S
sanna
Vieras
ja haluttas toinen, mutta mietityttää oma ja miehen ikä. Toisaalta olis se kiva, että pojalla olisi sisarrus. Mitä tekisitte tilanteessamme? Yritän siis muodostaa omaa mielipidettäni =D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Mun eno on noin 54v ja hän sai vaimonsa n.30v kanssa just toisen lapsen. Onhan se hmm. outoa, mutta älkää jättäkö tekemättä vain sen takia, että ikä mietityttää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Mun eno on noin 54v ja hän sai vaimonsa n.30v kanssa just toisen lapsen. Onhan se hmm. outoa, mutta älkää jättäkö tekemättä vain sen takia, että ikä mietityttää.
Kuka 30 vee haluaa viisnelosen?
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Mun eno on noin 54v ja hän sai vaimonsa n.30v kanssa just toisen lapsen. Onhan se hmm. outoa, mutta älkää jättäkö tekemättä vain sen takia, että ikä mietityttää.
Sanopas se. Itsekin oon hämmästellyt sitä. Noh, sanotaanko, että tää eno on rikas mies, että olisko tää nuorikko rahojen perässä, tiedä sitten. Enolla kyllä oli ikäisensä vaimo vuosikymmeniä, mutta he eivät koskaan lapsia saaneet yhdessä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Mun eno on noin 54v ja hän sai vaimonsa n.30v kanssa just toisen lapsen. Onhan se hmm. outoa, mutta älkää jättäkö tekemättä vain sen takia, että ikä mietityttää.
Sanopas se. Itsekin oon hämmästellyt sitä. Noh, sanotaanko, että tää eno on rikas mies, että olisko tää nuorikko rahojen perässä, tiedä sitten. Enolla kyllä oli ikäisensä vaimo vuosikymmeniä, mutta he eivät koskaan lapsia saaneet yhdessä..
Enosi vaimo saa hyvät elarit. Pisteet hänelle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Mun eno on noin 54v ja hän sai vaimonsa n.30v kanssa just toisen lapsen. Onhan se hmm. outoa, mutta älkää jättäkö tekemättä vain sen takia, että ikä mietityttää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Mun eno on noin 54v ja hän sai vaimonsa n.30v kanssa just toisen lapsen. Onhan se hmm. outoa, mutta älkää jättäkö tekemättä vain sen takia, että ikä mietityttää.
Esim. mun isän naisystävä. Eikä ainakaan rahan perässä oleTosin isäni on kyllä hyvin nuorekas ikäisekseen.
Ap, siitä vaan! Ei se tarkoita, että jää nuorena isättömäksi tai saa pitää vanhemmat kauan jos tekee vanhana tai nuorena lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:entäs jos ois toisinpäin? Hoitoja vaan naiselle, jos ei muuten tärppäis ja 50 v muija paksuksi, isä ois 38. Oisko ok???
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:entäs jos ois toisinpäin? Hoitoja vaan naiselle, jos ei muuten tärppäis ja 50 v muija paksuksi, isä ois 38. Oisko ok???
Voi pöljyys. Kyse onkin siitä että jos luonto sallii lapsen alulle panon (oli mies tahi nainen) ni siitä vaan jos itte haluavat.