Olen ihastunut isäpuoleeni

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja laura:
ei minulla ole nyt rahhaa muuttaa justiinsa eli pakko olla tässä ainakin kunnes jossain vaiheesa saan töitä.

Eikä minun äiti tosiaan ole mitään ymmärtäväistä sorttia jolle voisi puhua tämmösiä.ulos se heittäisi varmaan jos alkaisin puhua näitä.että sen voi unohtaa.

aionkin tässä nyt tarkkailla eskoa että kuinka se minun ollessa suhtautuu...

Sossu auttaa varattomia muutossa.Maksavat auton ja kantajat.
 
äitin mielstä se on pahinta kaikista jos joutuu sosiaalista mitään ruinaamaan. en minä sitten tiiä...nii minut on kasvatettu enkä oo ikinä osannu muullalailla aatella. Mutta antaiskiko ne asunnon ja kaikki?
 
Alkuperäinen kirjoittaja laura:
äitin mielstä se on pahinta kaikista jos joutuu sosiaalista mitään ruinaamaan. en minä sitten tiiä...nii minut on kasvatettu enkä oo ikinä osannu muullalailla aatella. Mutta antaiskiko ne asunnon ja kaikki?

Herääs nyt, tyttö.

Äitisi on hyvää hyvyyttään antanut sulle kodin jotta et joudu sossun luukulle. Esko on hänen miehensä. Hän nalkuttaa tai haukkuu miestään, se ei sinulle kuulu. Jos oikein ymmärisn, äitisi elättää vielä tätä työtöntä nössöeskoakin.

Kuka sinut on aksvattanut! Mieti nyt. Et saa ajatella äiti miehestä tuollaista. Tai muuta ensin pois ja kato tuleeko esko perässä. Äitisi maksaman katon alla ette voi mitään puuhailla.
 
ja sossu ei sit yksinhuoltaja äitiä auta ? jos vähän värität stooria.. jep vaikea uskoa..
jää ihmeessä eskon ja äitisi luokse. Varmasti äitisi tulee entistä onnellisemmaksi kun kerrot että Esko on sun elämäsi mies.. =) good luck with that..

muuta jo porvooseen
 
en ole käyny sosiaalissa. en tiiä auttaisiko, kun äiti on vannottanu että sinne ei mennä vaikka mikä olis.

ei ole tarvetta värittää mitään.tässä on ihan tarpeeksi värittämättäkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja laura:
en ole käyny sosiaalissa. en tiiä auttaisiko, kun äiti on vannottanu että sinne ei mennä vaikka mikä olis.

ei ole tarvetta värittää mitään.tässä on ihan tarpeeksi värittämättäkin...

Ai että et mene sossuun koska ÄITISI vannottanut ettet sinne mene.

Hmm...

Mitäköhän äitisi sanoisi siitä, että aiot iskeä hänen miehensä?

Kuulostat ihan pikkutytöltä. Pelottavaa on että olet aikuinen nainen ja esko varmaankin niin daiju että lähtee leikkiin mukaan.
 
en kyllä mitää aio iskeä enkä oo tämmöstä halunnu.iskeminen on muutenkin väärä sana tässä.jotenkin tuntuu että okei todella kamala tilanne mutta ehkä esko on minulle se oikea.se ihan oikea.

tänäänki ollu ihana päivä ko äiti joutu oleen messuilla koko päivän ja oltiin kolmistaan ja esko on niin hyvä tuollepojallekin.en malta olla tässä innostumatta! en oo nähny niin hyvää miestä varmaan ikinä ja pahalle tuntuu ko äiti aina pahasti puhuu sille.

mutta se on varma että olen ymmällään tässä ja on paljon kestämistä.
 
suosittelen et muutat ainakin pois äitisi luota ennen ku aloitat mitään eskon kanssa. voi myös olla että kokemustesi perusteella ihastut helposti kiltteihin miehiin. mitä jos kokeilisit mennä vaikka treffeille? ainakin voisit nähdä onko esko kateellinen...

mutta kuulostaa vähän siltä että et hirveesti menetä jos menetät suhteesi äitiisi, ei vaikuta kauheen mukavalta tyypiltä. parasta olisi ehkä että muuttaisit toiselle paikkakunnalle ja aloitat uuden elämän ilman äitiäsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitiongelmia?:
mutta kuulostaa vähän siltä että et hirveesti menetä jos menetät suhteesi äitiisi, ei vaikuta kauheen mukavalta tyypiltä. parasta olisi ehkä että muuttaisit toiselle paikkakunnalle ja aloitat uuden elämän ilman äitiäsi.

ja ilman ESKOA.. äitis on sulle kuite omaa sukua ja verta. Ikuna en veisi äitini miestä vaikka äiti kuinka kohtelis kaltoin omasta mielestäni..
OLETKO miettinyt sitäettä ei eskokaan siinä oikein tee äidillesi kun sinua yrittää vikitella tai mielistellä tai havitella tai esittää kivempaa sulle että sä tykkäisit siitä (vaikkakin ei "muka" tarkoita sitä" )..
anteeksi mutta sinä olet hyvin naivi ihminen jos uskot että esko tykkää äidistäsi oikeasti ja sit käyttäytyy sua kohtaan noin !
Esko on siis a) työtön b) Asuu äitisi siivellä c) "vokottelee" sinua (kertoman perusteella d) ja sä vielä ajattelet Eskosta noi... ja sua ei yhtään hämää moinen juttu että äitisi tulee petetyksi ja se perse ruvella raataa jossain messuilla jotta esko saisi vikitella sinua ja viettää sun seurassa aikaa...

joo äitisi olisi varmasti innoissaan asiasta ja "tosi" onnellinen teidän kahden puolesta.. :) :heart:
 
ihana mies tuo esko, niin ihanasti katselee vaimonsa lasta. Äyks, että mua etoo. Älä vaan aikuisten oikeasti luule siitä HYVÄÄ isäpuolta lapselles saavasi. Kaikenlisäksi saat sanoa hyvästit äidillesi! Haloo!!!!!!!!!!!
 
Jos sun äidilläs on noin paljon työpaineita, niin oleppas kunnon tytär ja auta äitiäs...Eskohan voi hoitaa sillä välin sun lasta....Äitisi raataa töissä, jotta teillä ois katto pään päällä ja ruokaa pöydässä ja sinä elät leveää elämää äitisi kustannuksella ja kuolaat sen miehen perään. Muuta muualle jos et pysty olemaan aikuinen!
AIKUISTU HYVÄ IHMINEN!!!
 
Siis minkä tunteilleen mahtaa???????????? Häh???
Kamalaa meteliä nostatte siitä, että ap kirjoittalla on heränny ttuntita tätä Eskoa kohtaan. Kun me ihmiset ei olla mitään koneita, vaan tuntevia ihmisiä!

Tilanne on todella kiusallinen ja ehkä ainut vaihtoehto olla loukkaamatta äitiäsi, on muuttaa pois äitisi asunnosta, ja aloittaa oma elämä. sittenhän se selviää, miten Esko suhtautuu asiaan? Kyllä hän sitten roikkuu siellä asunnollasi tarjoamassa apuaan, jos hän on oikeasti sinusta kiinnostunut. Ja mikäli hän roikkuu asunnollasi, niin ehkä siinä vaiheessa kannattaa ottaa asia puheeksi ihan avoimesti, että hei"mikäs tää homman nimi nyt on??"

Jos et pysty muuttamaan omillesi, niin sun täytyy vaan pysyä lujana, ja älä ainkaan itse tee mitään aloitetta Eskoa kohtaan. Pikemminkin otat asian puheeksi, ja kerrot että tilanne on hieman kiusallinen, sillä olet huomannut että sinulla on "tunteet heräillyt" häntä kohtaan, vaikka yrität kuinka järjellä ajatella asioita...Ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Jos haluat rikkoa äitisi ja sinun välit niin siitä vaan !!! Aika karseeta, kun olet saanut siellä asua ja noin sen palkitsisit. Löytyy varmaan sulle ihan vapaitakin miehiä. Olet nyt herkillä ja kun joku mies on sinulle ystävällinen niin ajattelet: Haa tässä se elämäni mies on. Ei näin.

Näin!!

Ala katsella itsellesi omaa "eskoa" äläkä riko jonkun ihastuksen vuoksi välejä äitisi kanssa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja laura:
Kiitos kaikille jotka ovat osanneet neuvoa ihan oikeesti.

Itse luulen että esko on ihan oikeestikin ihastunut, kyllä sen vaan tuntee.eikä äiti edesauta tilannetta nuivailemalla hänelle koko ajan.eikä esko ole työtävieroksuva niinkuin joku ilkeämielisesti vihjaili.meidän paikkakunnalla ei ole töitä ottaa tuosta vain.

jotensakin tuntuu ettei se olis äitille ees kauheen iso menetys jos eskoa ei olisi.minulle se taas olisi iso asia ja osaisin arvostaa miestä ihan eri tavalla.tuntuu niin pahalta miten äiti puhuu eskolle, ette usko.

ihanaa että täälä voin miettiä näitä, eihän tämmösestä voi kelleen puhua.kaikki kaveritkin vaan bailaa ja minä oon pojan kanssa ihan eri elämässä.

kyllä jokainen välillä miestään haukkuu, se on elämää sekin. En usko että on kylä ihastunut sinuun noitten juttujen perusteella. sulla on lapsikin, se haluaa vaan pitää susta huolta, kun näkee että sulla on ongelmia
 
No on se äitikin outo, kun pitää 10-vuotta itseään nuorempaan ihastua...Ja etenkin jos äitisi on kiireinen yrittäjä, ja tää Esko joku työtön hengailija..niin vähän tulee mieleen että äitees etsii kadotettua nuoruuttaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siis..:
No on se äitikin outo, kun pitää 10-vuotta itseään nuorempaan ihastua...Ja etenkin jos äitisi on kiireinen yrittäjä, ja tää Esko joku työtön hengailija..niin vähän tulee mieleen että äitees etsii kadotettua nuoruuttaan!

no enkyllä nää eskon ja äidin ikäerossa mitään outoa, hei halooo
 
Nyt kun äidilläsi on työpaineita ja muutenkin, on suotavaa, että sinä huolehtisit Eskon tarpeiden tyydyttämisestä. Näin perheenne saa lisää voimia jaksaa eteenpäin.
 
sinänsä siinä ikäerossa ei ólekkaan mitään outoa.Mutta koko Esko/äiti tarina haiskahtaa siltä,että ei ole kauas kantoinen. Ap kirjoitusten perusteella, tulee tunne että tämä äiti ei arvosta sitä eskoa ollenkaan, jos puhuu kerran niin eilkeästi mitä ap väittää. ´Ihankuin äiti ei kunnioittaisi tätä eskoa, vaan pitää pelinappulanaan, ja kuvittelee että nuoremmalle miehelle voi ilkeillä mennen tullen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja entinen parisuhdeneuvoja:
Nyt kun äidilläsi on työpaineita ja muutenkin, on suotavaa, että sinä huolehtisit Eskon tarpeiden tyydyttämisestä. Näin perheenne saa lisää voimia jaksaa eteenpäin.

En ihmettele miksi ENTINEN parisuhdeneuvoja :D
 

Yhteistyössä