O
Oksupoksu
Vieras
Voiko oksennustauti olla tällainenkin. Nuorimmainen 1v7kk oksensi kerta rysäyksellä hirveet oksennukset sänkyyn illalla. Yöllä yökki enää kerran pelkkää nestettä, maha lurisi/lorisi tosi paljon ja pierua riitti. Muuten hyvävointinen. Söikin suht hyvin oksennusta edeltävänä päivänä ja seuraavana.
Vanhempi 4v ilmoitti siskon oksennusyön jälkeisenä päivänä päivällä, että maha on kipeä ja on huono olo. Huonoa oloa kesti noin 2h, jonka jälkeen poika oli taas virtaa täynnä.
Meille vanhemmille ei tullut mitään. Voiko oksennstauti olla tällainen?
Vanhempi 4v ilmoitti siskon oksennusyön jälkeisenä päivänä päivällä, että maha on kipeä ja on huono olo. Huonoa oloa kesti noin 2h, jonka jälkeen poika oli taas virtaa täynnä.
Meille vanhemmille ei tullut mitään. Voiko oksennstauti olla tällainen?