olen kuulema kateellinen, katkera, sivstymätön ja ylpeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
olen kateellinen, koska olen eronnut 3v sitten, eikä minulla ole uutta miestä, vaan elelen kahden pienen lapseni kanssa kolmistaan. miehet ei edes kiinnosta, eikä mulla ole niille aikaa/mahdollisuutta tapaill. ystäväni oli huonossa avioliitossa, petti,jätti ja nyt hällä on heti perään uusi mies.

olen katkera kaikille ja kaikesta, koska en hehkuta joka elämäni käännettä facebookissa. enkä yleensäkään kulje massan mukana, vaan mulla on omat mielipiteet asioista.

olen sivistymätön, koska en ole kuullut ainoatakaan robinin biisiä, enkä ennen tätäpäivää tiennyt kuka on diandra. enkä ole hänenkään koskaan kuullut laulavan. ja ylpeäksi ja omahyväiseksi minut tekee se, ettei kyllä kiinnostakaan kuulla noita, eli en ole nyt sattumalta kuunnellut niitä miljoonaa youtube linkitystä joita näyttää fb etuseinä olevan täynnä.

että sil viissiin.
jos näitten perusteella ihminen leimataan kaikeksi täksi, niin sit mä varmaan olen. tai sitten mulla on vaan vääränlaisia kavereita?

öö... Kuka on diandra??

En ole ennen kuulukka kunnes mainitsit asiasta.Eli minunkin sivistyksessäni on vissiin joku paha aukko???

Hei toisest korvasta sissää toisesta ulos. Älä välitä tuollasista vaan nauti elämästäsi sekä lapsista :) :flower:

• Tykkää
Reactions: Naspula
se diandra oli joku tyyppi idolssista kuulemma :D

mutta joo. ärsyttää vaan. sitten kun ei suoraan ihmiset edes sano tätä, vaa nkertovat senkin facebookissa. niin ja valittavat kun en siellä juuri enää käy, sekin vissiin joku paha puute/virhe minussa :D

[QUOTE="a p";25995333]se diandra oli joku tyyppi idolssista kuulemma :D

mutta joo. ärsyttää vaan. sitten kun ei suoraan ihmiset edes sano tätä, vaa nkertovat senkin facebookissa. niin ja valittavat kun en siellä juuri enää käy, sekin vissiin joku paha puute/virhe minussa :D[/QUOTE]

Hoh!! Facebook!! On se niin koukuttava että jotkut ei voi elää ilman, Onneks on myös niitä joita se ei niin paljoa koukuta ;)

• Tykkää
Sää olet kyllä sitten helvetin nuori kaiken lisäksi...fb-kaverisi linkittävät Robinia ja Diandraa seinälleen...LOL. Vittu mikä pelle, katkerasta, sivistymättömästä ja muusta paskasta sitten tiedäkään !

No ainakin sun fb-kaverisi on sitten tooosi nuoria...kas kummaa mun fb-sivuilla ei mitään robin-linkityksiä näy HAH HAH, ei taideta olla ihan kohdeyleisöä. Saatko jotain kiksejä hengaillessa esiteinejen kanssa ?

No ainakin sun fb-kaverisi on sitten tooosi nuoria...kas kummaa mun fb-sivuilla ei mitään robin-linkityksiä näy HAH HAH, ei taideta olla ihan kohdeyleisöä. Saatko jotain kiksejä hengaillessa esiteinejen kanssa ?

sun on ihan turha provota siellä :D
mut ihan pakkohan se nyt oli kurkata vielä nuo syntymävuodet ja voin nyt sulle sit ilmottaa et ei, kyllä nää robin fanit on ihan -87 ja -83 syntyneitä :D et ehkä säkin nyt sit kuulut tähän sivistymättömien kerhoon jos et ihan teini enää ole etkä noista perusta ;)

Mistä tiedät minkä ikäinen olen, mulle voi 87/83 syntyneet olla ihan pentuja =) Ja vaikkei oliskaan, niin syvästi ihmettelen kuka lähemmäs kolmekymppinen kuuntelee Robinia ?

Älä välitä. En mäkään tiä kuka on diandra. En ole ennen tätä kuullutkaan tota nimeä :). En ole fb:ssäkään enää ja sillon kun siellä olin, niin käväsin siellä aina hätäsesti. Lopetin koko touhun viime keväänä, en juurikaan siellä puhunu kellekkään, korkeintaan siskolle jonka kanssa soitellaan aika useesti. Kavereillekkin pääasiassa soittelen ja laittelen viestejä. Ei mua ainakaan koukuttanu koko fb, jotenkin turhaa touhua siellä olo. Robinin tiän pelkästään telkkari mainoksen kautta, mutta en muuten. Eli munkin sivistyksessä on suuren, suuri aukko varmaankin :D.

No, tässä nyt on ainakin hyvä esimerkki katkerasta ihmisestä, joka tarttuu heti kiinni, kun joku muu on vähän erilainen kuin itse (tai ystävät ovat):laugh: Voihan jollain olla nuorempia ystäviä vaikka omien (pikku)sisarusten kautta tai ihan muutenkin vaan. Eihän tarvitse olla kuin yksi Idols-fani ystävissä, niin tämmöinen ketju saa alkunsa.

• Tykkää

Yhteistyössä