Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja rattus:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja jopas:Tänne palstalle ei kannata tehdä moisia avauksia, turhan järkyttävää luettavaa nutturapäilleAloittajalle sen verran että ottakaa asiasta selvää, voi olla hyvinkin että mies suostuu mukaan, tosin sitä kannattaa tunnustella varovasti eikä paukauttaa suoraan
Ja tosiaan, fantasiana tuo on mitä tavallisin. Kuten myös nainen kolmantena pyöränä, itse sitä monesti mieheni kanssa harkinnut.
Totta. Nutturapäiden suurin pelko on se että omassa parisuhteessa mies pettää! Siksi moinen ryöppy. Jos pelkoa ei ole, ei ole moista reaktiotakaan.
Millä ihmeen ala-asteikäisen logiikalla? Mulla ei ole miestä vaan nainen, ja ei, en pelkää että pettää, koska luotan. Onko perusoletus, että ihmisellä ei voi olla moraalisia arvoja ilman että on oma lehmä ojassa? (Onko Kohlbergin teoria tuttu? Itse olisin huolestunut jos olisin vielä aikuisena esisovinnaisen moraalin kehitysasteella...)
Ja siihen aloitukseen kommenttina, kun on aihe vähän karannut käsistä... Mä olen sitä mieltä omalla kohdallani, että sen tavallaan vaan tietää mitkä fantasioista on tehty toteutettaviksi ja mitkä kannattaa jättää fantasioinnin tasolle. Eli jos liikaa epäilyttää, ehkä en ihan vielä ainakaan lähtisi toteuttamaan sitä juttua. Mutta jos se tuntuu kaikkien osapuolten mielestä hyvältä, niin siitä vaan, enjoy.![]()
Lepakoista en osaa sanoa, koska en ymmärrä miten samaan sukupuoleen voi rakastua. Se minusta on sairaampaa kuin kimppaseksi. Hyi!
Jaaha, mutta hirveän kivaa se kuitenkin on.