Olemmekohan ihan sekoja? *seksijutskaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja rattus:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja jopas:
Tänne palstalle ei kannata tehdä moisia avauksia, turhan järkyttävää luettavaa nutturapäille :D Aloittajalle sen verran että ottakaa asiasta selvää, voi olla hyvinkin että mies suostuu mukaan, tosin sitä kannattaa tunnustella varovasti eikä paukauttaa suoraan ;) Ja tosiaan, fantasiana tuo on mitä tavallisin. Kuten myös nainen kolmantena pyöränä, itse sitä monesti mieheni kanssa harkinnut.

Totta. Nutturapäiden suurin pelko on se että omassa parisuhteessa mies pettää! Siksi moinen ryöppy. Jos pelkoa ei ole, ei ole moista reaktiotakaan.

Millä ihmeen ala-asteikäisen logiikalla? Mulla ei ole miestä vaan nainen, ja ei, en pelkää että pettää, koska luotan. Onko perusoletus, että ihmisellä ei voi olla moraalisia arvoja ilman että on oma lehmä ojassa? (Onko Kohlbergin teoria tuttu? Itse olisin huolestunut jos olisin vielä aikuisena esisovinnaisen moraalin kehitysasteella...)

Ja siihen aloitukseen kommenttina, kun on aihe vähän karannut käsistä... Mä olen sitä mieltä omalla kohdallani, että sen tavallaan vaan tietää mitkä fantasioista on tehty toteutettaviksi ja mitkä kannattaa jättää fantasioinnin tasolle. Eli jos liikaa epäilyttää, ehkä en ihan vielä ainakaan lähtisi toteuttamaan sitä juttua. Mutta jos se tuntuu kaikkien osapuolten mielestä hyvältä, niin siitä vaan, enjoy. ;)

Lepakoista en osaa sanoa, koska en ymmärrä miten samaan sukupuoleen voi rakastua. Se minusta on sairaampaa kuin kimppaseksi. Hyi!

Jaaha, mutta hirveän kivaa se kuitenkin on. ;)

Meillä mun miehen kanssa oli kimppakivaa yhden mun kaverin kanssa. Ihan sattumalta iltaa viettäessä meidän kotona tämä ystävä alkoi suudella ja mentiin sänkyyn. Mies ensin katsoi ja tuli sitten mukaan. Ei kuitenkaan nainut ystävääni, vain suu- ja käsijuttuja. Ollaan miehen kanssa ennenkin haaveiltu tällaisesta mutta minä vain haaveiden tasolla. Mies tietty oli valmis kai toteuttamaan, onhan se eri kun on toinen nainen kuin että olisi minä, hän ja toinen mies. Siihen ei suostuisi varmaan.

Nyt huomaan vältteleväni ystävääni. Tulee hänestä mieleen vain muistikuvia illasta. Onneksi asuu ulkomailla eikä muutenkaan oikein nähdä. Mutta en haluaisi enää bilettää hänen kanssaan niin että mieheni on mukana. Vaikka kokemus oli mielenkiintoinen, olisi ollut parempi että olisi ollut joku tuntematon.

Alkuperäinen kirjoittaja kivaa:
Ehkä se lapsenmieli sitten vielä nelikymppisenä on hyvä säilyttää, ettei tule noin tuomitsevaksi ja vakavaksi ihmiseksi, joille seksi on pakkopullaa ja kuolemaakin vakavampi asia.

Miksi seksi on pakkopullaa tai kuolemaakin vakavampi asia jos ei halua paneskella varattujen kanssa? Selitä, en ymmärrä! =)

Tämän itsekin haluaisin kuulla. Meni vähän ohi minultakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pah:
Ahdasmielistä, niin ahdasmielistä ja jokaisen negatiivisen kommentoijan viestissä uhkuu pelkoa, että kyseessä voisi olla oma mies. Mitä sitten, jos olisikin, vittu seksiä se vaan on!!!! Ei siinä kimpassa parisuhdetta rakenneta!! Ja jos parisuhde tuollaisen lystinpidon jälkeen loppuu, on vika ihan jossain muualla.

Mitä ihmeen pelkoa, tulkitset väärin. Minulla on parisuhde, jossa voin luottaa puolisooni. Meillä ei ole tarvetta pettää toisiamme.

En voi hyväksyä ihmisiä, jotka pettävät joko puolisoansa tai ystävänsä.
Vielä vähemmän ymmärrän ihmisiä, jotka eivät edes tajua tekevänsä väärin. Ei ihme etteivät sellaiset suhteet kestä.

Hyvä niin, mutta ikinä, koskaan ei voi olla 100% varma!!! Pettämiseen ei aina tarvita sitä "tarvetta". Kun ketään ei omista, ei vaan voi tietää ihan jokaista asiaa, mitä kumppani tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja kivaa:
Ehkä se lapsenmieli sitten vielä nelikymppisenä on hyvä säilyttää, ettei tule noin tuomitsevaksi ja vakavaksi ihmiseksi, joille seksi on pakkopullaa ja kuolemaakin vakavampi asia.

Miksi seksi on pakkopullaa tai kuolemaakin vakavampi asia jos ei halua paneskella varattujen kanssa? Selitä, en ymmärrä! =)

Miksei varattujen kanssa voi paneskella? Eihän se liitto mikään vankila ole ja koskaan en ole ketään varattua väkisin ottanut!

Sinä voit toki paneskella vaikka paavin kanssa jos haluat, mutta kertoisitko jo miten se, että esim. minä en halua niin tehdä, tarkoittaa että seksi on "pakkopullaa ja kuolemaakin vakavampi asia"? =)

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja pah:
Ahdasmielistä, niin ahdasmielistä ja jokaisen negatiivisen kommentoijan viestissä uhkuu pelkoa, että kyseessä voisi olla oma mies. Mitä sitten, jos olisikin, vittu seksiä se vaan on!!!! Ei siinä kimpassa parisuhdetta rakenneta!! Ja jos parisuhde tuollaisen lystinpidon jälkeen loppuu, on vika ihan jossain muualla.

Mitä ihmeen pelkoa, tulkitset väärin. Minulla on parisuhde, jossa voin luottaa puolisooni. Meillä ei ole tarvetta pettää toisiamme.

En voi hyväksyä ihmisiä, jotka pettävät joko puolisoansa tai ystävänsä.
Vielä vähemmän ymmärrän ihmisiä, jotka eivät edes tajua tekevänsä väärin. Ei ihme etteivät sellaiset suhteet kestä.

Hyvä niin, mutta ikinä, koskaan ei voi olla 100% varma!!! Pettämiseen ei aina tarvita sitä "tarvetta". Kun ketään ei omista, ei vaan voi tietää ihan jokaista asiaa, mitä kumppani tekee.

Mitä pettämiseen sitten tarvitaan jos ei tarvetta? Selitä, en tiedä, koska me emme parisuhteessamme petä.

Lepakoista en osaa sanoa, koska en ymmärrä miten samaan sukupuoleen voi rakastua. Se minusta on sairaampaa kuin kimppaseksi. Hyi!

Jaaha, mutta hirveän kivaa se kuitenkin on. ;) [/quote]

Kyllä mä kimpassa voin naisen kanssa sekstailla, mutta suuteleminen ja muu tunteiden osoittelu saman sukupuolen kanssa on sitä, mitä minä en ymmärrä. Seksi on tässäkin tapauksessa seksiä! :)

Jaaha, mutta hirveän kivaa se kuitenkin on. ;)

Kyllä mä kimpassa voin naisen kanssa sekstailla, mutta suuteleminen ja muu tunteiden osoittelu saman sukupuolen kanssa on sitä, mitä minä en ymmärrä. Seksi on tässäkin tapauksessa seksiä! :)[/quote]

Eli sä oot just tyypillinen muoti-bi. Seksiä pitää kokeilla kaikkien kanssa, mutta oikeesti oon vaan miesten kanssa, tavallaan. Niinku.

Alkuperäinen kirjoittaja tai ainakin pitäisi olla:
Alkuperäinen kirjoittaja miettijäiset:
Miten toimisit silloin kun tuo mies ryhmäsessioiden jälkeen tulisi vonkaamaan ovellenne kun oma miehesi olisi muualla? Mies saattaisi hyvinkin rakastua sinuun tai mieheesi.

Meinaatko että se rakastuminen tapahtuu sen ryhmäseksin aikana? Taas vääristyneesti ajatellaan että seksi ja rakkaus kulkisivat käsi kädessä. Kimppaseteissä kun ei rakkaudella ole sijaa. Se on mukavaa puuhaa, mutta tunteet on jossain muualla kun siellä tilassa.

Tässä tapauksessa ap kuitenkin haluaa lähteä tuohon touhuun juuri siksi, että hänellä on tunteita tuota miestä kohtaan - ja kyllä mieskin usein löytää kosketuksen syvimpiin tunteisiinsa seksin aikana. Se, että minulle rakkaus ja seksi kuuluvat paljolti yhteen, ei mielestäni ole mitenkään vääristynyttä. Toki olen harrastanut joskus seksiä ilman rakkauttakin, mutta en saa siitä kaipaamaani läheisyyttä. Pelkkä seksi on mielestäni sama kuin tekisi patjaan reiän ja panisi sitä. Mielestäni ap odottaa kimppasessioilta liikaa juuri noiden miestä kohtaan tuntemiensa tunteiden takia.

Mitä pettämiseen sitten tarvitaan jos ei tarvetta? Selitä, en tiedä, koska me emme parisuhteessamme petä.

Tilaisuus! Tilaisuus! Se jos mikä tekee uskollisestakin varkaan, tilaisuus!!!!! Älä koskaan tuudittaudu siihen, että kumppani ei petä, älä koskaan ole siitä liian varma. Pettäminen kun ei johdu (aina) siitä että kotona ei saa seksiä/menee huonosti tai on puutteessa. Monesti pettäjä on saanut kotona pari tuntia aiemmin taivaallista seksiä, mutta tilaisuus tekee varkaan!

Eli sä oot just tyypillinen muoti-bi. Seksiä pitää kokeilla kaikkien kanssa, mutta oikeesti oon vaan miesten kanssa, tavallaan. Niinku.

En todellakaan ole bi!!!!! En todellakaan! Mä en todellakaan rakasta naista, enkä ole ihastunut naiseen. Mutta kimpassa voin hyvin nuolla naista. En suudella, en halailla. Seksi ja tunteet kun on mulle niin eria asia.

Miten toimisit silloin kun tuo mies ryhmäsessioiden jälkeen tulisi vonkaamaan ovellenne kun oma miehesi olisi muualla? Mies saattaisi hyvinkin rakastua sinuun tai mieheesi.

Meinaatko että se rakastuminen tapahtuu sen ryhmäseksin aikana? Taas vääristyneesti ajatellaan että seksi ja rakkaus kulkisivat käsi kädessä. Kimppaseteissä kun ei rakkaudella ole sijaa. Se on mukavaa puuhaa, mutta tunteet on jossain muualla kun siellä tilassa.

Tässä tapauksessa ap kuitenkin haluaa lähteä tuohon touhuun juuri siksi, että hänellä on tunteita tuota miestä kohtaan - ja kyllä mieskin usein löytää kosketuksen syvimpiin tunteisiinsa seksin aikana. Se, että minulle rakkaus ja seksi kuuluvat paljolti yhteen, ei mielestäni ole mitenkään vääristynyttä. Toki olen harrastanut joskus seksiä ilman rakkauttakin, mutta en saa siitä kaipaamaani läheisyyttä. Pelkkä seksi on mielestäni sama kuin tekisi patjaan reiän ja panisi sitä. Mielestäni ap odottaa kimppasessioilta liikaa juuri noiden miestä kohtaan tuntemiensa tunteiden takia.

Mun mielestä seksi ilman tunteita on hyvä keino uskaltaa vaikka mitä, ei niin suurta väliä mitä toinen ajattelee, voi keskittyä ainoastaan omaan tyydytykseen ja omaan orgasmiin.

En todellakaan ole bi!!!!! En todellakaan! Mä en todellakaan rakasta naista, enkä ole ihastunut naiseen. Mutta kimpassa voin hyvin nuolla naista. En suudella, en halailla. Seksi ja tunteet kun on mulle niin eria asia.

Mä en ihan oikeasti osaa sanoa oletko tosissasi vai parodioitko näitä "mä pidän seksin ja tunteet erillään ja mä pidän vaan hauskaa" -ihmisiä, mutta tapansa ja mieltymyksensä kullakin, eikö vain. ;)

Kun mä olin lukiossa, niin silloin neljä kymmenestä tytöstä ilmoitti olevansa juuri tuollaisia.

Mun mielestä seksi ilman tunteita on hyvä keino uskaltaa vaikka mitä, ei niin suurta väliä mitä toinen ajattelee, voi keskittyä ainoastaan omaan tyydytykseen ja omaan orgasmiin.

Mutta eikö se ole vähän surullista jos ei uskalla oikeasti rakkaan kanssa kokeilla mitä vain? Ei sillä, en mä toki tuomitse tai pidä edes outona niitä jotka haluaa seksiä ilman tunteita.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi:

Tilaisuus! Tilaisuus! Se jos mikä tekee uskollisestakin varkaan, tilaisuus!!!!! Älä koskaan tuudittaudu siihen, että kumppani ei petä, älä koskaan ole siitä liian varma. Pettäminen kun ei johdu (aina) siitä että kotona ei saa seksiä/menee huonosti tai on puutteessa. Monesti pettäjä on saanut kotona pari tuntia aiemmin taivaallista seksiä, mutta tilaisuus tekee varkaan!

Kyllä mä ihan tuudittaudun siihen, että puolisoni ei petä. Se ei kuulu meidän suhteeseemme. Meidän parisuhteessamme on seksin saralla vain kaksi osapuolta, ja jos jompikumpi joskus haluaisi laajentaa sitä muihin henkilöihin, niin siitä ilmoitettaisiin ensin toisillemme.

Juuri siksi siitä tuleekin sellainen olo, että on tullut hyväksikäytetyksi tai, että on itse hyväksikäyttänyt toista.

Juuri siksi siitä tuleekin sellainen olo, että on tullut hyväksikäytetyksi tai, että on itse hyväksikäyttänyt toista.

Onko se paha? En pidä sitä pahana.

Kyllä tuossa viimeisessä virkkeessä on totuuden siemen olemassa. Ap kyllä vaikuttaa miettineen pieleenmenon mahdollisuuden mutta tunteita on niin vaikea ennakoida. Mitä jos apn tunteet voimistuvat hyvän kokeilun myötä ja sitten tuo toinen mies haluaakin vain seksiä. Mitä jos tämä ulkopuolinen alkaisi vakavissaan seurustella eikä olisikaan apn käytettävissä. Tässä on niin monta mutkaa matkassa. Mutta parhaimmillaanhan tuo voi olla fantasiaa vastaava kokemus.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Heh, minusta tuntuu, että te jotkut mietitte vähän liikaa...:D

Mutta etkös sä täällä just kysynyt mielipiteitä? Tiedän että aihe lähti kauas alkuperäisestä välillä, mutta kannattaako naureskella asiallisille vastauksille omaan kysymykseesi? Kyllä näillä asioilla on monesti monta puolta, eikä kaikki ole aina niin mustavalkoista kuin jotkut antaa ymmärtää. Mutta itsepä parhaiten tiedät mitä sun kannattaa tehdä.

Juuri siksi tämä on herättänyt niin paljon keskustelua, kun tunnut ottavan ryhmäseksin tuomisen parisuhteeseen melko kevyesti. Tulee helposti sellainen ajatus, että oletko pohtinut asiaa tarpeeksi, että tiedät mihin ryhdyt ja tunnistat riskit.

mä taidan olla sairas, kun musta seksi on kahden toisistaan pitävän välinen juttu. Noh, nykyään monilla on vissiin niin tylsää ja arki harmaata, että pitää kokeilla vähän kaikkea / ja kaikkia.

Juuri siksi tämä on herättänyt niin paljon keskustelua, kun tunnut ottavan ryhmäseksin tuomisen parisuhteeseen melko kevyesti. Tulee helposti sellainen ajatus, että oletko pohtinut asiaa tarpeeksi, että tiedät mihin ryhdyt ja tunnistat riskit.

Makuja on monia, toiset tuovat sen ryhmäseksin myös parisuhteeseen. Tällöi omat ja kumppanin tunteet tulisi vaan olla yhdenmukaiset. Kimppa ei sovi nipoille!

Yhteistyössä