Olen itsekäs #&%?$!*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:25 ilveskissanminttu kirjoitti:
Tervetuloa vaan. Vaihtelu virkistäis kovasti tähän meidän arkeen =) (Kunhan et tuo anoppias mukana :whistle: )
:D
Oikeasti mä otan kyllä joku päivä itseäni niskasta kiinni ja tulen häiriköimään teitä sinne. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:32 Tumpula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:25 ilveskissanminttu kirjoitti:
Tervetuloa vaan. Vaihtelu virkistäis kovasti tähän meidän arkeen =) (Kunhan et tuo anoppias mukana :whistle: )
:D
Oikeasti mä otan kyllä joku päivä itseäni niskasta kiinni ja tulen häiriköimään teitä sinne. :wave:

Juu, muista vaan ensin selvittää missä me asutaan ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:38 äitipeikko kirjoitti:
et todellakaan ole itsekäs :hug: meille passaa kanssa tulla kylään jos siltä tuntuu =)
Kiva. =) Tässä tulee kuitenkin sellaisia päiviä luultavasti jolloin nuo muut järjestelee hautajaisia tai jotain ja mä olen vain tiellä (olen tarjoutunut hoitamaan noita järjestelyjä mutta siinä mun apu ei kelvannut). Ja viimeistään parin viikon päästä kun mies menee töihin mulla on taas kaikki päivät tekemistä vailla.

jos oikeasti olet pirttihirmu et anna hyväskikäyttää itseäsi noin - hehän ovat aikuisia ihmisiä ja osaavat pitää huolta itsestään ilman sinun ruokahuoltoa- vai oletko sinä se mahdollistaja kaikelle tälle vaikka et halua? sano se miehellesi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:39 ilveskissanminttu kirjoitti:
Voisi olla ihan hyvä juttu kyllä. :p Etunimen ja kaupunginosan perusteella voi olla vähän vaikea löytää perille.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:48 Tumpula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:39 ilveskissanminttu kirjoitti:
Voisi olla ihan hyvä juttu kyllä. :p Etunimen ja kaupunginosan perusteella voi olla vähän vaikea löytää perille.

Joo ja kokonimen ja osotteen perusteellakin iihmiset onnistuu aina ajamaan ohi ;) Vaikka mun mielestä me asutaan niin selkeellä paikalla. Silti jokainen tuntuu ekaa kertaa huristelavat ohitse :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:46 vieras kirjoitti:
jos oikeasti olet pirttihirmu et anna hyväskikäyttää itseäsi noin - hehän ovat aikuisia ihmisiä ja osaavat pitää huolta itsestään ilman sinun ruokahuoltoa- vai oletko sinä se mahdollistaja kaikelle tälle vaikka et halua? sano se miehellesi
Kyllä mä taidan mahdollistaja olla. Mä en nyt vaan kehtaa olla itsekäs. Tyydyn valittamaan palstalla. :D Mä tykkään kyllä auttaa käytännön järjestelyissä (olen saanut selvitettyä hautajaisten pitopaikan ja pitopalvelun hintoineen sekä laskenut alustavan vierasmäärän) mutta jotenkin mulle oma koti on sellainen paikka että täällä mä haluaisin olla aina rauhassa.

No juu, hyvällä onnella tätä ei kauaa kestä. Pakko myöntää etten usko että anoppi jaksaa mun seuraa kovin kauaa. Mä kun en kuulu sen suosikki-ihmisiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:08 MeMyselfandIrene kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 13:54 Tumpula kirjoitti:
Miehen isä siis kuoli eilen. Nyt sitten mun tehtäväksi näyttää muodostuvan anopista ja miehen veljestä (yli 40-vuotias, asuu äitinsä kanssa) huolehtiminen.

Miehesi isä on kuollut eilen, ja heti pystyt päättelemään, että SINUN on ruvettava huolehtimaan anopista ja veljestä? Ovatko he sanoneet muuttavansa teille? En ymmärrä.

Voisin kuvitella, että jos oma kumppanini kuolisi, haluaisin, että joku huolehtisi hetken minusta.

En mä kyllä ymmärrä. Tottakai tarvitsevat tukea, mutta sitä en kyllä ymmärrä että joustaan toisilla syömässä jne. kaiket päivät ja sun pitäis pienten lasten äitinä ruvata aikuisia ihmisiä paasaamaan. Ihan kun ei tarpeeksi olisi hommaa jo omissa lapsissa.

Yhteistyössä