja siksi haluat meiltäkin mielipiteitä. ei tuo oikein ole.

voi että,kysyin vinkkeä |O
en enää vasta jos joku sano jotain mun vatsasta miten pieni se on :kieh:

:D Täällä on vähintään 40% ihmisistä ylipainoisia, vaarallisen ylipainoisia 20%. Ne näkee sut hoikkana koska vertaavat itseensä. Itseensä ei saisi verrata. Saat täällä kiviä niskaan kysyessäsi moista. Jos kysyt kuntoilupalstalla terveenmallisilta ihmisiltä niin saat KUNNON vastauksia.

Mä näen että sun ongelma on lievä ylipaino ja mun mielestä paras lääke siihen on juoksulenkit. Dieettiä ei ees tarvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

:D Täällä on vähintään 40% ihmisistä ylipainoisia, vaarallisen ylipainoisia 20%. Ne näkee sut hoikkana koska vertaavat itseensä. Itseensä ei saisi verrata. Saat täällä kiviä niskaan kysyessäsi moista. Jos kysyt kuntoilupalstalla terveenmallisilta ihmisiltä niin saat KUNNON vastauksia.

Mä näen että sun ongelma on lievä ylipaino ja mun mielestä paras lääke siihen on juoksulenkit. Dieettiä ei ees tarvitse.
ei mulla oikeastaan ole ylipainoa
:D :ashamed: jos laskea BMI kun olen 170 ja 59 vaakalla olen,mutta toki laihduta kuitenkin tarvitse

kävellessä vedät napaa selkää kohti, koko ajan. Muista hengittää samalla!
Jätä alkoholipitoiset juomat pois, sillä saat jo pari kiloa pois että helähtää!
Juo paljon vettä, nopeuttaa aineen vauhduntaa!
Seisoessa paikoillasi; muista ryhti ja vedä sitä napaa selkää kohti!
tee vastalihaliikkeitä iltaisin; jos et osaa, pyydä miestäsi näyttämään mallia!
mene kuntosalille, maksa hiukan lisää omasta ohjauksestasi, eli ne tekee sulle oman ohjelman ja opastaa käyttämään laitteita oikein!
*mene jumppaan, pump on oikein tehokas. kysy salilta mikä sulle paras jos olet aloittelija. googleta kuntosalit paikkakunnaltasi, lue heidän nettisivuilta mitä kaikkea valikoimissa on, mitä maksaa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

Eli täällä ei saa sanoa omaa mielipidettään joka ehkä nostaisi aloittajan mielialaa vaan on pakko puukottaa selkään ja tehdä se vielä niin että kuvittelee olevansa ystävällinen. Sen taidon sinä kyllä osaat;)

Yhteistyössä