hei kaikki, kiitokset jotka olette kyselleet, tulee hyvä olo kun välitätte vieraasta ihmisestä.
joku kyseli, että missä mies. olen ollut yksinhuoltaja aina ja tottunut siis pärjäämään yksin vaikeissakin tilanteissa.
valvoin aamu seitsemään, jolloin sain kummankin lapsen hereille. 9-vuotiasta oksetti vielä, mutta oksennusta ei enää tullut. 4-vuotias on aivan kunnossa, hyppelee ja leikkii, hän oksensikin vain klo 1.50-3.30. 9-vuotias on vaisu, makoilee, mutta juo. tämä mielestäni ihan normaalitila 6,5 h oksentelun jälkeen.
nukuin äsken itse lasten kanssa kaksi tuntia, oma kuume alkaa väsyttää ja pää särkee. isäni lähti juuri ajamaan mökiltä ja käy meille kaupassa, auttamaan ei voi tulla ettei saa tautia, koska lähtee matkalle lauantaina.
oma käsitys on, että meillä on flunssa ja päälle tuli raju oksennus/ripulitauti (esim norovirus sopisi?). voi toki olla myös sitä sikainfluenssaa ja seuraan vointeja koko ajan vaikka esim 4 v on aivan tavallinen ja tahtoi aamupalaakin. aamupala on pysynyt sisällä ja syönnistä on jo aikaa. 9 v ei ole vielä syönyt mitään, mutta juo osmosalia ja mehua.
joku mainitsi siitä rokotteesta. en ole sitä edelleenkään meidän perheelle ottamassa, pienempi poikani olisi mielestäni erittäin riskialtis saamaan rokotteesta vakavia oireita esim mpr on jätetty lasten neurologin suosituksesta ottamatta (pojalla oli vauvaikäisena varhaisautismiepäily ja diagnoosina ataksia, nykyään täysin terve, mutta reagoi poikkeuksellisesti esim lääkkeisiin). minulla on rokotteesta oma mielipide, mutta se ei liity tähän ketjuun, joten pidän sen täältä poissa.
nyt osmosalin sekoitukseen, kannu on tyhjä