Olen ihastunut isäpuoleeni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laura

Vieras
Tämmöinen juttu...

olen ite 21vee ja asun väliaikaisesti äitillä, koska sain pojan alle vuosi sitten ja tuli ero sen isästä.ja mulla meni asunto siinä.tai en halunnu jäädä siihen sen hullun luo,

Nyt tilanne että äitillä on mies, sanotaan vaikka esko. Esko on äitiä nuorempi ja 33vee.Äiti ite on 43vee.

Äiti on töissä paljon kun sillä on yritys.esko on työtön ainakin nytten.olemme olleet väkisinkin paljon yhessä, kun äiti on poies ja esko on auttanut mua pojan hoidossa, kuskannut neuvolaan ja kaupoille jne.tosi kiltti ja kiva ja ihana mies.
alussa mietin usein että ko minullaki olisi ollu niin hyvä mies eikä sellanen hullu ko oli. että olis pojallaki kunnon perhe.ja sitten tajusin että minähän taijan olla ihastunu eskoon -ja olenki!

nyt olen huomannu tai sitte kuvitellu, että esko kattelis minua pitempään silmiin.ja aamulla jää siihen oikeeen viipyileen ko äiti on menny toimistolle, kyssyy haluanko kyytiä jonnekin ja haluanko lisää kahvia ym.

olen alkanu ajatella että jos minä ja esko oltaiski pari.

tedän että tää kuulostaa kamalalle.mutta minusta äiti ei arvosta eskoa tarpeeksi.esim.haukkuu ko esko ei oo saanu töitä (vaikka on yrittänyt) ja muutenki puhuu bvälillä rumasti.esko myös joutuu välillä,aika usienkin nukkumaan sohvalla ko äitillä on kaameet paineet töistä ja se on ihan känkkä sitten.minä ajettelen että ite antaisin suuren arvon eskolle jos oltais pari ja perhe.

en sitte tiiä...yöunet on menny jo pitkään tästä...ko nytteki tuntuis että haluais vaan eskon kainaloon...siellä se nukkuu äitin vieresä.

Alkuperäinen kirjoittaja laura:
Tämmöinen juttu...

olen ite 21vee ja asun väliaikaisesti äitillä, koska sain pojan alle vuosi sitten ja tuli ero sen isästä.ja mulla meni asunto siinä.tai en halunnu jäädä siihen sen hullun luo,

Nyt tilanne että äitillä on mies, sanotaan vaikka esko. Esko on äitiä nuorempi ja 33vee.Äiti ite on 43vee.

Äiti on töissä paljon kun sillä on yritys.esko on työtön ainakin nytten.olemme olleet väkisinkin paljon yhessä, kun äiti on poies ja esko on auttanut mua pojan hoidossa, kuskannut neuvolaan ja kaupoille jne.tosi kiltti ja kiva ja ihana mies.
alussa mietin usein että ko minullaki olisi ollu niin hyvä mies eikä sellanen hullu ko oli. että olis pojallaki kunnon perhe.ja sitten tajusin että minähän taijan olla ihastunu eskoon -ja olenki!

nyt olen huomannu tai sitte kuvitellu, että esko kattelis minua pitempään silmiin.ja aamulla jää siihen oikeeen viipyileen ko äiti on menny toimistolle, kyssyy haluanko kyytiä jonnekin ja haluanko lisää kahvia ym.

olen alkanu ajatella että jos minä ja esko oltaiski pari.

tedän että tää kuulostaa kamalalle.mutta minusta äiti ei arvosta eskoa tarpeeksi.esim.haukkuu ko esko ei oo saanu töitä (vaikka on yrittänyt) ja muutenki puhuu bvälillä rumasti.esko myös joutuu välillä,aika usienkin nukkumaan sohvalla ko äitillä on kaameet paineet töistä ja se on ihan känkkä sitten.minä ajettelen että ite antaisin suuren arvon eskolle jos oltais pari ja perhe.

en sitte tiiä...yöunet on menny jo pitkään tästä...ko nytteki tuntuis että haluais vaan eskon kainaloon...siellä se nukkuu äitin vieresä.

Keep on dreaming..

Jos haluat rikkoa äitisi ja sinun välit niin siitä vaan !!! Aika karseeta, kun olet saanut siellä asua ja noin sen palkitsisit. Löytyy varmaan sulle ihan vapaitakin miehiä. Olet nyt herkillä ja kun joku mies on sinulle ystävällinen niin ajattelet: Haa tässä se elämäni mies on. Ei näin.

Eikö kellään oo mitään oikeesti sanottavaa tähän? Tuntuu etten kohta pysty hengittämään.tuntuu että syän pakahtuu kun esko on lähellä ja sitte on vaikiaa ko äiti siinä...mutta ei se näe eikä kuule mittään, äiti meinaan.se on niin huolta täys ko voi olla.mutta tuntuu vaan että menee siinä hyvä mies hukkaan ko äiti ei arvosta tippaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Jos haluat rikkoa äitisi ja sinun välit niin siitä vaan !!! Aika karseeta, kun olet saanut siellä asua ja noin sen palkitsisit. Löytyy varmaan sulle ihan vapaitakin miehiä. Olet nyt herkillä ja kun joku mies on sinulle ystävällinen niin ajattelet: Haa tässä se elämäni mies on. Ei näin.

niin, esko on tosiaan minulle niin ystävällinen että voiko se olla vain jotakin kaveruutta?tuntuu että iahstus olisi molemminpuolista.ja ei sille rakastumiselle mittään voi loppupeleissä jos kaksi sielua kuuluu yhteen. ettekö te ole kokeneet mitään huikean romattista?

Tässä oli mun mielestä painavaa sanaa. Ihan oikeasti.

Minä ajattelen myös miltä siitä petetystä tuntuisi. En osaa kummemmin vastata. Jos minulle tulisi nyt tilanne, että ihastuisin toiseen yrittäisin sen varattuna kuitenkin kuolettaa.
Minulla nyt ei ole niin maata kaatavia romansseja ollut koskaan, että eipä ole kokemusta. Mitä et soisi itsellesi tehtävän sitä älä tee toiselle.

kun on itse tarpeeksi ihastunut, niin helposti alkaa nähdä toisessakin ihastumisen merkkejä, vaikka toinen on vaan ystävällinen.

ole onnellinen siitä että sinulla on mukava isäpuoli, joka auttaa sinua, eikä vaan ole vittuuntunut kun olet ilmestynyt hänen kotiinsa ja vieläpä vauvan kera =)

odotahan kun pääset taas omaan asuntoon, niin alat nähdä asiat taas vähän realistisemmin :hug:

Kysy siltä Eskolta, että onko sillä tunteita. Eihän se rakkaus sitä katso, onko se äitisi vai jonkun muun heila. Tuskin äitisikään haluaisi olla miehen kanssa, jos hänellä on tuneita muita kohtaan.

Kiitos kaikille jotka ovat osanneet neuvoa ihan oikeesti.

Itse luulen että esko on ihan oikeestikin ihastunut, kyllä sen vaan tuntee.eikä äiti edesauta tilannetta nuivailemalla hänelle koko ajan.eikä esko ole työtävieroksuva niinkuin joku ilkeämielisesti vihjaili.meidän paikkakunnalla ei ole töitä ottaa tuosta vain.

jotensakin tuntuu ettei se olis äitille ees kauheen iso menetys jos eskoa ei olisi.minulle se taas olisi iso asia ja osaisin arvostaa miestä ihan eri tavalla.tuntuu niin pahalta miten äiti puhuu eskolle, ette usko.

ihanaa että täälä voin miettiä näitä, eihän tämmösestä voi kelleen puhua.kaikki kaveritkin vaan bailaa ja minä oon pojan kanssa ihan eri elämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja laura:

niin, esko on tosiaan minulle niin ystävällinen että voiko se olla vain jotakin kaveruutta?tuntuu että iahstus olisi molemminpuolista.ja ei sille rakastumiselle mittään voi loppupeleissä jos kaksi sielua kuuluu yhteen. ettekö te ole kokeneet mitään huikean romattista?

Oletko ajatellut, että Eskolla voisi ihan oikeasti olla isällisiä fiiliksiä sun kanssas.
Jos meinaat jotain sen Eskon kanssa, niin ensin muutat äitisi luota pois!!! Eläkä syyllistä äitiäsi, mieti millainen mies on valmis suhteeseen puolisonsa lapsen kanssa.

Mun mielestä parasta olisi että muuttaisit nyt omillesi lapsen kanssa ja alkaisit luomaan omaa elämääsi. Voi olla että olet ihastunut Eskoon vain koska hän on ainoa lähettyvilläsi oleva mies. Itse olen maalta kotoisin ja meidän luokalla oli vain yksi poika johon kaikki tytöt olimme lääpällään kun vaihtoehtojakaan ei ollut. JOS tämä Esko olisi sinuun ihastunut niin varmaan poismuuttosi jälkeen sen sulle osoittaisi jotenkin, nyt ehkä näet vaan harhoja. Tai jos ihastus olisi hänenkin puoleltaan totta niin mieti tarkkaan kannattaako rikkoa välit äitisi kanssa, kyllä sullekin varmasti ihan omakin mies on jossain tarjolla. Jos vaikka olisi töissäkäyvä josta ei löytyisi mitään haukuttavaa.

ei minulla ole nyt rahhaa muuttaa justiinsa eli pakko olla tässä ainakin kunnes jossain vaiheesa saan töitä.

Eikä minun äiti tosiaan ole mitään ymmärtäväistä sorttia jolle voisi puhua tämmösiä.ulos se heittäisi varmaan jos alkaisin puhua näitä.että sen voi unohtaa.

aionkin tässä nyt tarkkailla eskoa että kuinka se minun ollessa suhtautuu...

Yhteistyössä