P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siis..:No on se äitikin outo, kun pitää 10-vuotta itseään nuorempaan ihastua...Ja etenkin jos äitisi on kiireinen yrittäjä, ja tää Esko joku työtön hengailija..niin vähän tulee mieleen että äitees etsii kadotettua nuoruuttaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Jee:Alkuperäinen kirjoittaja hih!:Lähiöunelmia, osa XIV![]()
Tuota lukiessa tuli mieleen, että voi hyvä ihme millaista joidenkin elämä on. Jos tämä nyt on edes totta.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Taidankin tietää kuka vakkari tää "laura" on
Alkuperäinen kirjoittaja laura:nyt ajattelin että olisiko esko ottanut kaljaa sen takia että on kauheessa paineessa kun on ihanstunu minuun...? olisko mahollista mitä luulette?
ainakin exä otti aina kaljaa jos se oli jotensakin ressissä, vaikka se otti kyllä usein ja siksi se onkin exä.mutta tuppaako miehet olemaan tämmösiä että jos ne ei osaa vaikka päättää mitä tekin ni ottavat kaljaa?
äiti ei oo vielä tullu, mutta tulee varmaan ihan kohtaa...mua jo aivan pelottaa mitä siitä tullee.alakaa varmaan kauhia huuto ja pauke.
Alkuperäinen kirjoittaja laura:eskon kaljottelu oli kylä kumma tapaus.nyt kun esko siitä selvis, ovat olleet äitin kanssa ihan kun justiinsa rakastuneet.ällöttää tommonen kun nuolevat siinä sohvalla vaikka poikakin on siinä leikkimässä.ei vanhat ihmiset sovi tuolleen.
ja minua kieltämättä raivistuttaa.että esko on pelleilly minun tunteilla.minä sille näytän!