N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siellä on vain kirjoitusvirhe. Laski 10,8 rossaa. Katso vaikka se tilastokeskuksen linkki. Hinnat romahtaa.
Laskisivat täällä vähän lännemmässäkin, uusia taloja kymmeniä myynnissä lähes vuoden eikä kukaan tiputa hintaa. Luuleeko joku tosiaan saavansa lähes 300th jostain vuokratontilla olevasta tönöstä kun ikkunastakaan ei voi katsoa kuin naapuriin.
Ööh, kysyntähän ne hinnat määrittää, eikä sinun mielipiteesi sopivasta hinnasta.
No ei oo oletettavasti kysyntää kun ei mene kaupaksi..
Ehkä niitä jotka ovat vuosi sitten ostaneet talon jonka arvosta on vuodessa tippunut kymmeniätuhansia voi hiukan vituttaa, vai mitä?
Talot olleet myynnissä noin vuoden. Kuten kommentissani kerroin.
Onko sulla ihan kaikki kotona kun pitää väkisin vääntää jotain ilkeää kommenttia tuntemattomille? Asutaan kuule ihan hyvin ja mukavasti, älä huoli.
Jos sä yhtään ymmärrät taloutta niin tajuat ettei asuntojen hintojen lasku ole "herttaisen yhdentekevää".