?
:(
Vieras
Olin eilen rakenne-uä:ssä ja viikkoja on tasan 19+6. Olen tuntenut vauvan liikkeet jo kolmisen viikkoa selvästi ja joka päivä. Lääkärin joutui painamaan aika inhottavasti anturilla, vauvan pää oli tosi syvällä lantiossa. Eilen liikkeitä tuntui hyvin ja melkein koko päivän, tänään taas ei muuta kuin yksi pikku tökkäytys ja tällaisia päiviä ei ole ollut
olen vähän huolissani.. Ei kai sillä anturilla kunnolla tökkimällä saa istukkaa irti tai jotain verenvuotoa istukan alle..? Tuntuu vähän typerältä ajatukselta, ei kai siinä niin kovasti voi survoa. Ahdistavaa
. Kaiken lisäksi alaselkää ja alamahaa särkee, alamahaa juuri siitä mistä tökki sillä anturilla. Olen kyllä ollut aika paljon jaloilla tänään ja nukkunut huonosti että selkäsärky voi johtua ihan siitäkin. Pissavaivoja ei ole.
Mitähän tässä nyt sitten.. Sanokaa jotain lohduttavaa. Jos mitään ei kuulu, niin voiskohan sitä käydä kuunteluttamassa sydänääniä neuvolassa?
Mitähän tässä nyt sitten.. Sanokaa jotain lohduttavaa. Jos mitään ei kuulu, niin voiskohan sitä käydä kuunteluttamassa sydänääniä neuvolassa?