Olen aina ollut jyrkästi pettämistä vastaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Hormonit...

Mä ihan niinku jättäisin tutustumatta paremmin ko. mieheen ja keskittyisin kasvavaan vatsaani & perheeseeni.
Peesi. Kyllä ihastua voi, mutta aikuinen ihminen pystyy kyllä kontrolloimaan omia tekojaan. Jos omaa parisuhdettaan ja kumppaniaan kunnioittaa yhtään, niin silloin otetaan etäisyyttä siihen ihastukseen ja keskitytään omaan puolisoon. Ei lähdetä leikkimään tulella tai pelailemaan mitään pelejä.

Jos sä haluat katsoa miten kemiat sen ihastuksen kanssa kohtaa, niin jätä se miehesi ensin. Sitä vauvaakin olis ehkä ihan kiva miettiä tuossa tilanteessa.

Onko sulla ap tarkoituksena tutustua tähän mieheen siksi, että näkisit voisko teistä tulla mitään?
Nimittäin jos on tuo tarkoitus niin jätä miehes ensin. Ei sulla tartte olla uutta katteltuna ensi jos teillä kerta huonosti menee.

En tiedä itsekään täysin...vai onko tämä sittenkin vain päiväunelmointia...
Energiaa tähän asiaan ainakin menee nyt, liikaa.
Pitäisi kai suunnata ajatukset muualle, vaikka tähän papuun vatsassa...

Tai mikset lopettais tuota haaveilua muista miehistä ja tee jotain sun ja miehes parisuhteelle. Jutelkaa, tehkää jotain kivaa yhdessä, yllätä miehes jotenkin iloisesti. Sitä sä nimittäin nyt tarttet, jotain uutta teidän suhteeseen. Keksi jotain mistä tykkäätte ja mitä ette kuitenkaan yhdessä yleensä tee. :)

Alkuperäinen kirjoittaja juurikas:
Saanko kysyä, miks olette laittaneet lapsen alulle jos suhde voi huonosti?

Ja musta melkein pahempaa pettämistä on juuri henkinen pettäminen. Sä näet sen toisen miehen parempana ja turvallisempana kuin oma miehesi. Haluat oppi häntä tuntemaan, haluat hänet lähellesi. Hässiä voi "kuka vaan" ilman suurempia tunteita, mut sä kuulostat just siltä että oot jo tavallaan pettänyt.

Nyt suhde poikki alkuunsa ja miettiin hieman tulevaa lastakin.

Kai tämä lapsi laitettiin alulle siksi, että on jo korkea aika lapselle, kohta olen liian vanha. Ja rakastan kyllä tuota miestäni tavallaan, mutta...

Naiset on juurikin noin toiveikkaita ja sinisilmäisiä, että luulevat että ystävällinen ja mukava mies on heti kiinnostunut siinä mielessä.
On todennäköistä, että mies on onnellinen liitossaan eikä näe sinussa muuta kun kaverin/ työkaverin tms.
Ei ystävällisyys, avuliaisuus, hymy ja hyvät käytöstavat tarkoita että hän haluaisi panna sinua tai tutustua enempää.
Hänellä on perhe, kunnioita sitä.

Kyllä mä nyt oon sitä mieltä että kaksi aikuista ihmistä päättää ite tekemisistään.. Joko pettää tai ei ja tää paha maailma ei anna tilaa jatkuvalle kunnioitukselle, omaa napaa on parempi tuijottaa.. Ei ap sanonut heti hyppäävänsä sänkyyn mutta toisaalta, jos ei ole kotona onnellinen niin miksipäs ei?! minä tein niin, löysin elämäni miehen ja kaipaavani elämän täällä maailman äärissä enkä ole päivääkään katunut..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mä nyt oon sitä mieltä että kaksi aikuista ihmistä päättää ite tekemisistään.. Joko pettää tai ei ja tää paha maailma ei anna tilaa jatkuvalle kunnioitukselle, omaa napaa on parempi tuijottaa.. Ei ap sanonut heti hyppäävänsä sänkyyn mutta toisaalta, jos ei ole kotona onnellinen niin miksipäs ei?! minä tein niin, löysin elämäni miehen ja kaipaavani elämän täällä maailman äärissä enkä ole päivääkään katunut..

Näin