Olen aina ollut jyrkästi pettämistä vastaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
...nyt minä, parisuhteellinen, olen ihastunut naimisissa olevaan perheelliseen miehee. Ja olen vielä raskaanakin, omalle miehelleni siis.

Näen tätä miestä päivittäin lähes, ja tiedän hänen tuntevan vetoa minuun.
Sen pidemmälle tämä ei ole mennyt, kuin että kumpikin on kiinnostunut toisesta.

Mielessä on, että mitä jos tutustuisi tähän mieheen tarkemmin ja katsoisi miten kemiat pelaa kun paremmin tutustuu.

Oma parisuhteeni voi huonosti, hänen avioliiton kunnosta en tiedä.

Kun annat pikkusormen, se vie koko käden.. minä aloin pettämään miestäni ja kaikki lähti niin pienestä. Tylsiä pitkiä päiviä vauvan kanssa, mies oli koti-isänä joten hänelläkin sama tilanne.. molempien puoliskot oli töissä.
siitä se lähti, eka puistoiltiin yhdessä, sitten kahviteltiin, laitettiin lapsia yhdessä päiväunille, nukahdettiin itsekin joskus.. ja pammmmmmm rakasteltiin ja se jos joku oli täydellistä. päivääkään en ole katunut.

Nyt saavillinen jäävettä housuihin. Kuten joku tuossa sanoikin, raskausaikana hormonit hyrrää enemmän kuin tarpeeksi. Jos tämä mies kiinnostaa sua vielä vuodenkin päästä kun pahin myllerrys on ohi, senkus katsot mitä tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Siitä se pettäminen lähtee, onneks olkoon vaan :) Lapsikin pääsee syntymään ihanaan rehelliseen ympäristöön, siitä on hyvä lähteä :heart:

Onko sinua joskus petetty?
Minua on, ja suhtautumiseni on ollut juuri noin kitkerää kuin sinulla.

Olen kokenut suhteessani kovia, ja nyt minua houkutta ajatus, että olisiko tämä mies johon olen ihastunut, se oikeampi kuin oma mieheni.

Tarkoitukseni ei ole lähteä pettämään, vaan ennemminkin tutustua tähän mieheen, ilman mitään fyysistä läheisyyttä.
Hänen seurassaan on vain niin rauhallinen ja hyvä olla.
En ole tuntenut näin koskaan ennen´.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tarkoitukseni ei ole lähteä pettämään, vaan ennemminkin tutustua tähän mieheen, ilman mitään fyysistä läheisyyttä.

Tuosta se lähtee... :|

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Olet raskaana?! :D No tuskin se susta syttyy!! Keskity olennaiseen eli raskauteesi ja omaan miehees!!!

Raskaus ei vielä näy. Ja jos hän on oikeasti minusta kiinnostunut, niin eipä tuo raskaus siinä tapauksessa haittaa tutustumista. Jos haittaa, niin eipä tarvitse miettiä enempää sitten. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Hormonit...

Mä ihan niinku jättäisin tutustumatta paremmin ko. mieheen ja keskittyisin kasvavaan vatsaani & perheeseeni.

mä peesailisin tätä.. Mulla ei ainakaan toi oma muuten rakas aviomies, näin raskaana ollessa ole välillä muutakuin pain in the ass...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se ruoho ei oikeastikaan ole vihreämpää aidan toisella puolella..
on se kumma kun ei nykyään ihmiset kestä tavallisen perheen arkea.

mun on kyllä pakko kommentoida tähän että en oo ikinä tehnyt mitään niin fiksua kuin pettänyt lapseni isää jonka kanssa en ollut onnellinen ja lähtenyt aidan toiselle puolelle, joskus se vihreys ei riitä vaan se on timanttista!!!

Olet raskaana?! :D No tuskin se susta syttyy!! Keskity olennaiseen eli raskauteesi ja omaan miehees!!!

no tuskin sunkaan miehes sit susta raskaana syttyi?! siksi se mun luona kävikin ;)

Ehe ehe! Siis jos ap on raskaana omalle miehelleen, niin todella vaikea kuvitella, että tää toinen mies haluisi jotain sen kanssa.

Ai että olit pettämisvastainen kunnes omaa pillua alko kutittamaan?

Ei mun pillua kutita, jos noin haluat asian ilmaistavan.
En tunne tätä miestä kohtaan mitään iso himoa tai fantasio rakastelusta hänen kanssaan.
Hän vain tuntuu...turvalliseltä.
Oma miestäni ei sitä ole.

Ai että olit pettämisvastainen kunnes omaa pillua alko kutittamaan?

Ei mun pillua kutita, jos noin haluat asian ilmaistavan.
En tunne tätä miestä kohtaan mitään iso himoa tai fantasio rakastelusta hänen kanssaan.
Hän vain tuntuu...turvalliseltä.
Oma miestäni ei sitä ole.

...oma mieheni siis..

Siitä se pettäminen lähtee, onneks olkoon vaan :) Lapsikin pääsee syntymään ihanaan rehelliseen ympäristöön, siitä on hyvä lähteä :heart:

Olen kokenut suhteessani kovia, ja nyt minua houkutta ajatus, että olisiko tämä mies johon olen ihastunut, se oikeampi kuin oma mieheni.

Ei, ainakaan tietääkseni. Mutta siltikin en voi kuin halveksia ihmisiä jotka niin tekevät. Asia kerrallaan, jos homma ei oman ukon kanssa toimi, niin tee asialle jotain, ota vaikka ero, ennen ku alat toisen kanssa vehtaamaan.

no tuskin sunkaan miehes sit susta raskaana syttyi?! siksi se mun luona kävikin ;)

Ehe ehe! Siis jos ap on raskaana omalle miehelleen, niin todella vaikea kuvitella, että tää toinen mies haluisi jotain sen kanssa.

näin minäkin aina luulin, ja olinkin todella ihmeissäni kun oma maha alkoi näkyä :/ en pidä siitä että olen keskipisteenä, vielä vähemmän nyt tämän vauvamahan kanssa kun oma kropan muuttuminen on ollut yllättävän kova pala.
Mutta siis olen ihan yllättynyt siitä miten miehen on nyt kiinnostuneet! :o kaupungilla, kuntosalilla, harrastusten parissa, kaupassa jne jne. Ihan hämmentävää ja ahdistavaa, pelottavaa...
Että ei se iso maha automaattisesti karista "ehdokkaita".

Ei, ainakaan tietääkseni. Mutta siltikin en voi kuin halveksia ihmisiä jotka niin tekevät. Asia kerrallaan, jos homma ei oman ukon kanssa toimi, niin tee asialle jotain, ota vaikka ero, ennen ku alat toisen kanssa vehtaamaan.

Kuten jo kirjoitin, en ajatellut "vehdata" hänen kanssaan, vaan olla normaalissa kanssakäymisessä hänen kanssaan.
Kuten sanoin, näen häntä päivittäin ja hänen kanssaan on kiva jutella.

No näin, nimenomaan! Mä halveksun niitä munattomia ihmisiä jotka ei osaa edellistä suhdetta rehellisesti lopettaa ennen kuin alottavat seuraavaa.