V
vaimo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miettijäiset:Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Heh, minusta tuntuu, että te jotkut mietitte vähän liikaa...![]()
Juuri siksi tämä on herättänyt niin paljon keskustelua, kun tunnut ottavan ryhmäseksin tuomisen parisuhteeseen melko kevyesti. Tulee helposti sellainen ajatus, että oletko pohtinut asiaa tarpeeksi, että tiedät mihin ryhdyt ja tunnistat riskit.
Makuja on monia, toiset tuovat sen ryhmäseksin myös parisuhteeseen. Tällöi omat ja kumppanin tunteet tulisi vaan olla yhdenmukaiset. Kimppa ei sovi nipoille!
No juu, toki tätä asiaa tarvii pohtia ja siksi tämänkin avauksen tein. En ole suinpäin mihinkään ryntimässä, vaikken hirmu vakavasti tätä asiaa omalla kohdallani otakaan...Enkä tiedä, toteutammeko ikinä tätä fantasiaa, mutta kiireen kanssa ei ainakaan. Enkä edes haaveilis toteuttamisesta, ellei mies kävisi ajatuksesta yhtä kuumana. :xmas:
Ja totta on, että mahdollisia tunteita jatkossa on vaikea ennustaa, mutta juuri tämä "hulluus" ja vapaus pitää meitä niin lujasti yhdessä, emme tahdo kahlita toisiamme ja siksi olemme myös hulluna toisiimme kymmenenkin avioliittovuoden jälkeen. Aina olemme vapaasti unelmoineet ja puhuneet ja haaveilleet tuhmia, mutta kiltisti olemme tähän asti sekstailleet kahdenkesken ainoastaan...ehkä se vapaus juuri pitää yhdessä. Mutta sellaista vapautta meillä ei ole, että toisen selän takana voisi tehdä mitä lystää, sitä emme halua kumpikaan. Ja siinä asiassa luotamme toisiimme täysin. Tehdään kaikki tuhmuudet yhdessä, vaikka siinä olisi välissä muutakin porukkaa! :snotty:
Voihan olla, että tämäkin jää vain haaveeksi, mutta hitsi kuinka tällanen vapaa unelmointi saa lämpeneen, molemmat.
En ikinä vaihtaisi tuota ukkoa mihinkään, en edes siihen työkaveriin!
Mies on joskus sanonut muuten sille työkaverille, että vois lainata minua, jos kiinnostaa...heh...no huumorilla lähinnä, mut oli se kuulemma tätä jätkää piristänyt!Ehkä tällaista huumoria ei kaikki ymmärrä, mut eipä ole tarviskaan.
Minun mielestäni tuo ei kuulosta normaalilta ja tasapainoiselta parisuhteelta..jotenkin se kuultaa ap:n jutusta läpi..
Mielestäni tuo on sairasta touhua, ja EI, en todellakaan ole mikään tiukkapipo. Olen sitä mieltä että seksi kuuluu kahden aikuisen välille (parisuhteessa elävälle)
Turha sanoa että ryhmäseksi on nykyaikaa. Nykyaikainen aailma on muutenkin sairas kaikin tavoin![]()
Mummus oli sairas ku sinut sai!
Sanotko, että on sairasta fantasioida? Taatusti sinullakin on tuhmiakin ajatuksia ja fantasioita, vaikka kuinka esittäisit pulmusta.
Mielestäni tekopyhyys on paljon sairaampaa, kuin tuhmien ajatusten sanominen ääneen.
Olen sanonunut jo useamman kerran, etten tiedä toteutuuko tämä fantasia ikinä, mutta kai siitä nyt herranen aika saa puhua ja asiaa pohtia?
Himot ne on hiirelläkin! :xmas: