Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Maksaisin maltaita jos mulla ois noin nätti vatsa! |O
Alkuperäinen kirjoittaja hox:Oletko oikeasti jutellut lääkärin kanssa? Luin juuri narsistisesta ihmisestä ja sinä vaikutat juuri sellaiselta! Hui olkoon!
Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Nätti on! =) Mikähän sinun miestä riivaa... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi olet miehen kanssa joka selvästi haluaa pistää sinua alas? Ei tuossa mitään vikaa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi olet miehen kanssa joka selvästi haluaa pistää sinua alas? Ei tuossa mitään vikaa ole.
ei hän mua pistää alas ja mä nauran kun hän kutsuu mua donniksi,hän tekee sen sen varten että olisin hyvässä kunnossa
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:voi että,kysyin vinkkeä |O
en enää vasta jos joku sano jotain mun vatsasta miten pieni se on :kieh:
ei mulla oikeastaan ole ylipainoaAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:voi että,kysyin vinkkeä |O
Täällä on vähintään 40% ihmisistä ylipainoisia, vaarallisen ylipainoisia 20%. Ne näkee sut hoikkana koska vertaavat itseensä. Itseensä ei saisi verrata. Saat täällä kiviä niskaan kysyessäsi moista. Jos kysyt kuntoilupalstalla terveenmallisilta ihmisiltä niin saat KUNNON vastauksia.
Mä näen että sun ongelma on lievä ylipaino ja mun mielestä paras lääke siihen on juoksulenkit. Dieettiä ei ees tarvitse.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä näen että sun ongelma on lievä ylipaino ja mun mielestä paras lääke siihen on juoksulenkit. Dieettiä ei ees tarvitse.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Maksaisin maltaita jos mulla ois noin nätti vatsa! |O
Nättikö?Mies mua kutsu donniksi
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:voi että,kysyin vinkkeä |O
Täällä on vähintään 40% ihmisistä ylipainoisia, vaarallisen ylipainoisia 20%. Ne näkee sut hoikkana koska vertaavat itseensä. Itseensä ei saisi verrata. Saat täällä kiviä niskaan kysyessäsi moista. Jos kysyt kuntoilupalstalla terveenmallisilta ihmisiltä niin saat KUNNON vastauksia.
Mä näen että sun ongelma on lievä ylipaino ja mun mielestä paras lääke siihen on juoksulenkit. Dieettiä ei ees tarvitse.