Olen kuulemma liian äkäinen äiti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vakkari

Vieras
Sainpa taas kuulla kasvatus tyylistäni... huoh.
Veljen vaimo antaa aina noottia ja pitää sitä myös velvollisuutenansa koska on minua huomattavasti vanhempi.
Hän ei ymmärtänyt sitä et miksi minä en anna lasten ottaa jäätelö jos he eivät ole kysyneet lupaa (minun lapset 9kk,3v ja 4v)Tai jos kaupassa ovat kysymättä pakanneet käryihinsä tavaraa niin ne viedään takas hyllyyn.

En tiedä olenko mä ihan hakoteillä, mut heillä on lapset saaneet tehä lähes mitä tykkäävät ja nyt (ovat jo koulussa) jo hyppivät vanhempien silmille surutta.

Kun tänään käytin lapsiani uimassa ja hän oli minun kyydissä omien lasten kans. Oltiin oltu jo hyvän aikaa niin sanoin et nyt lähtään et vauva itkee varmaan jo ja pienimmät ovat jo ihan palelluksissa. Sanoin asian muutaman kerran ja kannoin omat lapset autoon. Tuumasin et nyt mä lähen et alkakaa tulla autoon. Niin tämä toinen äiti tuumas jollekki tutullesa et tuose on aina niin äkänen lapsille...

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
No pitää sitä nyt joku kuri olla. :D

Mä kannan/kiskon autoon kanssa, jos ei uskota. :wave:

Heh ne eivät tullee autoon ennen ku käynnistin sen ja odottelin sittenki tovin aikaa... Sit tuli niillekki hätä ku rupesin kääntään autoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Hah, taitaa ne veljen vaimon lapset olla niitä vapaan kasvatuksen hedelmiä :headwall: :headwall: Toimit juuri oikeen, noin teen minäkin :)

No joo. Heillä ''keskustellaan'' kaikki asiat ja mistään ei saa rangaista vaikka lapset olis tehneet mitä. eipä ihme et karkaavat joka välissä pyörällä isolle tielle. Ja tämä äiti ihmetteli sitä minulle et miten meillä eivät karkaa. No meillä lasten pyörät joutuu vähäksi aikaa varastoon jos lähtee.

Uusimmat

Yhteistyössä