Siis minkä tunteilleen mahtaa???????????? Häh???
Kamalaa meteliä nostatte siitä, että ap kirjoittalla on heränny ttuntita tätä Eskoa kohtaan. Kun me ihmiset ei olla mitään koneita, vaan tuntevia ihmisiä!
Tilanne on todella kiusallinen ja ehkä ainut vaihtoehto olla loukkaamatta äitiäsi, on muuttaa pois äitisi asunnosta, ja aloittaa oma elämä. sittenhän se selviää, miten Esko suhtautuu asiaan? Kyllä hän sitten roikkuu siellä asunnollasi tarjoamassa apuaan, jos hän on oikeasti sinusta kiinnostunut. Ja mikäli hän roikkuu asunnollasi, niin ehkä siinä vaiheessa kannattaa ottaa asia puheeksi ihan avoimesti, että hei"mikäs tää homman nimi nyt on??"
Jos et pysty muuttamaan omillesi, niin sun täytyy vaan pysyä lujana, ja älä ainkaan itse tee mitään aloitetta Eskoa kohtaan. Pikemminkin otat asian puheeksi, ja kerrot että tilanne on hieman kiusallinen, sillä olet huomannut että sinulla on "tunteet heräillyt" häntä kohtaan, vaikka yrität kuinka järjellä ajatella asioita...Ym.