Olen 50kg ylipainoinen enkä aio laihduttaa, mitäs olet mieltä minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aattelen kai vaan sitä, että kannat aikuisen ihmisen verran ylimääräistä painoa mukanasi... Mä en jaksaisi eikä mulla kestäis varmaan selkä ja polvet tollasta.

Minulla oli ennen 5kg ylimääräistä, nyt ne ovat poissa ja elämä moninverroin kevyempää. Omapa on terveytesi, ehkä saat nähdä lapsenlapsesi, ehkä et.

Lähinnä ihmettelen tuota ehdottomuutta... Mulla reiluisti ylipainoa, yritän asialle tehdä jotain hitaasti mutta varmasti. En ole tyytyväinen elämääni pullukkana, eikä terveytenikään enää kestä ylipainoa.
Mutta sinulla ei tunnu olevan asialla merkitystä..?

Pidän sinua kuvottavana.

Ihmettelen myös kuinka et välitä terveydestäsi yhtään. En toivoisi kenellekään tuollaista kohtaloa enkä voi ymmärtää miten joku läheinen voi vain katsoa tuollaista puuttumatta asiaan. Eikö kukaan välitä?

Miten edes olet saanut itsesi tuollaiseksi? Varmasti on huono olla.

Ei ole huono olo eikä tämä rajoita elämääni. Olen vaan syönyt liikaa. Mitat 180cm 128kg. Ja ei kukaan ole valittanut painostani ei tämä haittaa miestäni eikä minua.

[QUOTE="vieras";28908180]Pidän sinua kuvottavana.

Ihmettelen myös kuinka et välitä terveydestäsi yhtään. En toivoisi kenellekään tuollaista kohtaloa enkä voi ymmärtää miten joku läheinen voi vain katsoa tuollaista puuttumatta asiaan. Eikö kukaan välitä?

Miten edes olet saanut itsesi tuollaiseksi? Varmasti on huono olla.[/QUOTE]

Sinun ajatusmaailmasi tässä on kuvottava. Ylipainon voi aina laihduttaa halutessaan, mutta empatiakyvyttömyyttä valitettavasti ei voi korjata.

Yhteistyössä