Okei, Lunaticin toiveesta: Kuka näistä paras, nyt kaikki äänestämään!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
anteeksi nyt vaan (tai jotain) mutta mikä saa aikuisen (ok, nuori mutta aikuinen) ihmisen laittamaan itsestään tuollaisia kuvia nettiin? Ja mikä toi toispuolinen virne on, sun hymy vai? Oletko kauan opetellut? Syö enemmän, polta vähemmän. Muuten sun hampaat on ruskeat kun täytät 30v. Huh!

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
anteeksi nyt vaan (tai jotain) mutta mikä saa aikuisen (ok, nuori mutta aikuinen) ihmisen laittamaan itsestään tuollaisia kuvia nettiin? Ja mikä toi toispuolinen virne on, sun hymy vai? Oletko kauan opetellut? Syö enemmän, polta vähemmän. Muuten sun hampaat on ruskeat kun täytät 30v. Huh!

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja lirppa:
siirtäkää äänestysaikaa/päivää!! ei oo reilua kun vaan yhden kuvat on tässä ketjussa. itse en ainakaan vielä pysty äänestämään, sillä haluan nähdä kaikkien kuvat ensin!

Olen kyllä ihan samaa mieltä.Epäreilua noita toisia kohtaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
siirtäkää äänestysaikaa/päivää!! ei oo reilua kun vaan yhden kuvat on tässä ketjussa. itse en ainakaan vielä pysty äänestämään, sillä haluan nähdä kaikkien kuvat ensin!

No hyvä on. Äänestysaikaa jatketaan ensi viikon torstaihin asti klo 15 asti.

Eli sankkuli ja sleepyhead, kuvia kehiin.

Jos kuvia ei ilmaannu, järjestetään uusi kisa, ja vain ne kelpuutetaan, kenellä profiilissa kuva tai ovat antaneet galleria-nikkinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:

No hyvä on. Äänestysaikaa jatketaan ensi viikon torstaihin asti klo 15 asti.

Eli sankkuli ja sleepyhead, kuvia kehiin.

Jos kuvia ei ilmaannu, järjestetään uusi kisa, ja vain ne kelpuutetaan, kenellä profiilissa kuva tai ovat antaneet galleria-nikkinsä.

Muistutus...

Sankkuli ainakin palstalla ja kuva näkyy profiilissa. Vielä kaivataan sleepyheadin kuvaa. Äänestysaika on huomiseen asti (klo 15)

Ja ehdokkaina siis nibbler, sleepyhead ja sankkuli(saivat eniten ääniä ja yhtä paljon, joten pitää seuloa voittaja)

Lopettakaa nyt! Ihan pöhköjä olette! Mä dissaan itseni tästä kisasta oitis, kun en oo siihen alunperin ilmoittautunutkaan. Kiitos kuitenkin kaikille ihanille pököpäille! :heart: :laugh:

Yhteistyössä